بازرگانیبرترین های کسب و کار

فروش عمده انواع لباس زنانه ترک مجلسی و شیک

لباس مجلسی ترک را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال عمده فروشی لباس زنانه ترک هستید ، سایت اینترنتی جزیره فیروزی جهت سهولت در پیدا کردن عمده فروشی ها و خرید اجناس مورد نظر شما عزیزان ، تولیدی هایی که فروش عمده بهترین پوشاک زنانه ترک را با قیمت مناسب عرضه می کنند ، خدمت شما ارئه می دهد. در فروشگاه هایی که شما آدرس های آن ها را مشاهده می کنید ، می توانید برای همه سلیقه ها و مدل ها ، لباس زنانه شیک و مناسبی پیدا کنید. در سایت آمازون در زیر خلاصه ای از دسته بندی انواع لباس زنانه که در این فروشگاه ها عرضه می شوند برای شما آورده شده است:

  • تاپ زنانه
  • تیشرت و بلوز زنانه
  • تونیک زنانه
  • ست راحتی زنانه
  • لباس ورزشی زنانه
  • شلوار زنانه شلوارک زنانه
  • لباس بارداری
  • لباس خواب زنانه
  • شورت و سوتین
  • لباس مجلسی زنانه

آمازون | اینترنت

معروف ترین برندهای ترکی در زمینه طراحی لباس مجلسی

در بین انواع مدل پوشاک زنانه ترک به خصوص در بین خانم های ایرانی یکی از پرطرفدارترین ها ، مدل لباس مجلسی ترک می باشد. بسیاری از لباس های مجلسی ترک به صورت اسلامی طراحی می شوند و ظاهر کاملا پوشیده ای دارند. صنعت پوشاک مد در ترکیه ، چندین سال است که رقابت خود را با تولیدی های پوشاک در اروپا و کشور های دیگر آغاز کرده و روز به روز شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه طراحی ، دوخت پوشاک و همچنین کیف و کفش هستیم.

کشور ترکیه در زمینه طراحی و تولید لباس مجلسی نیز به یک نام معتبر در منطقه تبدیل شده و به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ، عده‌ای ترجیح می‌دهند که صرفا به خاطر خرید لباس مجلسی یا لباس عروس از طراحان مطرح ترکیه ، به این کشور سفر کنند. در ادامه مقاله فروش عمده لباس زنانه ترک به معرفی تعدادی از معروف ترین برندهای ترکی در زمینه طراحی لباس مجلسی می‌پردازیم:

برند لباس مجلسی ترک  Roman

واقعا نمی‌توان از کیفیت محصولات این برند زیبا گذشت. زیرا برند رومن از آن دسته برندهای معروف لباس مجلسی در ترکیه است که برای مشتریان خود فراتر از مفهوم یک برند ظاهر شده است. رومن ، که کار خود را در سال 1980 با کیفیت بالا و رویکرد تولید پایدار آغاز کرد ، با مجموعه های ابتکاری و طراحی بالا در مدت زمان کوتاه در میان مارک های معروف شناخته شد.

رومن سیستم تولید خود را برای پاسخگویی به این تقاضا تقویت کرد و تا دهه 1990 به یک مارک ملی تبدیل شد. امروزه ، رومن از طریق 42 فروشگاه و 10 خرده فروش در 22 شهر ترکیه و خارج از کشور ، از طریق 32 نقطه فروش در اتریش ، آذربایجان ، چچن ، جمهوری چک ، هلند ، قزاقستان ، قبرس ، قرقیزستان ، مقدونیه و روسیه به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

پوشاک زنانه ترک مجلسی Kikyrnik

کیکیرنیک با طراحی های حرفه ای و محصولات مدرن خود که منعکس کننده مد است ، همیشه سعی در تأمین انتظارات مشتریان خود دارد. این مارک لوکس مفهوم خاصی بر اساس رابطه بین محصول ، کیفیت و تصویر یک مارک سازگار و متحد از طراحی های منحصر به فرد است.

برند مجلسی Tarik ediz در فروش عمده لباس زنانه ترک

در مجله لباس نیویورک ، Tarik Ediz جزو خیره کننده ترین سبک های امروز است. ظرافت و زرق و برق با محبوب ترین سبک های Tarik Ediz دست به دست می شود. تجمل و جذابیت بهترین کلمات برای نشان دادن خیره کننده ترین سبک های Tarik Ediz هستند. این مارک برجسته ترکی مشهور به لباس های زیبا و مجلسی است که یک سر و گردن از بقیه برند ها بالاتر هستند.

لباس های تاریک ادیز که در استانبول ، ترکیه ساخته می شوند با ترکیب خلاقانه توری زنانه ، چاپ های زیبا ، گلدوزی های عجیب و غریب و پارچه های مرغوب ، مجموعه بی نظی لباس های مجلسی تاریک ادیز را تشکیل می دهد و مطمئناً هر دختری که میخواهد جشن عروسی بگیرد را خوشحال خواهد کرد.

برند لباس مجلسی ترک  ipekyol

برند Ipekyol در صنعت پوشاک ترکیه در سال 1986 ، با هدف طراحی بهترین محصولات الهام بخش سبک زندگی زن مدرن و تبدیل شدن به یک مارک چند ملیتی در فروشگاه های محلی و خارج از کشور تاسیس شد. اولین فروشگاه این برند در یکی از خیابان‌های مشهور استانبول در سال ۱۹۸۹  راه اندازی شد.

از آن زمان تاکنون ، Ipekyol ثابت کرده است که در میان مارک های درجه یک قرار دارد و در کوتاه ترین زمان در ترکیه موقعیت خود را تثبیت کرده است. برند Ipekyol در حال حاضر محصولات زیبای خود را به غیر از ترکیه ، در ۷ کشور از قبیل قبرس ، عراق ، آذربایجان ، بحرین ، کویت ، قطر و عربستان می‌فروشد.

پوشاک زنانه ترک  Alchera

از سال ۲۰۰۱ این برند با نام تجاری آلچرا (به معنی زمانی برای رویاپردازی) تجارت داخلی و بین المللی خود در زمینه لباس شب آغاز کرد. الچرا داستان خود را در یک کارگاه کوچک در سال 1963 آغاز کرد. از سال 1975 که اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد ، این برند با ابتکاراتی در داخل و خارج از کشور رشد کرد و در سال 1983 به شرکتی با نام İnanç Giyim تبدیل شد. آلچرا با تجربه ای 50 ساله  و با بیش از 300 مدل طراحی شده در هر فصل ، در 27 کشور و در بسیاری از نقاط ترکیه ، بخش لباس شب را رهبری می کند.

 لباس زنانه ترک برند sassofono

SASSOFONO یک شرکت پیشرو در صنعت نساجی ترکیه است که از روحیه و شجاعت کارآفرینی برخوردار است و قدم های جسورانه ای را برای حضور پر رنگ در بازار جهانی برمی دارد. این مدل برند یک محصول لاکچری و معتبر است که سال ۲۰۰۱ در استانبول کار خود را با تکیه بر دیسیپلین و کار تیمی آغاز کرد.

SASSOFONO طیف گسترده ای و زیبا از لباس برای زنان از جمله دامن ، تاپ ، لباس شب ، لباس کوکتل ، کت ، شلوار جین ، کت و شلوار ، کاپریس ، لباس ورزشی ،کت خز و چرمی ، کیف دستی ، کمربند ، کلاه ، لوازم جانبی پوشاک و موارد دیگر را ارائه می دهد. محصولات این برند در حال حاضر به کشورهای روسیه ، اوکراین ، مولداوی ، بلاروس ، آذربایجان ، قزاقستان ، ازبکستان ، ایالات متحده آمریکا ، خاورمیانه و اروپا صادر می شود.

برند لباس مجلسی کوتون Koton

برند کوتون در سال 1988 اولین گام‌های ورود خود را به صنعت مد و لباس ترکیه برداشت و با گذشت زمان با طراحی‌های خلاقانه و با کیفیت خود به یکی از برندهای معروف لباس مجلسی ترک تبدیل شد که در سراسر جهان بسیار معروف و پرفروش است. کوتون در حال حاضر از یک فروشگاه کوچک استانبولی به یک مارک بین المللی تبدیل شده است.

امروزه مارک کوتون دارای 310 فروشگاه در 24 کشور جهان است. راز موفقیت کوتون که رویکرد مشتری مداری آن بود در همان روزهای ابتدایی آشکار شد. کلید اساسی دیگر موفقیت کوتون ، تنوع محصولات ارائه شده از جمله لباس ، کفش و لوازم جانبی است. سالانه تقریباً 20،000 مدل از انواع پوشاک تولید می شود به این معنی که هر فروشگاه محصولات زیادی را در خود جای داده است.

 پوشاک زنانه ترک Gizia

GIZIA روندهای فصلی را با محبوب ترین طراحی نشان می دهد. در مجموعه برند GIZIA بازگشت به طبیعت و زندگی ساده را با خطوط طبیعی و ساده منعکس می کند. با نگاهی به کالکشن لباس‌های جیزیا خواهید دانست که این برند در مفهوم مجلل و لوکس بودن پیش رو است. در سطح جهانی ، GIZIA دارای 120 فروشگاه در 6 قاره است.

اگر در جست و جوی فروش عمده لباس زنانه ترک با مناسبترین قیمت هستید ، در جزیره فیروزی با یک نگاه می توانید بهترین فروشگاه های عمده در نزدیک ترین محل خود را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

مدل لباس مجلسی ترکیه ای ۲۰۲۲

در بین مدلهای لباس مجلسی زنانه ۲۰۲۲ یکی از پرطرفدارترین آنها بخصوص در بین خانم های ایرانی مدل های لباس مجلسی ترک می باشند. شاید یکی از مهمترین دلایل آن نزدیک بودن فرهنگ ترکیه با ایران است. زیرا بسیاری از لباس های مجلسی ترک بصورت اسلامی طراحی می شوند و ظاهر کاملا پوشیده ای دارند.

این مورد باعث می شود تا خانم ها در عین شیک پوشی و داشتن ظاهری مناسب حجاب خود را بصورت کامل رعایت کنند. البته علاوه بر لباس های مجلسی اسلامی و محجبه، مدل های دیگری هم وجود دارند که بسته به مراسم و مجلسی که به آن تشریف می برید می توانید از آن مدل های ترک لباس مجلسی نیز استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی ترک اینستاگرام

بسیاری از شما عزیزان می توانید با گشتی در اینستاگرام مدل های مختلفی از لباس مجلسی ترکی در سال ۲۰۲۲ را پیدا کنید. البته برای رسیدن به لباس مجلسی ترک مورد علاقه خود می بایست وقت نسبتا زیادی را در اینستاگرام صرف کنید. به همین دلیل می توانید از طریق سایت دو نقطه کالکشنی از بهترین و شیکترین مدلهای لباس مجلسی ترکیه ای ۲۰۲۲ را مشاهده نمایید و لباس مجلسی مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب نمایید.

  لباس مجلسی ترک – لباس مجلسی بازیگران ترکیه

چند سالیست که صنعت طراحی و تولید پوشاک در کشور ترکیه پیشرفت چشمگیری داشته است و از آن به عنوان یک پایگاه مهم و بزرگ در دنیا یاد می­شود. ایرانیان به دلیل رصد کردن لباس مجلسی بازیگران ترکیه ای، از صنعت مد و فشن این کشور استقبال بی نظیری داشته ­اند. بانوان ایرانی برای انتخاب لباس­ مجلسی پوشیده به سراغ لباس­ مجلسی ترک می­روند زیرا طراحی و دوخت آن­ها با فرهنگ ایرانی اسلامی ما مطابقت دارد. اگر به دنبال لباس مجلسی ترک هستید با ما همراه شوید تا انواع مدل­های آن را بررسی نماییم.

لباس مجلسی ترک کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه یکی از محبوبترین مدل­های لباس است که بانوان جوان طرفدار پروپاقرص آن هستند. طراحان ترکیه از ایده­ های جذابی برای طراحی این مدل لباس استفاده کرده ­اند که انتخاب آنها به سلیقه و چگونگی اندام شخص بستگی دارد. بازیگران ترکیه برای آنکه در عکس­ها زیباتر دیده شوند لباس­های کوتاهی را انتخاب می­کنند که در آن اندامشان عالی به نظر برسد. طرح پارچه، مدل یقه و نحوۀ برش و دوخت لباس مجلسی ترک به قدری متنوع است که به راحتی می توانید مدل مورد نظر خود را بیابید.

لباس مجلسی ترک بلند

اکثر خانم­ها برای مراسم­ها مهمی که در شب برگزار می شود از مدل لباس مجلسی بلند استفاده می­کنند. ظرافت و دقتی که در دوخت لباس مجلسی ترک بکار می­رود و کیفیت اعلای پارچه ­ای که در آن استفاده می­شود،  هر بانویی را وادار به خرید می­کند. بازیگران ترکیه لباس­های بلند خود را با کفش­های پاشنه بلند و کیف­های کوچک دستی ست می­کنند و برای خود ظاهر و استایل جذابی فراهم می­کنند. چاک برای لباس­های بلند بسیار جذاب است و نشست و برخاست را برای بانوان راحتتر می­کند به همین دلیل طراحان ترک به لباس مجلسی چاکدار نگاه ویژه ­ای دارند.

لباس مجلسی ترک پوشیده

اکثر بانوان دوست دارند، مدل­هایی از لباس مجلسی را انتخاب کنند که پوشیده باشند تا در عین زیبایی احساس راحتی هم داشته باشند. بازیگران ترکیه نیز از این موضوع مستثنی نیستند و برخی از آنها لباس­هایی را انتخاب می­کنند که بلند و آستین دار هستند و سعی می­کنند که در عین پوشیدگی از دنیای مد هم دور نباشند. طراحان ترک برای آنکه به خانم­های محجبه حق انتخاب بدهند در طراحی و دوخت بسیاری از مدل­های لباس مجلسی به پوشیدگی و راحتی آن دقت می­کنند.

لباس مجلسی ترک گیپور

گیپور یکی از پارچه های مورد علاقه طراحان ترک است که از آن در طراحی و دوخت اکثر مدل­های لباس مجلسی شیک استفاده می کنند. زیبایی و سادگی پارچۀ گیپور باعث جلب نظر و توجه افراد می شود بنابراین بانوان باید سعی کنند لباسی را تهیه کنند که قسمت گیپور آن در جای مناسب کار شده باشد یعنی اگر بالا تنۀ خوش فرمی دارند، گیپور در قسمت بالاتنه قرار گرفته باشد و یا اگر پایین تنه خوش فرمی دارند از گیپور در قسمت پایین تنه استفاده شده باشد. اکثر بازیگران ترک برای آنکه نظر بینندگان را به خود جلب کنند از لباس مجلسی گیپور استفاده می­کنند و رنگ آن را متناسب با پوست خود انتخاب می­کنند.

لباس مجلسی ترک دخترانه

اگر می­خواهید لباسی انتخاب کنید که بر روی افزایش سن شما هیچ تاثیری نداشته باشد باید از لباس مجلسی دخترانه استفاده نمایید. لباس­های دخترانه در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند و وقار و متانت بانوان را بیشتر به نمایش می­گذارند. طراحان ترکیه هم برای طراحی و دوخت لباس­های دخترانه به جای طرح های شلوغ و برش دار از مدل­های ساده و شیک استفاده می­کنند تا توجه ساده پسندان را بیشتر جلب کنند.

لباس مجلسی ترکیه زنانه

لباس مجلسی زنانه معمولاً به مدل لباس هایی اطلاق می­شود که برای خانم­های میانسال و سن بالا طراحی می شوند. خانم­های مسن معمولاً دوست دارند از لباس­های رسمی و کار شده ای استفاده کنند که پوشش آن مناسب باشد. طراحان ترکیه برای طراحی و دوخت لباس مجلسی زنانه از پارچه ­های گرانبها و زیبا مانند گیپور استفاده می­کنند تا وقار و متانت بانوان را به خوبی به نمایش بگذارند. لباس­های تک رنگ و خوش دوخت یک انتخاب هوشمندانه برای بانوان مسن است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا