طراحی و سئو وب سایت

س FAالات متداول 9 در مورد نتایج خرید [+ Templates]

س FAالات متداول 9 در مورد نتایج خرید [+ Templates]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "س FAالات متداول 9 در مورد نتایج خرید [+ Templates]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

بسته به نوع کسب و کار شما ، ممکن است زمان شروع استفاده از سفارشات خرید فرا رسیده باشد. فرایند خرید به سادگی انجام سفارش ، دریافت کالا و پرداخت فاکتور ساده نیست.

اگر سفارشی بگذارید تا خیلی دیر متوجه شوید که عرضه کننده شما موجود نیست یا برای تمدید بسته شده است؟ در عوض چه برنامه ای داشت؟

اگر فرایند سفارش را اجرا کرده اید ، می توانید از این وضعیت ناگوار اجتناب کنید. تأمین کننده شما می تواند به موقع به شما اطلاع دهد که نمی تواند این بار سفارش را تکمیل کند ، بنابراین به شما فرصت کافی برای برقراری ارتباط با تأمین کننده دیگر را می دهد. این تنها یک مورد احتمالی است که می توانید از خرید سفارشات اجتناب کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را برای نوع تجارت خود و نیازهای آن بگیرید ، در اینجا نحوه خرید سفارش خرید را مشاهده می کنید. ما همچنین دو مدل ارائه دادیم که می توانید سفارشی کنید.


س FAالات متداول 9 در مورد نتایج خرید [+ Templates]:


1. سفارشات خرید چیست؟

به طور خلاصه ، سفارش خرید (PO) سندی است که یک شرکت (خریدار) برای ارائه مجوز یا تأیید رسمی برای خرید به عرضه کننده ارسال می کند. در این اسناد قانونی ، اطلاعاتی مانند نام محصول و مقدار آن ، همراه با سفارشات خاص تر که اغلب اطلاعات بیشتری در دسترس است ، ذکر شده است.


2. آیا دستور خرید یک توافق نامه قانونی است؟

سفارش خرید یک قرارداد قانونی است. این بدان معناست که اگر خریدار تمایلی به پرداخت نداشته باشد ، فروشنده تحت حمایت قرار می گیرد. در واقع ، به دلیل این توافقنامه از نظر قانونی لازم الاجرا ، وام دهندگان هنگام ارائه کمک مالی می توانند از سفارشات خرید استفاده کنند. این صندوق به عنوان صندوق خرید سفارش شناخته می شود.


3. آیا سفارشات خرید و فاکتورها یکسان است؟

اگرچه فاکتورها و سفارشات هر دو دارای جزئیات یکسانی هستند ، اما تفاوت های جزئی بین این دو نوع سند وجود دارد. اغلب ، سفارشات خرید جزئیات فنی بیشتری دارند ، مانند اطلاعات سفارش ، که اغلب از فاکتور حذف می شوند.

همچنین ، فروشنده توسط فروشنده ایجاد می شود و نه خریدار. فروشنده یک فاکتور برای جمع آوری قبل از سررسید پرداخت (در صورت ارسال قبل از پرداخت محصول) ارسال می کند یا می تواند فاکتور ارسال کند تا تأیید کند که پرداخت دریافت شده است و موجودی فعلی صفر است.


4. مزایای PO چیست؟

سفارش خرید می تواند به هر دو طرف (به عبارت دیگر خریدار و تأمین کننده) کمک کند. در حالی که یک کسب و کار کوچک ممکن است هنوز بتواند بدون استفاده از آن به خوبی کنار بیاید ، اما با رشد کسب و کار همه چیز پیچیده تر می شود.

برای شرکت های بزرگ ، استفاده از سفارشات خرید می تواند به بهبود ارتباط و روند خرید کمک کند و از خطاها جلوگیری کند. به عنوان مثال ، اگر خریداری سفارشی را بدون شماره سفارش دریافت کند ، تعیین اینکه کدام بخش سفارش داده است و آیا محصول قبلاً برای آن پرداخت شده است ، دشوار است.

همچنین ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، از حمایت قانونی برخوردار است. با اطمینان از واضح و دقیق بودن سفارش خرید خود ، رابطه شرکت خود و فروشنده حرفه ای بمانید

حتی وقتی سفارشات خرید ارائه می شود ، باز هم ضرر هنگفتی را به همراه دارند. شاید بدانید که از قبل وجود دارد – مستندات بیشتر. اگر خرید کمی باشد ، این کاغذ اضافی می تواند مانند یک بار سنگین به نظر برسد.


5. چه نوع هایی دریافت می کنید؟

بسته به نیاز شما ، ممکن است برای شما منطقی تر باشد که از چیزی غیر از سفارش خرید معمول استفاده کنید. اگرچه چهار سفارش خرید بعدی دقیقاً یکسان هستند ، اما با موارد جدید یکسان نیستند.

سفارش خرید منظم

رایج ترین نوع سفارش خرید ، سفارش خرید معمولی است. می توان از آن برای مثال در خدمات ، محصول ، محموله و پیمانکاری فرعی استفاده کرد. با استفاده از این نوع PO شما جزئیات مانند نوع محصول ، مقدار و زمان تحویل آن را لیست می کنید.

سفارش خرید آماده شده است

بر خلاف سفارش خرید معمولی ، هنگامی که از سفارش خرید پیش خرید استفاده می کنید ، فقط شماره تخمین زده می شود و تاریخ تحویل موقت است. این نوع PO زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که امیدوار باشید در آینده نزدیک به محصولات خاص تری نیاز داشته باشید و می خواهید در این بین سفارش دهید.

سفارش خرید پتو

در حالی که سفارشات خرید معمولی و از قبل تنظیم شده معمولاً در یک سفارش واحد هستند ، از سفارش خرید کلی برای ثبت سفارشات متعدد در یک زمان به امید به دست آوردن قیمت بهتر استفاده می شود. بنابراین ، اگر می دانید که می توانید معامله بهتری بگیرید ، اگر بتوانید پول جمع آوری کنید ، ارسال همزمان چندین سفارش منطقی تر خواهد بود.

سفارش خرید قرارداد

برای حداکثر حمایت قانونی ، بهتر است مسیر استفاده از دستور خرید قرارداد را طی کنید. هنگام استفاده از این نوع PO ، هر دو طرف (خریدار و فروشنده) نیز یک قرارداد امضا می کنند.


6. چه اطلاعاتی باید شامل شود؟

خریدار مسئول خرید است. در عنوان ، آنها باید نام و آدرس شرکت خود ، تاریخ خرید و شماره سفارش را ذکر کنند.

در زیر این اطلاعات ، نمایه فروشنده باید ظاهر شود. این شامل نام شرکت و فرد تماس و همچنین آدرس شرکت فروشنده است. در کنار این نوار اطلاعات ، جزئیات انتقال می تواند ظاهر شود. این شامل مواردی است که باید سفارش ارسال شود ، نحوه ارسال و تاریخ حمل.

با سازماندهی شده ، اکنون می توانید به ترتیب واقعی عمل کنید. در جدول ، خریدار فهرستی از محصولات مختلف شامل سفارش می شود این اطلاعات شامل نام محصول یا شرح خدمات به همراه کد SKU / محصول است. خریداران همچنین باید تعداد اقلام مورد نیاز برای هر محصول و زمان ارسال آن را مشخص کنند.

برای مشاهده نحوه ترکیب همه چیز ، در زیر مدل سبد خرید است که HubSpot به عنوان آهنربای سرب رایگان در وب سایت خود ارائه می دهد.

منبع: blog.hubspot.com

در اینجا نمونه دیگری از سفارش خرید توزیع شده توسط Procurify ، یک راه حل خرید نرم افزاری است.

منبع: blog.procurify.com


7. چگونه کار می کند؟

همه چیز از خریدار شروع می شود. هنگامی که خریدار محصول ، مقدار و مهلت را پیدا کرد ، امکان ایجاد سفارش وجود دارد.

خریداران اکنون با استفاده از این اطلاعات ، سفارشات خرید طرح را جمع آوری می کنند. پس از آماده شدن ، باید به فروشنده ارسال شود که باید ابتدا آن را تأیید کند.

برای اطمینان از اینکه بقیه مراحل بدون مشکل پیش می روند ، مهم است که خریدار تاریخی را که سفارش باید در آن پذیرفته شود ، مشخص کند. به این ترتیب ، اگر فروشنده به دلایلی نتواند سفارش را انجام دهد ، خریدار هنوز زمان کافی برای خرید از فروشنده دیگر برای کمک دارد. اجرای نظمبه

پس از تأیید فروشنده ، PO به یک سند قانونی برای فروشنده و خریدار تبدیل می شود. به عبارت دیگر ، فروشنده مسئول اطمینان از تحویل محصول در مقدار مناسب و به موقع خواهد بود. اگر فروشنده قبلاً کالا را آماده کرده باشد ، می تواند در این فاصله فاکتور را برای مشتری خود (خریدار) ایجاد و ارسال کند. بسته به مدت پرداخت ذکر شده در فاکتور ، خریدار باید اطمینان حاصل کند که فاکتور به موقع پردازش می شود.


8. آیا باید از دستور خرید استفاده کنم؟

پاسخ کوتاه: بستگی دارد. بسته به اندازه کسب و کار شما و میزان اهمیت کسب و کار شما در حال حاضر خرید آن ، ممکن است منطقی تر باشد. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا PO برای نوع کسب و کار شما مناسب است یا خیر ، جنبه های زیر را در نظر بگیرید.

آیا به بودجه خود پایبند هستید؟

اگر اغلب متوجه می شوید که بیش از بودجه شما است ، یک سفارش خرید می تواند به شما کمک کند میزان پول اختصاص یافته به هزینه کارکنان را بهتر کنترل کنید. با استفاده از PO ها نگهداری بشقاب برای کارکنان راحت تر است و همچنین به شما نحوه استفاده کارکنان از غذای خود را نشان می دهد.

آیا اغلب اوقات زیاد خرید می کنید؟

در حالی که سفارش می تواند به شما کمک کند با خرید و صرف هزینه ، هزینه ها را پس انداز کنید ، اما پول واقعی که آنها ارائه می دهند با تخفیف همراه است. اگر اغلب محصولات را خریداری می کنید ، سفارش خرید پارچه می تواند به شما در معاملات بهتر با تامین کنندگان کمک کند.

همچنین ، با استفاده از سفارشات خرید ، شخص مسئول تأیید آنها قبل از ارسال آنها به فروشنده می تواند در صورت وجود سفارش ، شروع به شناسایی کند. به این ترتیب ، در صورت نیاز ، شرکت شما می تواند به چندین رزرو تغییر دهد.

آیا کنترل سفارشات خود را در دست دارید؟

اگر اغلب احساس می کنید تصور دارید که چه کسی و از چه کسی آن را سفارش داده است ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که یک سیستم سفارش خرید ایجاد کنید. در حالی که همه اینها ممکن است مستندات بیشتری داشته باشد ، این است که با تامین کنندگان معمولی خود تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که از این پس سفارشات خرید خود را ثبت خواهید کرد.


9. وسایل الکترونیکی مبتنی بر PO یا کاغذ: چه چیزی بهتر است؟

بهترین راه برای ثبت سفارش خرید ، استفاده از سیستم خرید الکترونیکی است. به این ترتیب خرید شما در وسط سفارش خواهد بود. با استفاده از یک پلت فرم آنلاین برای همه سفارشات ، همه شرکت کنندگان می توانند سفارش خرید را در هر زمان که نیاز داشته باشند پیدا کنند.

یک نرم افزار خرید و خرید نیز هر بار که یک کارمند PO ایجاد می کند ، یک اعلان ارسال می کند. به این ترتیب از جزئیات غیر ضروری اجتناب می شود.

سوالات متداول

تراز سه بعدی چیست؟

تراز سه بعدی فرایندی است که هنگام سفارش محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. به طور خلاصه ، این بدان معناست که شما فاکتور را بررسی می کنید تا مطمئن شوید که با اطلاعات حساب خرید مطابقت دارد. همچنین فرم حمل و نقل را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه اقلام تحویل داده شده تحویل شده است. آخرین مرحله ای که باید برداشته شود این است که از پردازش و دریافت محصول اطمینان حاصل کنید.

محصولات مفید برای فروش در سال 2021 چیست؟

محصولات محبوب برای فروش در سال 2021 شامل ماسک / سپر ، مسواک ، اکستنشن ناخن ، مژه های تقلبی ، فولیکول های مو و / یا اکستنشن ، تشک و شلوار یوگا ، لباس کار ، محصولات مراقبت از پوست و کیف تلفن است.

برای سفارش خرید از چه فرمی استفاده کنم؟

قوانین کاملی در مورد نحوه تهیه سفارش خرید وجود ندارد ، اما موارد زیر شامل اطلاعات کلی است که باید شامل آنها باشد: مشخصات خریدار (نام و آدرس) ، تاریخ خرید و شماره سفارش ، جزئیات فروشنده (نام شرکت و فرد تماس و آدرس شرکت) ، محصولات مورد نیاز ، تاریخ و تاریخ تحویل.

سفارش خرید چه مزایایی دارد؟

سفارشات خرید می تواند به جلوگیری از حساب های نامعتبر ، ساده سازی ارتباطات و روند خرید و بهبود بودجه کمک کند. اگر معمولاً به صورت عمده خرید می کنید ، می تواند به شما در به دست آوردن قیمت بهتر کمک کند.

سفارش خرید خودکار چه مزایایی دارد؟

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها فرایند سفارش خرید را خودکار می کنند. این فرآیند را ساده می کند ، زمان ارزشمندی را ذخیره می کند ، نابرابری را کاهش می دهد و کاغذبازی را ذخیره می کند. به طور کلی ، راحت تر و ایمن تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا