اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

طراحی لوگو با گوشی آیفون – معرفی چند اپلیکیشن

آیا یک طراح یا کارآفرین خلاق هستید؟ شاید می‌دانید که لوگو، اساسی ترین جنبه از هویت هر برند است. بنابراین طراحی لوگوی با کیفیت، ضروری است. خوشبختانه، اپلیکیشن‌های رایگان زیادی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد. همچنین، آنها ابزاری عالی برای تهیه پست‌های شبکه‌های اجتماعی، پوسترها و سایر مطالب چاپی هستند. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌‌های طراحی لوگو با گوشی آیفون، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آیفون | ابزار

1.Canva

اگر به دنبال اپلیکیشن طراحی گرافیکی همه کاره برای طراحی لوگوها، پوسترها، پست‌های اجتماعی، بروشورها و غیره هستید و کیفیت بالا برایتان مهم است، Canva راه حل رایگان خوبی است. بهترین مزیتش هم سهولت در استفاده و رسیدن به نتایج حرفه‌ای است.

این اپلیکیشن دارای تعداد زیادی تمپلیت قابل تنظیم است. بدون نگرانی در مورد نقض حق کپی رایت، به تعداد زیادی تصویر دسترسی دارید که ظاهر آثار هنری شما را بهبود می‌دهند.

2. Logo Maker

حتی اگر تجربه طراحی ندارید، با کمک Logo Maker، ارزش برندتان را با آرم‌ها و نمادهای سفارشی و خیره‌کننده بهبود دهید. این اپلیکیشن بیش از صد قالب و فونت برای لوگو دارد که کاملاً قابل ویرایش و تنظیم هستند.

می‌توانید انواع مختلفی از آثار هنری تایپوگرافی، پوسترها و کارت‌ها را طراحی کنید. همچنین تعداد زیادی تمپلیت دارد، بنابراین به راحتی ایده‌های هنری خودتان را محقق کنید. حتی می‌توانید پوشش‌ها و فیلترها را اضافه کنید. این ویژگی باعث شده تا این اپلیکیشن به یکی از بهترین برنامه‌های طراحی لوگو با گوشی آیفون تبدیل شود.

3.VistaCreate (نام قبلی: Crello)

اگر به دنبال طراحی لوگو با کیفیت استودیویی و رایگان هستید، VistaCreate یک انتخاب عالی است. می‌توانید از هزاران تمپلیت حرفه‌ای، قالب‌های لوگو و ابعاد مناسب برای سفارشی سازی لوگو بر اساس نیازهای خودتان استفاده کنید.

استفاده از این اپلیکیشن لوگو ساز، آسان است و هزاران لوگوی موضوعی، از جمله لوگوهای دایره‌ای و متحرک برای برندتان دارد.

آیفون | ابزار

بعلاوه، بیش از 50000 شی طراحی شده، میلیون‌ها عکس رایگان و تنظیمات تایپوگرافی و فونت متعدد دارد.

در صورت نیاز می‌توانید لوگوی خودتان را به فرمت‌های JPG و PNG تبدیل کنید. همچنین VistaCreate تقریباً امکان طراحی هر چیز دیگری از پست‌های شبکه‌های اجتماعی گرفته تا خبرنامه‌ها و غیره را ممکن می‌سازد. این قابلیت،  آن را به راه حلی فوری برای ذهنی خلاق و پر از ایده تبدیل کرده است.

4. Logo Maker Shop

فروشگاه لوگو ساز(Logo Maker Shop) حاوی انواع لوگوهای ساده تا پیچیده است. دارای دسته بندی‌های مختلفی مانند گرد، قدیمی، بامزه، حیوان، انتزاعی، رنگارنگ، دست خط و غیره است.

علاوه بر این، هر جنبه از طراحی با توجه به نیازهای سفارشی شما، قابل تنظیم است. بیش از 5000 منبع طراحی فونت، نماد و پس زمینه برای ویرایش لوگو و حرفه‌ای و منحصر به فرد جلوه دادن آن وجود دارد.

5.LogoScopic Studio

لوگوسکوپیک (LogoScopic) یکی از برترین اپلیکیشن‌های طراحی لوگو و مانند یک استودیوی طراحی شخصی است. با کمک این اپلیکیشن، برند خودتان را مجسم کنید و یک لوگوی منحصر به فرد بسازید که معرف ارزش‌های برندتان است. هشت دسته بندی مختلف برای طراحی لوگو و هزاران تمپلیت برای سفارشی سازی طراحی دارد.

می‌توانید از ابزارهای ویرایش پیشرفته و گردش کار یکپارچه برای طراحی همه چیز، از آرم‌ها گرفته تا لوگوهای امضا دار، آبرنگی و همچنین پست‌های سفارشی در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. رابط کاربری ساده، استفاده از این اپلیکیشن را لذت بخش می‌کند.

آیفون | ابزار

6. Watercolor Logo Maker

اگر صاحب یک کسب و کار خلاق هستید، این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های لوگو ساز با گوشی است که باید آن را امتحان کنید. با این اپلیکیشن، طرح‌های آبرنگی زیبا و متمایز بسازید که قابل شخصی سازی با توجه به نیازهای شما است.

این اپلیکیشن با داشتن دسته بندی‌های مختلف، طراحی لوگو را ساده می‌کند. هنگامی‌که یک دسته را انتخاب کردید، انگشت خودتان را روی آن بکشید تا زمانی که سبک لوگوی جذابی را پیدا کنید. سپس، می‌توانید آن را با کمک بافت‌ها، فونت‌ها و تصاویر مختلف ویرایش کنید.

7. Hatchful – Logo Maker

شرکت Shopify به طور ویژه این اپلیکیشن طراحی لوگو را برای کارآفرینان پرمشغله طراحی کرده است! این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا هویت برند خودتان را در عرض چند ثانیه بسازید. این کار به لطف ابزارهای ویرایش قدرتمند و دارای کاربری آسان، انجام می‌شود.

با کمک انتشار پست‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، آگهی‌ها، محتوای وب و غیره، هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین از رقبا متمایز شوید. این اپلیکیشن تعداد زیادی تمپلیت دارد که می‌توانید با توجه به حس زیبایی شناسی خودتان با کمک عناصر حرفه‌ای متنوع، آن‌ها را سفارشی کنید.

8. Logo Maker: Watermark Designer

این لوگو ساز به عنوان یک اپلیکیشن برای افزودن واترمارک به عکس‌ها، اسکرین شات‌ها یا سایر تصاویر، استفاده می‌شود. همچنین، بیش از 2000 الگوی لوگو برای شخصی سازی بیشتر و فونت‌های منحصر به فرد برای طراحی تایپوگرافی خیره کننده دارد.

علاوه بر این، استفاده از رابط کاربری آن، آسان است و ترکیبات نامحدودی دارد. بنابراین می‌توانید طرح‌های هماهنگ را هوشمندانه طراحی کنید. این کار باعث سهولت در طراحی پست‌های جذاب و مارک دار برای شبکه‌های اجتماعی مختلف شده و به همین دلیل است که یکی از برترین اپلیکیشن‌های لوگو ساز است.

9. CREATE: Graphic Design + Fonts

اپلیکیشن CREATE برای هنرمندان دیجیتالی نوپا که قصد اجرای پروژه‌های طراحی و ترسیم طرح‌های پیچیده و به اشتراک گذاری آنها را دارند، مناسب است. با کمک این ابزار با گنجینه‌ای از عکس‌ها، اشکال، فیلترها و فونت‌ها بازی کنید.

می‌توانید از تکنیک‌های حرفه‌ای مانند مرتب کردن چندین لایه عکس، اضافه کردن پس‌زمینه شفاف، وکتورهای صادراتی و غیره استفاده کنید. در این اپلیکیشن طراحی لوگو با گوشی، به دقت طراحی کنید و خلاقیت خودتان را هر چه بیشتر توسعه دهید.

10. Logo Creator: Label maker

اگر فروشنده محصولات خودتان هستید یا به لیبل نیاز دارید، باید این اپلیکیشن طراحی لوگو با گوشی آیفون را امتحان کنید. دارای بیش از 100 تمپلیت قابل تنظیم است که کار کردن با آنها فوق العاده راحت است.

ابزارهای مختلف طراحی مانند فونت‌ها، نمادها و رنگ‌ها، لوگوی شما را منحصر به فرد و نفیس تر می‌کنند. همچنین با پالت‌های رنگی پیش ساخته به طراحی حرفه‌ای می‌رسید.

به نظر شما کدام یک از این اپلیکیشن‌‌های طراحی لوگو با گوشی برای شما مناسب است؟ نا گفته نماند که نصب نسخه عادی آنها رایگان بوده و برخی از آنها دارای قابلیت پرداخت‌ درون برنامه‌ای هستند. استفاده از نسخه حرفه‌ای برخی از این اپلیکیشن‌ها هم نیازمند پرداخت ماهیانه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا