قدرت لینک های خروجی در سئو

پنهانی نیست که Google از شماره و کیفیت پیوندهای ارائه شده برای کمک به رتبه صفحات وب در الگوریتم جستجو استفاده می کند. در حقیقت ، این یک عامل مهم در نتایج جستجوی بسیار عجیب و غریب است ، چیزی که موتورهای جستجوگر دیگر در حال پیشرفت و توسعه هستند. کمتر شناخته شده این است که Google همچنین از کیفیت و کمیت لینک های خروجی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر وب سایتی که بازدید می کنید استفاده می کند. وب سایت شما درباره هر لینک خارج از کشور چه می گوید؟

برای نشان دادن قدرت این ویژگی Google می توانید یک آزمایش کوچک را اجرا کنید. صفحه ای را در یک دامنه جدید مرموز تنظیم کنید ، اما آن را تبلیغ نکنید. در عوض ، یک فایل HTML را با یک لیست منظم از پیوندها به گروه سایتهای مشابه قرار دهید. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرعت ربات ها به سرعت به وب سایت شما چگونه توجه می کند ، بنابراین صفحه Google شما چقدر شگفت آور است که بدون پیوندهای ورودی یا محتوای سئو وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

بنابراین چگونه می توانید از دستگاه جدید SEO استفاده کنید؟ با آن خلاق باشید! هیچ کس واقعاً مطمئن نیست که چه چیزی کار می کند و چه چیزی هنوز کار نمی کند ، حتی شگفت آور ترین نتایج ممکن است از آنچه تاکنون کشف شده ممکن باشد. با این حال ، بهترین مکان برای شروع فکر کردن در مورد چگونگی رتبه بندی وب سایت و پیوند دادن به وب سایت های مشابه است. این به اجرای مجدد هدف وب سایت شما کمک می کند ، که باعث افزایش اطمینان Google نسبت به محتوای آن می شود.

سپس این ترفند منطقه ای وجود دارد. اگر یک فروشگاه کتاب محلی را اداره می کنید ، مطمئن شوید که Google می داند که این یک فروشگاه فیزیکی و محل آن است. اکنون من از لینک های خروجی زیادی به وب سایت هایی مانند آمازون و حتی حق رای دادن به خرده فروشی کتاب استفاده می کنم. وقتی شخصی در منطقه محلی شما به جستجوی یک کتابفروشی می پردازد ، Google با اطمینان بیشتر به کیفیت و اندازه فروشگاه ، فروشگاه شما را برمی گرداند ، زیرا این امر به استنباط با خرده فروشان بزرگ مربوط می شود.

این یک روش ساده و سرگرم کننده و ساده برای SEO است که می تواند منجر به دستاوردهای هنگفتی برای وب سایت های خاص شود. اگر چیزی عالی پیدا کردید به ما بگویید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا