صنعت و تجارت

فیلترهای آب Aquasina

فیلترهای آب Aquasina

هنگامی که لوله کش ما فیلتر آب خانگی Aquasina را نصب کرد ، متوجه نتایج چشمگیری شدیم. یکی از موارد ، طعم آب شیر ما بهتر است. دیگر آن طعم عجیب و غریب را نداشت و به جای آن کیفیت تلخ ، به سادگی تمیز و خوشمزه بود. اولین باری که این آب تمیز جدید را چشیدم ، بلافاصله چهار یا پنج فنجان نوشیدم و از آن زمان تاکنون هیچ آب بطری خریداری نکرده ام که باعث صرفه جویی من در هزینه های زیادی شده است زیرا من هر روز در خانه آب زیادی می نوشم.

آب حمام ما نیز به همان اندازه چشمگیر است. وقتی من بیرون آمدم ، او تحریف شده بود ، کمی خاکستری بود. اکنون کاملاً واضح است و من روی پوست خودم احساس راحتی کردم. پوست من قبلاً اغلب احساس خشکی و پوسته پوسته شدن می کرد و اکنون آنقدر نرم و مرطوب است که فکر کردید من کرم ها یا لوسیون های بسیار گران قیمت یا هر چیز دیگری می خرم. شما می دانید ، من قبلاً نگران مواد شیمیایی و سموم نبودم ، اما هرچه بیشتر در مورد این مقاله بخوانم بیشتر قدردان من هستم که این خرید را انجام داده ام ، به خصوص که در نزدیکی یک کارخانه بزرگ صنعتی زندگی می کنیم. در واقع ، آب فیلتر شده توسط فیلتر Aquasina ما بسیار بیشتر از نیاز آب آشامیدنی ایالت ما است. و ما در کالیفرنیا زندگی می کنیم ، که دقیق ترین مقررات را در مورد آب لوله کشی دارد. من قطعاً فیلترهای آب Aquasina را به همه کسانی که این مطالب را می خوانند توصیه می کنم. من قطعاً فیلترهای آب Aquasina را به همه کسانی که این مطالب را می خوانند توصیه می کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا