بازرگانیبرترین های کسب و کار

فالوور ارزان یا فالوور فیک کدام بهتر است؟

فالوور داشتن یکی از ملزومات پیشرفت در اینستاگرام است. زمانی که شما تعداد زیادی فالوور داشته باشید، بهتر دیده می شوید. این موضوع باعث ارتقای پیج شده و شما را به اهداف اصلی نزدیک می کند. یکی از راه های افزایش فالوور خرید پکیج های فالوور در تعداد دلخواه است. خرید فالوور انواع گوناگونی دارد و می توان به خرید فالوور ارزان و فالوور فیک اشاره کرد. طبق آمار به دست آمده، خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است و مزایای بیشتری دارد. در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم تا شما با تفاوت های این دو نوع فالوور آشنا شوید.

چرا خرید فالوور اهمیت دارد؟

در ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که چرا خرید فالوور اهمیت دارد. اگر بخواهید فالوورهای پیج خود را با گذشت زمان و به مرور افزایش دهید، با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد. اولین چالش مدت زمان این شیوه افزایش فالوور است. اگر زمان افزایش فالوور طولانی شود، شما را خسته خواهد کرد و حتی ممکن است در نیمه راه پشیمان شوید و همه چیز را رها کنید. این موضوع شکست بدی را به شما و پیجتان وارد می سازد.

دومین چالش این روش، همگام نبودن با الگوریتم های اینستاگرام است. زمانی که هوش مصنوعی اینستاگرام روند کند افزایش فالوور در پیج شما را مشاهده کند، پیج شما را به عنوان یک پیج پرطرفدار شناسایی نمی کند. خرید فالوور سبب می شود که شما با الگوریتم ها همراه شوید و به سرعت پیشرفت کنید. خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است و در کوتاه مدت شما را به اهدافتان می رساند. بدین شکل اعتبار لازم را کسب نموده و بیش از پیش دیده خواهید شد.

ایران | اینستاگرام

فالوور فیک چه ویژگی هایی دارد؟

فالوور فیک نوعی فالوور بی هویت است. این نوع فالوور هیچ آیدی و عکس پروفایل مشخص و واضحی ندارند. تعداد فالووینگ این پیج ها بسیار زیاد است اما یا فالوور ندارند و یا دارای تعداد فالوور ناچیزی هستند. از آنجایی که این پیج ها توسط افراد عادی مدیریت نمی شوند پس پست گذاری نیز ندارند. پیج های فیک به صورت مستقیم سبب افزایش تعداد لایک و کامنت نمی شوند و همین موضوع سبب تفاوت فاحش بین تعداد دنبال کنندگان پیج با آمار لایک و کامنت ها می باشد.

 فالوور ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

فالوور ارزان می تواند از هر نوع فالووری باشد. در واقع زمانی که شما فالوور ارزان را انتخاب می کنید ممکن است فالوور ایرانی، خارجی، واقعی و یا حتی فعال در آن وجود داشته باشد. پس فالوور ارزان یک نوع فالوور بی کیفیت نیست بلکه قیمت کمتری نسبت به سایر فالوورها دارد. این فالوورها به محض افزودن به پیج، سبب زیاد شدن تعداد دنبال کنندگان می شوند. به همین دلیل بهینه سازی پیج به خوبی انجام شده و آمار و ارقام افزایش می یابد.

مزایای خرید فالوور ارزان

خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است و مزایایی دارد. در این بخش به بررسی مختصر این مزایا می پردازیم.

۱- ارتقای پیج

خرید فالوور ارزان با بالا بردن آمار پیج سبب ارتقای آن می شود. زمانی که پیج از هر نظر روند مثبتی داشته باشد پس به مرور رشد کرده و گسترش پیدا می کند. ارتقای پیج باعث بالا بردن نرخ درگیری و میزان تعاملات پیج می گردد. بدین شکل جایگاه پیج در سطوح بالا تثبیت می گردد.

ایران | اینستاگرام

۲- رفع محدودیت ها

اینستاگرام برای پیج های نوپا که تعداد فالوور کمی دارند، محدودیت هایی را در نظر گرفته است. هر چه تعداد فالوورها افزایش پیدا کند این محدودیت ها کمتر می شود. خرید فالوور ارزان به رفع این محدودیت ها کمک کرده و باعث می شود که پیج پیشرفت سریع تری داشته باشد.

۳- افزایش تعداد لایک ها

خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است زیرا سبب افزایش لایک و کامنت پست ها می شود. از این طریق شما با خرید فالوور ارزان، تعداد لایک و کامنت ها را نیز افزایش می دهید. این موضوع سبب هماهنگی بخش های مهم اینستاگرام می گردد.

۴- افزایش اعتبار

با خرید فالوور ارزان، تعداد دنبال کنندگان پیج افزایش یافته و این موضوع سبب بالا بردن اعتبار پیج می شود. قطعا شما هم بارها به پیج هایی با تعداد فالوور بالا اعتماد کرده اید اما از کنار پیج های کوچک با فالوور کم به سادگی رد شده اید. این نشان دهنده اعتبار پیج های بزرگ می باشد. به همین دلیل خرید فالوور ارزان بر اعتبار پیج می افزاید.

ایران | اینستاگرام

۵- جلب اعتماد کاربران

کاربران اینستاگرام به پیج هایی که فالوور کمی دارند، اعتماد نمی کنند. به همین دلیل پیج های کسب و کار برای جلب اعتماد کاربران، نسبت به خرید فالوور ارزان اقدام می نمایند. بدین شکل پیج به عنوان پیجی معتبر شناخته می شود و اعتماد کاربران جلب می گردد.

۶- افزایش فروش

تا زمانی که اعتماد کاربران جلب نشود، فروش اتفاق نمی افتد. پس شما می توانید اعتماد کاربران را جلب نموده و از آن طریق فروش خود را افزایش دهید. خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است و این موضوع در افزایش فروش نیز نقش دارد. وقتی شما فالوور ارزان می خرید با بهینه سازی و کسب اعتبار، اعتماد کاربران را جلب نموده و فروش را نهایی می نمایید.

۷- کاهش هزینه ها و کسب درآمد

هر اندازه که فروش شما در اینستاگرام بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب می کنید. پس با افزایش فروش محصولات و خدمات، درآمد شما نیز به سطح بالاتری می رسد. از سوی دیگر فالوور ارزان قیمت کمتری نسبت به دیگر فالوورها دارد و این موضوع منجر به کاهش هزینه ها می شود.

آیا خرید فالوور ارزان برای رشد پیج کافی است؟

با خرید فالوور ارزان پیج روند رو به رشدی را طی خواهد کرد اما این برای فعالیت در اینستاگرام کافی نیست. شما باید در کنار خرید فالوور به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوای مفید و جذاب سبب همراهی کاربران با پیج می شود. کاربران اینستاگرام با دیدن محتوای جذاب پیج، شما را آنفالو نمی کنند بلکه با لایک و کامنت خود باعث پیشرفت بیشتر پیج می شوند. زمانی که تولید محتوای شما مرتبط با موضوع پیج باشد، ریزش فالوور کمتری خواهید داشت.

بهترین روش برای خرید فالوور ارزان

از آنجایی که خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است پس برای تهیه آن روش های گوناگونی وجود دارد. بهترین روش در این راستا خرید فالوور از سایت معتبر است. سایت های معتبر، فالوور را با بهترین کیفیت به کاربران عرضه می کنند و این موضوع در پیشرفت پیج نقش دارد. به هنگام انتخاب سایت خرید فالوور ارزان به اعتبار، سابقه، پشتیبانی، قیمت پکیج ها و رضایت مشتریان آن توجه داشته باشید. پس از بررسی موارد بالا نسبت به خرید فالوور ارزان اقدام کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا