صنعت و تجارت

عرشیانی‌شو، آغاز خودشناسی و موفقیت


گروه بین المللی ارشیان که توسط سید محمد ارشیانفر ، یکی از چهره های شناخته شده در زمینه مربیگری تغییرات فردی و اجتماعی تاسیس شده است ، در زمینه های مهارت های زندگی ، مثبت اندیشی ، روانشناسی ، خودشناسی و علوم مرتبط فعالیت می کند. این گروه یک دوره 21 روزه رایگان با عنوان “نمایش عرشیانی” را برای عموم در نظر گرفته اند که در طی آن داوطلبان با استفاده از آموزش های ارائه شده ، فقط طی بیست و یک روز مسیر رشد درونی و تحول را کشف می کنند. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره با سید محمد عرشیانفر گفت وگویی انجام دادیم.

دوره نمایش ارشیانی چقدر است؟

دوره 21 روزه رایگان Arshianishu یک دوره کوتاه اما در عین حال بسیار م thatثر است که راه تحول ، پیشرفت و تغییر را به شما می آموزد. آموزه های این دوره شامل ترکیبی از علوم روانشناسی ، خودشناسی ، فیزیک کوانتوم و متافیزیک است. در دوره ارشیانشو ، با ارائه راهکارها و آموزه های خاص ، 21 تمرین برای 21 روز طراحی شد تا همه در کمترین زمان ممکن ابعاد ناشناخته و قدرتمند وجود بزرگ و شگفت انگیز خود را بدانند.

در طول نمایش 21 روز تاج و تخت ، ما درهایی را به درون انسان می گشاییم تا کسانی که مشتاق ایجاد تغییر در زندگی خود هستند ، می توانند راه خود را پیدا کنند و با تغییر دنیای درونی ، دنیای خارج خود را تغییر دهند.

چه کسی می تواند در این دوره شرکت کند؟

هرکسی مشتاق رشد و پیشرفت باشد ، صرف نظر از سطح آموزشی یا اقتصادی ، و به طور کلی هر کسی که نیاز به تغییر و تحول در درون خود احساس کند ، می تواند از این دوره بهره مند شود.

برای شرکت کنندگان در این دوره چه اتفاقی می افتد؟

با توجه به آمار گزارش شده در سایت آنلاین ما و همچنین با بررسی بازخورد عمومی در شبکه های اجتماعی گروه بین المللی ارشیان ، به عنوان نمونه ای از ده ها هزار شرکت کننده ای که این دوره را گذرانده اند ، شاهد روابط بسیار خوب و پاداش دهنده ای هستیم که این موضوع را ثابت می کند. شما می توانید با انجام همان تمرینات 21 روزه به نتایج خوبی در زندگی آنها دست پیدا کنید. اگر فقط این 21 تمرین را به طور جدی و منظم انجام دهید ، شاهد وقایع بسیار مثبتی در زمینه رشد و پیشرفت مالی ، معنوی ، خانوادگی و معنوی خواهید بود.

چگونه می توانم در این دوره ثبت نام کنم؟

با مراجعه به سایت arshiyan.com می توانید در دوره آموزش رایگان Arshiyanshoo ثبت نام کنید.

– چرا این دوره رایگان است و هدف شما از رایگان ساختن آن چیست؟

ما در کشوری زندگی می کنیم که متأسفانه آمار مربوط به مشکلات شخصی ، طلاق و بزهکاری و تعداد پرونده های قضایی در این کشور وجود دارد. این در شأن مردم ما و در دین مبین اسلام و فرهنگ هزاره ایران نیست ، بنابراین من به عنوان یک معلم وظیفه خود دانستم که وظیفه خود را در آموزش مهارتهای زندگی به کسانی که می خواهند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند انجام دهم و برگزاری دوره ای مشابه آنچه در کشورهای پیشرفته به قیمت چند صد دلار فروخته می شود ، من آن را به رایگان در اختیار مردم عزیز در کشور خود قرار می دهم.

– چه دوره ها یا محصولات دیگری در موسسه عرشیان برای بهبود مهارت های مختلف زندگی دارید؟

ما انواع مختلفی از دوره ها و پرونده های آموزشی را برای طیف وسیعی از افراد علاقه مند به رشد فردی و اجتماعی طراحی کرده ایم ، فقط از طریق وب سایت گروه بین المللی ارشیان در arshiyan.com در دسترس عموم قرار دارد. از مهمترین دوره های ما علاوه بر دوره “نمایش عرشیانی” که موضوع این گفتگو بود ، می توانم دوره های زیر را ذکر کنم:

1- دوره “زندگی پلاس” که مهارتهای اساسی و اساسی زندگی مانند خوب اندیشیدن ، انتخاب صحیح ، تصمیم گیری صحیح ، تمرکز روی اهداف ، اولویت بندی صحیح ، بخشش کینه ها و کینه ها و ترمیم زخم های روحی و روانی است. عاطفی. این به ما می آموزد.

2- دوره “کسب درآمد” ، که با شعار “می توان پول را پیدا کرد ، نمی توان آن را یافت!” ، ما توانایی کسب درآمد را به افراد مختلف با سلیقه و مهارت های مختلف در هر موقعیت و سن و با هر سطح دستورالعمل

3- دوره “راز خوشبختی” که یکی از ناب ترین و مثرترین دوره ها در زمینه چگونگی زندگی شاد و کسب شادی های ماندگار و عمیق است.

4- دوره “ثروت معنوی” که ما را با غنای نامحدود نزدیک به ما آشنا می کند ، اما متأسفانه چشم ما قادر به دیدن آنها نیست و ما را از این ثروتهای بی نهایت آگاه می کند تا دانش این ثروت های معنوی ، صاف کردن جاده به ورودی ثروت مادی. زندگی ما باشید.

– هدف گروه بین المللی ارشیان از آموزش چیست؟

عرشیان سعی می کند به انسان ها اجازه سرگرمی و زندگی بدهد. عرشیان معتقد است که هر انسانی به اندازه مهارتهایی که در زندگی آموخته اند از ثروت ، سعادت و خوشبختی واقعی برخوردار هستند. هرچه قدرتمندتر باشیم از زندگی لذت بیشتری خواهیم برد.


اتصال منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا