طراحی و سئو وب سایت

شاید اکنون زمان آن رسیده است که به ارزش نمایشگاه های مجازی نگاهی بیندازیم؟

در طول سالها ، پیشرفت در فن آوری مهارتهای مدیریت حرفه ای را در سازماندهی ، تولید نمایشگاهها و نمایشگاهها با همان مضامین و مهارتهای کنفرانسها ، جلسات و نمایشگاههای مجازی تشویق کرده است. با شتاب بخشیدن به داده های آنلاین ، قابلیت های دستگاه بهبود می یابد و ارتباطات جهانی به واقعیت تبدیل می شود ، پاسخ اغلب با بدبینی ، تفکر سنتی و عدم اشتیاق عمومی پاسخ می دهد. مسائل دشوار فناوری ، سردرگمی نرم افزار ارتباطی ، سازگاری سخت افزاری ، توسعه ناکافی داخلی و عدم دانش عمومی باعث شده است که این ایده به سرعت به بدیهیات “ترمیم نشود مگر اینکه تخریب کنید”. مزایای انسانی ، مالی ، اجتماعی و روانشناختی بسیاری در حمایت از کنفرانس ها ، نمایشگاه ها و محیط های جلسات برای کشف ایده های مجازی جدید وجود دارد که برخی از آنها به عنوان فنی ، اجتماعی پذیرفته شده و م effectiveثر شناخته می شوند. ایده یک کنفرانس مجازی سالانه با مقالات فنی ، کارگاه ها و سخنرانی ها ، پشتیبانی شده توسط رویدادهای غیر زنده که محصولات و خدمات را به نمایشگاه ها ، بیش از حد ، یکپارچگی ، اصالت – او و پذیرش او ، به نمایش می گذارند. نشست سالانه سازمانهای حرفه ای با حمایت از نمایشگاههای سنتی ، مهم و تاریخی. اعضای گروه های مختلف صنعت را برای یادگیری و به اشتراک گذاری آخرین جنبه های دانش ، فناوری و صنعت جمع کنید. چه چیزی می تواند یک شرکت محترم ، با وقار ، موفق و با ارزش را مختل کند؟ کووید 19. اگر هیچ درمان فوری یا واکسنی وجود نداشته باشد و اگر بیشتر افراد تمایلی به حضور در آن ندارند ، سازمان های حرفه ای باید برای حفظ ارتباطات ، ارتباطات و مهارت های اعضای خود ، سازماندهی رویدادهای مجازی را در نظر بگیرند. در بسیاری از موارد ، از دست دادن کمک های مالی نشان داده شده توسط غرفه داران تأثیر منفی بر بودجه تحویل سالانه خواهد داشت. امروزه اینترنت ، همراه با رسانه های اجتماعی ، فناوری ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم ، می تواند تحویل سمینارها ، کارگاه ها و مقالات فنی زنده ، زنده و / یا میدانی را تسهیل کند. شرکت کنندگان به طور معمول ثبت نام می کنند و منطقه مورد علاقه خود را انتخاب می کنند تا تمام جنبه های مهم کنفرانس را در راحتی دفتر خانه خود مشاهده و تجربه کنند. اما نمایشگاه مجازی در نشست سالانه چطور؟ چالش برای غرفه دار دشوارتر است. اگرچه کارگاه های آموزشی ، سمینارها و سخنرانی های فنی PowerPoint کاملاً برنامه ریزی شده و متمرکز هستند ، اما استفاده موثر از بازاریابی واقعیت مجازی مستلزم ارائه محصولات و خدمات با هنر تئاتر است که توجه و علاقه مخاطب را به خود جلب می کند. در بسته پیش ثبت نام دریافت شده توسط یک شرکت کننده ، لیست نمایشگاه شرح مختصری از محصولات و خدمات جدید را نشان می دهد. در کنار هر لیست محصولات ، پیوندی به نمای کلی از آن محصولات وجود دارد. این نمایش باید آموزنده ، خوب انجام شده و جذاب باشد. ما به عنوان جامعه ای با توانایی هالیوود در بیان و گفتن داستانهای جذاب ، الهام بخش و الهام بخش رشد کرده ایم. نوشته های آنها شگفت انگیز است ، گرافیک درخشان است و بازیگران ما را متقاعد می کنند و ما را به خواندن داستان هایشان سوق می دهند. آنچه این نمایشگاه به عنوان فضای نمایشگاهی مجازی تولید كرده است باید بتواند با آنچه هالیوود طی 60 سال گذشته به ما نشان داده است رقابت كند.در غیر این صورت ، جواب شبیه تلاش برای ترغیب یک غریبه به تماشای فیلم های خانگی شما با یک دوربین 16 میلی متری است که روی صفحه ای که به دیوار اتاق نشیمن متصل است ، نمایش داده می شود. شرکت نکردن با پشتیبانی از صداها و تصاویر خلاق ، غرفه داران باید راه های جدیدی برای تعامل مستقیم در صورت امکان برای تقلید از ارتباط مستقیم هنگام اجرای صحنه پیدا کنند. با پاسخ به س questionsالات و نگرانی ها ، ارائه نرم افزاری در مورد محصولات و مزایای قابل تنظیم و گام های بعدی تنظیم شده در تهیه یک برنامه خرید ، می توان از پیشنهادات فروش مجازی استفاده کرد. غرفه داران نمایشگاه های تجاری مجازی می توانند از پول و منابع سنتی تبلیغات زنده – طراحی خانه ، تحویل ، اقامت در خانه ، تورها و محل اقامت – برای سرمایه گذاری در تولید محصولات نمایشی محبوب استفاده کنند که باعث سرگرمی ، آموزش و تشویق حضار به مشتری های جدید شوند. پس از ترجمه ، نتایج باید در مصاحبه عملی و با استفاده از تمام فن آوری های فروش و پیش بینی انجام شود. و سرانجام ، غرفه داران نمایشگاه های تجاری مجازی می خواهند اهداف ، استراتژی ها و استراتژی های خود را برای افزایش اثربخشی نمایشگاه تنظیم کنند و همچنین از هر فرصتی برای انعطاف پذیری ، مثبت و متعهد بودن به تعالی استفاده می کنند. ژنرال داگلاس مک آرتور یک بار گفت: “روی زمین صلح وجود ندارد ، تنها احتمال وجود دارد.” اپیدمی COVID-19 می تواند عاملی باشد که کنوانسیون ها ، کنوانسیون ها و صنعت خرده فروشی را مجبور کند با دقت در مورد دور شدن از روش های قدیمی فکر کنند و در صورت لزوم ، ایده های جدیدی را برای توسعه ما معرفی کنند. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا