فناوری اطلاعات

شیائومی 12T در برابر 11T Pro؛ خرید کدام مدل منطقی‌تر است؟

در این ویدیو دو گوشی جذاب شیائومی 12T و 11T Pro را با هم مقایسه می‌کنیم که هر دو با قیمت مشابهی در بازار ایران به فروش می‌رسند. با مقایسه‌ی این دو گوشی قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال
گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک اندونزی

از نظر بدنه این دو تقریبا هم‌اندازه و هم‌وزن هستند و هر دو از پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی بهره می‌برند. بنابراین تفاوت‌ این دو محدود به طراحی پنل پشتی است که با توجه به سلیقه‌ی خود باید دست به انتخاب بزنید. شیائومی 12T و 11T Pro از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED بهره می‌برند ولی حداکثر روشنایی 11T Pro به 1000 نیت می‌رسد ولی با خرید 12T باید به حداکثر روشنایی 900 نیت بسنده کنید. اما در عوض نمایشگر 12T رزولوشن 1220 در 2712 را ارائه می‌دهد و نمایشگر رقیب این گوشی مبتنی بر رزولوشن 1080 در 2400 است. در ضمن باید به قرارگیری شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس بر روی نمایشگر 11T Pro اشاره کنیم و این در حالی است که نمایشگر 12T از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس 5 بهره می‌برد.

شیائومی 11T Pro با چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار شده ولی گوشی شیائومی 12T از تراشه‌ی دایمنسیتی 8100 اولترا بهره می‌برد. تفاوت این دو تراشه از نظر عملکردی چندان محسوس نیست ولی تراشه‌ی دایمنسیتی 8100 از نظر کنترل گرما و پایداری عملکرد بهتر است و بنابراین برای گیمرها گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود.

هر دو گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستند که از نظر کیفیت عکس تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. گوشی 11T Pro در کنار دوربین اصلی از اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ضمن باید به استفاده از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. در طرف مقابل گوشی شیائومی 12T در کنار دوربین اصلی از اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و رزولوشن دوربین سلفی به 20 مگاپیکسل می‌رسد.

این دو گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین در این زمینه تفاوتی با هم ندارند. اما عمر باتری شیائومی 12T به لطف استفاده از تراشه‌ی کم‌مصرف‌تر، به طور محسوسی بیشتر است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا