دنیای وب

عصای انرژی Amega Zero Point

اگر به انگشت خود زیر میکروسکوپ یا رومیزی نگاه کنید ، وقتی به اندازه کافی دور می شوید ، الکترون ها ، پروتون ها و نوترون ها یکسان هستند! وقتی از آن فراتر بروید ، در زیر فرزندان هستید. فضایی که بین ذرات زیر اتمی می یابیم توسط انیشتین کشف شد. وی آن را یک میدان انرژی با نقطه صفر نامید.

هر آنچه در جهان فیزیکی سه بعدی می بینیم منبع انرژی خود را از آن گرفته است. این عصای انرژی نقطه صفر آمگا را باید یک عصای جادویی نامید ، اما آنچه واقعاً انجام می دهد یادآوری سلول های بدن شما است که احساس درد می کنند ، به منبع باز می گردند ، یا زمانی که در حالت نیمه تعادل قرار دارند. بدون درد و خوشحال به اصطلاح! سلولهای بدن شما به همان چیزی که می خواهیم میدان انرژی نقطه صفر به عنوان منبع بخوانیم ، باز می گردند. بنابراین بدن شما در حال سازماندهی مجدد خود است ، به اصطلاح ، نه هر جادویی ، فقط علم!

جدیدترین استفاده اخیر از این عصای شگفت انگیز احساساتی را ایجاد کرد. در واقع ، این حرکتی است که شما هنگام نمایش گرز استفاده می کنید. نوع حرکت دادن حرکت. آن را در جهت عقربه های ساعت در نزدیکی منطقه ای که می خواهید از شما خواسته شود برگردید ، بچرخانید. (البته این ناحیه ای خواهد بود که در آن احساس درد می کنید.)

یک آزمایش بسیار جالب و قانع کننده این است که یک لیمو بگیرید ، آن را به 4 قطعه خرد کنید. به مدت 30 ثانیه در اطراف دو قطعه اول راه بروید. حالا بگذارید دوستتان یک لیمو سرگردان بخورد که طعمش عالی باشد. بعد ، اجازه دهید آنها از لیموناد ناخواسته شما لذت ببرند! این حالت را هر بار از حیرت ، رضایت و البته انزجار از طعم ترش آفت کش که لیموها را می بلعد ، در چهره آنها خواهید دید.

توصیفات درد زانو ، مهاجرت ، درد و درد غیرقابل تشخیص در دو دقیقه و غیره.

این عصا ترکیبی از یک فرآیند اختصاصی است که مواد معدنی دانه ای را با هم مخلوط می کند و این میدان انرژی نقطه صفر را ایجاد می کند که به معنای واقعی کلمه از دستگاهی به اندازه قلم ساطع می شود.

این انرژی زیر اتمی واقعاً یک فناوری شگفت انگیز است که فقط در عرض چند دقیقه زندگی را به سمت بهتر تغییر می دهد!

آیا می توانید تصور کنید ، فرض کنید یک میلیون توزیع کننده با این چوب ، به منطقه خود کمک می کنند تا از درد و رنج خلاص شود؟ صحبت در مورد اینکه با دیگران همان کاری را که برای خودتان می کنید انجام دهید!

برای شنیدن توصیفات واقعا شگفت انگیز اینجا را کلیک کنید گرز انرژی صفر نقطه

من فکر می کنم این بزرگترین اختراع از زمان چرخ است! ضمناً ، آخرین جلسه در ونکوور که ساعت 7 عصر برنامه ریزی شده بود ، مردم در ساعت 6 عصر صف کشیده بودند! با وجود 20 اتاق در خانه اش ، 60 نفر مجبور شدند رد شوند تا وارد شوند! در واقع یک فرد 60 ساله وجود نداشت و باید حدوداً 20 سال بعد می آمدند!

اوقات بسیار هیجان انگیزی که در آن زندگی می کنیم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا