دنیای وب

شروع کار می کنید؟ بازاریابی وابسته کار را آسان می کند

این شانس وجود دارد که شما و همه افرادی که می شناسید برای کسب درآمد یا راه اندازی یک تجارت اینترنتی جستجوهای اینترنتی انجام داده اید.

انجام تجارت در اینترنت چیزهای زیادی برای ارائه دارد: آزادی ، استقلال ، پتانسیل درآمد زیاد و حتی امنیت مالی در بسیاری از موارد.

مسئله این است که ، اکثر افرادی که قصد راه اندازی یک تجارت اینترنتی را دارند ، در واقع این کار را نمی کنند. چرا؟ آنها می ترسند ، و به حق هم چنین است. برای بسیاری از افراد با خانواده و تعهدات مالی که باید انجام دهند ، موارد ناشناخته خیلی ساده وجود دارد.

اینجاست که بازاریابی وابسته وارد می شود. وقتی از این طریق شغلی را شروع می کنید ، به محصولات دیگران (بسیاری از آنها از قبل شناخته شده) اجازه می دهید کمیسیون بدست آورید. شما مجبور نیستید به طور فعال چیزی را بفروشید ، فقط پیوند خود را تبلیغ کنید و از آن بازدید کنید. وقتی شخصی روی پیوند شما در یک آگهی ، ایمیل یا وب سایت کلیک می کند و چیزی را خریداری می کند ، به شما حقوق می دهند.

هیچ بازاریابی چند سطحی ، پیگیری آگهی ها و فرآیندهای تجاری پیچیده ای وجود ندارد که بتوانید نگران باشید.

بازاریابی وابسته می تواند راهی کم استرس برای کسب دلار اضافی یا زندگی راحت باشد. اما قبل از پیوستن به هر برنامه ای ، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. شما به پشتیبانی نیاز خواهید داشت. شما نمی خواهید به محض شروع کار تنها بمانید. اطمینان حاصل کنید که هر برنامه وابسته ای که به آن می پیوندید از یک سیستم پشتیبانی و آموزش طولانی مدت استفاده می کند.

2. ضمانت طلا است. اگر برنامه ارجاع شما یک ضمانت پولساز محکم (و بسیاری از داستان های واقعی برای تهیه نسخه پشتیبان از آن) ارائه دهد بهتر است. این می تواند ذهن شما را آرام کند و تصویر شرکت را بهبود بخشد ، که برای کسب و کار آنها (و شما) مفید است.

3. سریع شروع کنید و سریع درآمد کسب کنید. راه اندازی باید فقط چند دقیقه از طرف شما کار کند و شرکت نباید باعث شود شما هفته ها صبر کنید تا کمیسیون خود را دریافت کنید.

4. بازاریابی داخلی. هر شرکت معتبری باید علاقمند به فروش به مشتری به محض کلیک بر روی لینک شما باشد. آنها باید دارای یک وب سایت عالی ، نسخه جامع بازاریابی و محصولاتی باشند که مردم می خواهند. آنها همچنین باید از مشتریان پیروی کنند و برخی از تبلیغات را نیز برای آنها انجام دهند.

با وجود یک نرم افزار خوب ، بازاریابان شرکت های وابسته می توانند درآمد کسب کنند ، که یک مزیت بزرگ است که آنها مجبور به انجام آن نخواهند بود:

* تولید محصولات خود

* ایجاد وب سایت (مگر اینکه بخواهند برنامه (های) وابسته خود را در سایت خود تبلیغ کنند)

* برخورد با خدمات مشتری

* پیگیری سفارشات ، جمع آوری سرمایه ، یا حمل و نقل / تحویل محصولات

بازاریابی وابسته برای شما پیچیده نیست و برای همه افراد درگیر سودآور نیست. شما از طریق دهان به دهان ساده درآمد کسب می کنید (غالباً بدون صرف هزینه) و از آنجا که این شرکت می داند مشتاق کسب پورسانت هستید ، می تواند عملکرد شما را حساب کند. این واقعاً برای هر دوی شما یک برد است.

بنیانگذار Maverick Money Makers پس از تدوین استاندارد طلای برنامه های وابسته ، به یک میلیونر خودساخته تبدیل شد. ببینید چقدر ساده و سودآور سازندگان پول ماوریک برای شما هستند: http://www.mavericmoneymakersyearly.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا