دنیای وب

شما بهتر است آماده باشید

نوع جدیدی از مجرمان به دنبال شما هستند. اوج جنایتی وجود دارد که فقط در سرقت جواهرات یا مصادره کیف پول شما متوقف نمی شود. این جنایتکار از نظر فنی هوشمند است. او نمی خواهد چند دلار از شما بگیرد. هدف او این نیست. هدف او این است که هر آنچه را که در اختیار دارید بگیرد!

من در مورد هکرها یا مجرمان سایبری صحبت می کنم.

قربانیان فردی همه چیز را به متجاوزان از دست داده اند. حتی شرکت های بزرگ نیز هک شده اند. هزاران نفر اطلاعات شخصی خود را در معرض خطر قرار می دهند.

شما به محافظت جامع نیاز دارید. مواردی مانند نظارت بر اعتبار 24/7 ، حفاظت از تلفن ها و رایانه های شما ، نظارت بر هویت 24/7 ، رمزگذاری کلید ، محافظت از بازیابی سرقت و حتی نظارت بر وب تاریک.

این سریعترین جنایت در آمریکا است و پیش بینی می شود تا سال 2021 سالانه 6 تریلیون دلار برای جهان هزینه کند!

فناوری پیشرفته جستجو در وب و سرقت اطلاعات خصوصی شما را برای هکرهای هوشمند و بی وجدان (مجرمان سایبری) بیش از گذشته آسان کرده است. آنها از این اطلاعات برای تمیز کردن حساب بانکی شما استفاده می کنند. آنها می توانند اعتبار شما را از بین ببرند یا حتی شما را ورشکسته کنند. می توانید خانه ، اتومبیل و اعتبار خود را از دست بدهید. حتی شغل شما نیز می تواند در خطر باشد.

اگر هزینه های تقلبی هزار دلاری از کارت های اعتباری شما گرفته شود ، چه می کنید؟ اگر از شماره تأمین اجتماعی شما برای دریافت مالیات از سازمان امور مالیاتی استفاده شود ، چه می کنید؟

مجرمان اینترنتی اقدام به خرید خانه ، ماشین و حتی تعطیلات با شناسه شخص دیگری کرده اند. آنها سهام ، اوراق قرضه و سایر دارایی ها را فروختند و 401000 حساب را تمیز کردند. شما چکار انجام خواهید داد؟

امروزه علاوه بر بیمه خانه ، زندگی و پزشکی ، باید از هویت خود نیز محافظت کنید. شما باید این را جدی بگیرید. پس از هک شدن ، ممکن است همه چیز را از دست بدهید. اما خبر خوب این است که فقط چند سنت در روز می تواند شما را در امان نگه دارد. “قربانی دزدی دریایی” بعدی نشوید!

وقتی این مطلب را می نویسم ، به زمان هک شدنم فکر می کنم. شخصی از شماره تأمین اجتماعی من استفاده کرده و برای بازپرداخت پول مالیات ثبت کرده است. اصلاح این هک ساده اطلاعات شخصی من بیش از 3 ماه طول کشید. من مجبور شدم به اداره پلیس محلی بروم و پرونده کلاهبرداری را تشکیل دهم. سپس مجبور شدم آن را به سازمان امور مالیاتی بفرستم. سپس منتظر ماندم و منتظر پاسخ آنها شدم.

سرانجام سازمان امور مالیاتی پذیرفت که من کلاهبرداری شده ام ، اما هیچ جزئیاتی را به من نگفت. ناامیدکننده بود اکنون وقتی من هر سال مالیات را ثبت می کنم ، باید پین ویژه ای را که سازمان امور مالیاتی ارائه می دهد ، برای اثبات واقعی بودن خود ثبت کنم.

هر تجربه نفرت برای من وقت و دردسر زیادی صرف کرد. برای جلوگیری از این دردسرها و دسترسی به محافظت عالی از هویت شخصی ، نگاهی بیندازید به: http://joinupwithus.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا