طراحی وب گرافیک: 6 نکته مهم که به شما کمک می کند تا تعالی داشته باشید

طراحی گرافیک وب مؤلفه مهمی از موتور بازاریابی دیجیتال است. اگر وب سایت ها و صفحات وب خود را به درستی ایجاد کرده اید ، به این ترتیب خوانندگان و چشم انداز شما هیچ مشکلی در یافتن اطلاعاتی که می توانند به اشتراک گذاشته شوند ، ندارند ، این بازدیدها باعث ایجاد ترافیک خوب شده و به شکوفایی مشاغل شما کمک می کند.

طراحی گرافیک وب زمینه های مختلفی را در بر می گیرد:

1. طراحی گرافیک در اینترنت

2. طراحی رابط

3. نویسندگی

4. طراحی تجربه کاربر

5. سئو

عناصر طراحی گرافیک وب

برنامه ریزی: نحوه ساختار بندی و طبقه بندی اطلاعات شما را تعیین می کند. به منظور اطمینان و تعامل کاربر ، حفظ هماهنگی مداوم بین دستگاه های مختلف بسیار مهم است.

ب ظاهر: رنگ ها ، قلم ها ، تصاویر … این سه عنصر اصلی در اینجا است. استفاده از رنگ ها ، فونت ها و تصاویر مناسب متناسب با موضوع شما و انتقال پیام های کلیدی کسب و کار شما ، به شما کمک می کند تا با بهره گیری از بهترین روش ممکن باشد.

ج محتوا: شاید مهمترین عنصر این باشد که کیفیت کلی محتوای شما مشخص می کند که آیا صفحات و سایت های شما باعث ایجاد ترافیک و رشد شغل شما می شوند.

د – طرح ها: قابلیت استفاده و فایده ، نه طراحی بصری ، باید آرم باشد. اطمینان حاصل کنید که از طرح های کاربر محور برای ارائه بهترین تجربه کاربر استفاده می کنید.

قابل توجه است که طراحی وب سایت برای مرورگرهای رومیزی و طراحی وب سایت برای مرورگرهای موبایل و تبلت ها دو چیز متفاوت است ، بنابراین یکدیگر را گیج نکنید. اطمینان حاصل کنید که در حین طراحی صفحات شما ، آنها به راحتی و یکنواخت از دسک تاپ به صفحه تلفن همراه منتقل می شوند.

انواع طراحی

اصولاً دو نوع طراحی وجود دارد:

پاسخ: در اینجا محتوا به صورت پویا حرکت می کند

ب. سازگاری: در اینجا ، مطالب به صورت طرح و اندازه ثابت می شوند.

طراحی وب گرافیک: 6 نکته مهم که به شما کمک می کند تا از جمعیت جمع شوید

بازگشت به نکات ، در اینجا ما می رویم!

1. از محتوای با کیفیت بالا برخوردار باشید. محتوا پادشاه است. اگر بتوانید اطلاعاتی را که به راحتی قابل هضم است ، تهیه کنید ، خوانندگان و بازدیدکنندگان شما را برای آن دوست دارند. کاربران وب ضمن جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین ، رضایت فوری را می خواهند. آنها نمی خوانند ، آنها فقط پاک می کنند. بیشتر کاربران مشترکین اولین پیوندی را انتخاب می کنند که ممکن است به هدف منجر شود. با توجه به این واقعیت ، محتوا ایجاد کنید. با استفاده از الگوی “برنامه ریزی سیگنال و زبان پاک و هدف” عبارات کوتاه و کوتاه را بنویسید. همچنین ، نسخه های پر کاربردی را برای یک تجربه کاربری خوب تهیه کنید.

2. به سادگی بروید. مهارت های طراحی خود را به نمایش نگذارید. سایت و صفحات خود را بدون درهم و برهمی و به راحتی قابل مرور نگه دارید.

3. از استفاده بیش از حد از دکمه های تماس به عمل (CTA) خودداری کنید: این باعث می شود خوانندگان شما را ناراحت کنند. کاربران می خواهند کنترل کنند. بنابراین ، پیوندها در یک مرورگر جدید باز نمی شوند.

4- صفحات خود را واضح و توصیف کنید. شما برای خوانندگان خود اطلاعات مصرفی دارید.

5- از ساختار واضح ، راهنماهای دیداری متوسط ​​و پیوندهای قابل شناسایی برخوردار باشید: بازدید کننده اشتباه شما بلافاصله سایت شما را ترک می کند. بنابراین ، آن را به آرامی و یکنواخت با راهنماهای دیداری متوسط ​​و پیوندهای قابل تشخیص راهنمایی کنید.

6. ارائه راه حل های فضای سفید: مرور فشار زیادی به چشم شما وارد می کند ، به خصوص اگر مجبور شوید مطالب عظیمی از مطالب را بخوانید تا آنچه را که ممکن است به آن علاقه دارید پیدا کنید. بنابراین شما برای آرام کردن چشم و خوانندگان خوانندگان و بازدید کنندگان خود و نزدیک نگه داشتن آنها ، فضای سفید زیادی دارید.

مطالب پربازدید کاربران

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا