بازرگانی

فرماندار ملایر: ایرنا از موفق‌ترین رسانه‌ها در بیان صادقانه اخبار است


“قدرت الله ولادی” روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان همدان ، گفت: ایرنا رسانه فعال و موفقی است که در انتشار اخبار صادقانه است ، همیشه سرلوحه فعالیتهای حرفه ای این رسانه بوده است.
وی پرهیز از هرگونه حواشی و انعکاس صدای مردم را از دیگر ویژگیهای بارز خبرگزاری جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: ایرنا در انتشار اخبار و ایجاد امید در جامعه و تقویت روحیه امید هرگز تمجید نکرده است. و اعتماد به نفس ، اعتماد ، مسئولان نظام و مردم را به عنوان یک سرمایه مهم برای خود حفظ کرده است.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر از روند فعالیت ایرنا و نحوه انعکاس اخبار در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر ملایر خصوصاً از زمان شیوع کرونا همیشه فعال ، متحرک و پویاست. ویروس ، فعالیت م effectiveثر و مطلوب در کنار سایر رسانه ها ، وی با مقامات برای مبارزه با ویروس همکاری کرده است.
والدی تأکید کرد: ایرنا رسانه ای بسیار موفق است که همیشه در پوشش اخبار مربوط به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان ملایر عملکرد بسیار خوب و دفاعی داشته و انتظار داریم این روند کار با قدرت و قدرت بیشتری ادامه یابد. p>
وی با اشاره به ظرفیت های شاخص ملایر در زمینه های مختلف به عنوان دومین شهر بزرگ استان همدان اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت های بالایی در زمینه های کشاورزی ، صنعت ، معدن ، صنایع دستی مانند مبلمان و منبت ، میراث فرهنگی و گردشگری و … برخوردار است. تنها شهر در خاورمیانه که موفق به کسب دو عنوان جهانی شده است.
معاون استاندار همدان کسب دو عنوان جهانی در زمینه “انگور ، مبلمان و منبت” را از افتخارات مهم و شاخص های بارز رشد و توسعه این شهرستان عنوان کرد و افزود: مهمترین نگرانی ما این است که ملایر را از مسیر گردشگری به بیایید آن را به یک مقصد گردشگری تبدیل کنیم و این می تواند با تلاش دولت و همکاری خوب مردم و البته حمایت موثر از رسانه ها به ویژه ایرنا محقق شود.
ولادی با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار برای ایجاد زیرساخت های اقامتی و ساخت هتل برای اسکان مسافران و گردشگران در سطح شهر هستیم ، وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص در زمینه های مختلف را از نقاط قوت توسعه ملایر عنوان کرد و گفت: بیشترین ظرفیت برای ایجاد شغل های پایدار و مولو در استان همدان متعلق به این شهر است.
وی یادآور شد: وجود امکاناتی از جمله ارگ ​​باستانی نوشیجان ، شهر زیرزمینی سامان ، مجتمع تفریحی و گردشگری Minorworld ، پارک سیفیه ، جشنواره مبلمان و منبت ، گیلاس ، آب میوه گیری سنتی ، تاکستان و موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده است این امکان وجود دارد که گردشگران از چهار سفر به مالایر در طول فصل بازدید کرده و از زیبایی های آن لذت ببرند.
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به رشد سریع ملایر در سالهای اخیر گفت: در حال حاضر مشکلی در جذب سرمایه گذار و اجرای برنامه های اقتصادی نداریم و این به دلیل ضریب امنیتی بالای شهر ملایر است.
ولادی همچنین ویژگی های دیگر ملایر را به منظور تبدیل این شهر به قطب دام و شهر گلخانه ای ، سومین شهر بزرگ وقفی کشور و اولین شهر فرهنگی استان ، تنها شهر فعال در تولید مرواربافی اضافه کرد. در کشور یکی از شهرهای پیشرو استان در علوم پزشکی استان و حضور زنان در زمینه های مختلف اشاره و اظهار داشت: ملایر در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز رتبه برتر کشوری را کسب کرده است. وی ادامه داد: این شهر با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و مبارزه با ویروس کرونا در استان همدان پیشتاز است و یکی از 10 شهر برتر کشور در این زمینه است.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد: فرهنگ بالای مردم ، اصناف و بازاریان ، فعالیت شبانه روزی 16 تیم نظارت و بازرسی ، پشتیبانی و سخت کوشی رسانه ها در ارائه اطلاعات دقیق ، و همچنین تلاش های مدیران ملایر از قرمز به نارنجی رسیده و روند شیوع بیماری در این شهر هنوز در حال کاهش است زیرا حفظ سلامتی و آرامش شهروندان اولویت اصلی مدیریت اجرایی استان و شهرستان است.

قابلیت های ملایر باید بزرگ شود
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان همدان نیز ملایر را یکی از شهرهای خاص استان با ظرفیت های منحصر به فرد خواند و گفت: این ظرفیت ها و خدمات ارائه شده در این شهرستان باید به خوبی آگاه و برای مردم تبیین شود و در این زمینه باید خدمات لازم را انجام دهیم. ”
“محسن فتاحی” ضمن قدردانی از تلاش ها و مدیریت خوب و شایسته فرماندار ویژه ملایر در رسیدن این شهر به جایگاه واقعی خود در زمینه های مختلف ، گفت: تمام تلاش خبرگزاری ایرنا برای انعکاس اخبار به منظور بیان ظرفیت ها و توانایی های موجود در همدان از جمله شهر ملایر.
وی توضیح سیستم و خدمات دولتی را از اهداف مهم ایرنا برشمرد و افزود: این آزار و اذیت علیه هر شهر و استانی است که خدمات و ظرفیت های آنها به درستی منعکس و اطلاع رسانی نشده است.
شهرستان ملایر با بیش از 300000 نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان همدان است که 75 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.


لینک منبع < / a>

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا