صنعت و تجارت

شبکه چهار میزبان جایزه جلال آل احمد خواهد شد


مصطفی جلالی دبیر اجرایی جایزه ادبی سیزدهم جلال آل احمد نیز در مورد روشهای برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه ادبی اظهار داشت: ما برای انجام مراسم اختتامیه دو مسیر را دنبال کردیم. اول از همه ، ما قصد داشتیم این مراسم را در سالنی بزرگ با حضور تعدادی از افراد برگزیده و مستحق برگزار کنیم و رسانه ها می توانند از طریق بسترهای ارائه شده این برنامه را به صورت زنده دنبال کنند.
وی ادامه داد: این تصمیم در نامه نگاری با ستاد ملی ویروس کرونا اعلام شد ، اما به صورت محدود اجازه برگزاری این مراسم را نداشتیم. بنابراین ، برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا و محافظت از سلامتی میهمانان ، انتخاب این روش نگهداری را کنار می گذاریم.
جلالی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اختتامیه در یک برنامه تلویزیونی روش دیگری است که برای برگزاری مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد در نظر گرفته ایم ، گفت: برنامه از طریق این شبکه به ما اطلاع داده می شود.
دبیر اجرایی جایزه ادبی سیزدهم جلال آل احمد افزود: پیش بینی می شود در هفته اول دی ماه بتوانیم مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد را از طریق شبکه چهار سیما پخش کنیم.
جلالی درباره حضور برندگان و دریافت کنندگان در مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد اظهار داشت: برندگان و دریافت کنندگان از طریق تماس تلفنی یا سایر روش های آنلاین در برنامه اختتامیه حضور خواهند داشت.
وی گفت: “ادبیات ما را مجبور به اجرای یک برنامه مناسب می کند ، اما شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی آنتی کرونا ما را مجبور به انجام مراسم اختتامیه سایر را تشکیل می دهد و به مردم خدمت می کند. ” ادبیات باشید.
جلالی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی ، رسانه ها و روزنامه نگاران 12 شخصیت اصلی تاریخ و مستند دفاع مقدس را به عنوان بخش ویژه ای از جلال الجزایر 12 انتخاب و معرفی کردند احمد این بخش را می توان از طریق تلفن یا آنلاین مورد بحث قرار داد.
وی در پایان گفت که نامزدهای دوره سیزدهم جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار گروه “داستان بلند و رمان” ، “مجموعه داستان کوتاه” ، “نقد ادبی” و “مستند” ارائه شده اند. شماره حساب تبلیغ شده واریز می شود و لوح تقدیر و جایزه ادبی جلال آل احمد برای آنها ارسال می شود.
نامزدهای چهار دسته سیزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد توسط دبیرخانه جایزه اعلام و در رسانه ها منتشر شده است.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا