صنعت و تجارت

فراخوان دومین جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ، فراخوان جایزه “موسیقی و رسانه” با هدف افزایش نقش رسانه ها در توجه عمومی به موسیقی و گفتار ، برای تجلیل از نقش اهالی رسانه در انتقاد و هم افزایی موسیقی. ، فرهنگ سازی با موسیقی و توجه به انواع مختلف موسیقی ، به ویژه موسیقی منطقه ای و خرده فرهنگ ها ، به منظور فرهنگ سازی در سه حوزه “موسیقی ، دید زهی و نگاه ویژه” منتشر شد.
در بخشی از این فراخوان آمده است:
“در حوزه فرهنگ و هنر ، گسترش و ترویج همه چیز برای مردم مستلزم حضور رسانه است و رسانه ها با ارتقا بینش زیبایی شناختی مردم ، شنوایی خوب و شنوایی زیبا را شکل می دهند ، که مبتنی بر ایرانی است. و ارزشهای اسلامی.
جشنواره بین المللی موسیقی فجر به منظور دستیابی به الگوی مناسب تعامل با رسانه ها و همچنین محافظت از نقش بی بدیل رسانه در انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه موسیقی ، رویکرد علمی به نقد موسیقی ، معرفی و آگاهی عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر رسانه ها در تقویت تعامل هنرمندان موسیقی با رسانه ها ، صفحه دیگری از جایزه موسیقی و رسانه را در تقویم هنری ایران ثبت می کند.
این دوره از جشنواره با هدف فرهنگ سازی با موسیقی ، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم مردم ، توجه به انواع مختلف موسیقی ، به ویژه موسیقی منطقه ای و خرده فرهنگ ها ، تجلیل از نقش رسانه ها در انتقاد و هم افزایی موسیقی ، افزایش نقش رسانه ها در توجه عمومی به موسیقی و کلمات ، توضیح موسیقی به عنوان یک کالای فرهنگی برگزار می شود و فعالان رسانه ای ، روزنامه نگاران و نویسندگان در زمینه موسیقی می توانند از 25 دسامبر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ، 26 فوریه ، براساس فراخوان جایزه “موسیقی و رسانه”. برای ثبت و بارگذاری آثار خود که در بازه زمانی اول بهمن 98 تا اول بهمن 99 منتشر شده اند ، با مراجعه به وب سایت جشنواره.
اولین دوره جایزه موسیقی و رسانه در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر برگزار شد.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا