دنیای وب

قاتل شغل روز یا قاتل مانده بانک؟

خوب ، فکر می کنم صادقانه بگویم که بیشترین ایمیل را برای کتاب Day Job Killer دریافت کرده ام. تقریباً هر لیستی از بازاریابانی که در آنها کار می کنم درباره این کتاب جدید کریس مک کینی برای من ایمیل ارسال می کنند. بیشتر مردم نمی دانند او کیست زیرا او معمولاً نام خود را با محصولاتش تبلیغ نمی کند و این فقط توسط کریس انجام می شود.

Chris McKinney یک بازاریاب آنلاین از انگلستان است و خالق AdWords Miracle و Affiliate Project X بوده است. Day Job Killer جدیدترین نوآوری وی است و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم بسیار تبلیغ شده است ، که ما را به مشکل برمی گرداند.

مشکلی که در هر روش بازاریابی به ویژه بازاریابی اینترنتی وجود دارد این است که بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد و پتانسیل خود را از دست می دهد. اطمینان حاصل کنید که این روش ها کریس آموزش می دهد با او و گروه آزمایشی کوچکی که با آنها کار کرده کار کرده است ، اما چه تعداد از افراد می توانند دقیقاً همان کار را انجام دهند و نتیجه بگیرند. یکی از نمونه هایی که کریس آموزش می دهد “کمپین سلاح هسته ای” است که در آن شما یک کلمه کلیدی با بازده بالا در Google پیدا می کنید و بهترین تبلیغات را برای چند روز مشاهده می کنید ، سپس اساساً تبلیغ آنها را کپی می کنید و آنها را به مناقصه می گذارید. اگر رقابت زیادی نداشته باشید ، ممکن است کارساز باشد ، اما حتی در یک فضای متوسط ​​رقابت ، چند نفر می توانند این کار را به طور موثر انجام دهند. تقریباً می توانم شرط بگذارم که Google خیلی سریع وارد این امر شود و مسدود کردن تبلیغات مشابه یا مشابه را شروع کند.

نکات و ترفندهای زیادی در Day Job Killer وجود دارد که قبل از اینکه همه بدانند کار می کرد و اگر جایگاه شما خیلی رقابتی نباشد ، ممکن است همچنان کار کنید. در روز راه اندازی ، بررسی کردم که چه تعداد از شرکای وابسته در حال تبلیغ این کتاب هستند و در حدود 200 کمپین AdWords فعال را مشاهده کردم. غالباً این به خوبی نشان می دهد که پول در فروش مجدد است و نه در محتوا. در Killer Job Day 77 دلار ، خواندن فقط برای سرگرمی کمی گران است ، اما ClickBank سیاست بازگشت خوبی دارد. شاید در طی یک یا دو روز کسی نسخه کپی ارزان تری دریافت کند – بعد از آن همه بازاریابی اینترنتی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا