دنیای وب

فروش و بازاریابی آنلاین شما به سرعت مشاهده می شود – تماشای تلویزیون

آیا می خواهید با تعداد نامحدودی از ایده های محصول ، نامه های فروش و محتوا برای شرکت بازاریابی آنلاین خود شروع کنید؟

سپس تنها یک کار وجود دارد که شما باید انجام دهید. این مسئله ذهن شما را به طور مداوم در معرض موارد مختلفی قرار می دهد – حتی از نظر ظاهری متفاوت -.

به عبارت دیگر ، من بسیاری از نشریات مختلف روزنامه ، روزنامه ، کتاب و رمان را خوانده ام. تعداد زیادی از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی مختلف را تماشا کنید. از دیدگاههای مختلف در رادیو مدرن و اینترنت گوش کنید.

در اصل ، تغذیه مغز خود را با اطلاعات زیادی ، در مورد چیزهای مختلف ، ادامه دهید تا ناخودآگاه شما برای بهره‌مندی از “مواد اولیه” شلوغ شود.

فایده این همه چیست؟

خوب ، با انجام همه این موارد – با قرار دادن ذهن خود در برابر این همه ایده های متفاوت – ذهن شما تقریباً مانند رودخانه ای از افکار می شود که می توانید هر زمان که بخواهید روی آن حساب کنید. همه این ایده ها و ایده های مختلف که شما در آنجا قرار داده اید ، به نوعی “گفتگو” با یکدیگر ، با هم ادغام و ایجاد مفاهیم و راه حل های کاملاً جدید برای کارهایی که روی آنها کار می کنید ، شروع می شوند.

بگذارید برای شما مثالی بزنم

اخیراً با کسی که کتاب آشپزی “جلوه های ویژه” را ایجاد کرده ، مصاحبه کردم. کتاب آشپزی با دستور العمل های کیک های آتشفشانی ، شیرینی هایی به شکل صورت شما و انواع چیزهای ظریف که کودکان دوست دارند.

او به من گفت كه هنگام رانندگی در خیابان ، این ایده را گرفته است. او در فکر این بود که چگونه آن را در جایی بخواند تا همیشه کتابهای آشپزی را بفروشد. در همین حال ، او به یاد چیزی که در یک برنامه تلویزیونی علمی تخیلی دیده بود – وام! او آنجا بود “جلوه های ویژه کتاب آشپزی”.

دو ایده کاملاً بدون اتصال از ذهن او بیرون آمد تا ایده ای را برای او ایجاد کند که یک میلیون دلار برای او درآمد.

اینگونه است که شما برای همه به اصطلاح “نبوغ خلاق” کار می کنید.

آنها به سادگی مغز خود را با اطلاعات بارگذاری می کنند ، همه “ژله” را با هم می سازند و با یکدیگر صحبت می کنند … سپس presto! این ایده به وجود می آید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا