دنیای وب

قند جوان ری لئونارد

من اخیراً یک ضربه از Sugar Ray Leonard زده ام و به YouTube.com می روم و چند عکس قدیمی را می بینم. روز دیگر داشتم ESPN Late Night را تماشا می کردم و یک نمایش بوکس ESPN معمولی را تماشا کردم. RingSide: Sugar Ray Leonard. نیمه شب بود من آماده خواب بودم اما فقط اینترنت را قطع کردم. مجبور شدم آن را تماشا کنم. طرف حلقه: Sugar Ray Leonard. از نیمه شب شروع شد و ساعت سه بامداد به پایان رسید

خوب ، من می دانم که شما سخت می میرید ، می دانید که این در سال 2007 ضبط شده است. پاسخ من این است – چه کسی اهمیت می دهد؟ من هرگز او را ندیدم. من فقط او را دیدم و او چیزهای زیادی را برای من آشکار کرد. ESPN Classic همیشه همان مبارزات و مبارزان مشابه را نشان می دهد. علی ، تایسون ، جو لوئیس و … من همه آن دعواها را دوست دارم اما بارها آنها را دیده ام. چند بار بزرگترین بازدیدهای مایک تایسون را در مرحله اول و دوم تماشا کرده اید؟ بعد از مدتی کمی زائد می شود.

به عنوان یک طرفدار مادام العمر Sugar Ray Leonard بسیار جالب بود ، این یک قسمت عالی از این حلقه است. در این ویدئو کلیپ تصاویر خوبی از ری در مورد مبارزات اولیه وی وجود داشت. اینها دعواهایی است که معمولاً نمی بینید. دور اول دانیل گونزالس را ناک اوت کرد که متوقف نشد و با نتیجه 52-2 وارد میدان شد. او در دومین مسابقه حرفه ای خود با ضربات ری مقابل ویلی رودریگز مبارزه کرد. این یک دور شش دور بود و نشان داد که ری برای شکست دادن این پسر در شش دور کامل باید بجنگد. این بچه ها فقط جعبه گوجه فرنگی نبودند. عکسهای بعدی که آنها نشان دادند ری در مقابل آدولفو فروت در آوریل 1979 و سپس رای در مقابل پیت رانزانی برای کسب عنوان قهرمانی وزن سبک وزن در NABF در آگوست سال 1979 بود. بسیار تعجب آور بود که می دیدیم رائی چقدر فوق العاده از پس این بچه ها برآمده است. به خاطر داشته باشید که ری با وجود اینکه یک قهرمان المپیک است ، مبارزانی را که هم پیشکسوت بودند و هم تعداد انگشت شماری از آنها که بیش از چهل مبارزه انجام داده اند ، به چالش می کشد. ری شاهد رقابت بین المللی بود. او برای این افراد آماده بود و مطابق با آنها رفتار می کرد. این همه بخاطر آنجلو داندی بود. اگرچه دیو جیکوبز و جانکس مورتون از همان ابتدا در گوشه گوشه ری حضور داشتند ، اما آنجلو داندی وظیفه داشت مخالفان ری را انتخاب کند.

آیا می دانید ری در 3 نوامبر 1978 در مرکز مدنی شهرستان کامبرلند در پورتلند ، مین با شخصی به نام برناردو پرادا جنگید؟ ری با 146 پوند وارد میدان شد و تصمیم یکسانی گرفت.

اشتباه نکنید ، همه دعواهای ری به یاد ماندنی نبود. با این حال ، با توجه به استانداردهای امروزی ، هرگونه مبارزه از طرف Sugar Ray Leonard توسط برخی از شبکه های بزرگ پخش می شود.

نکته جالب در مورد نمایش خصوصی ESPN این است که ری در آنجا حضور داشته و به صورت حضوری مصاحبه کرده است. Bert Randolph Sugar آنجا بود و آنها همچنین Ray ‘Boom Boom’ Mancini را آوردند. من عاشق ولگرد آهسته هستم.

با این حال ، این یک نمایش عالی بود. برایان کنی میزبان بود. آنها به معنای واقعی کلمه در هر حرفه Rays قدم گذاشته اند. آنها فیلم های هر دعوا را تماشا کردند ، سپس از ری در مورد احساس وی و افکارش در هر مبارزه س questionsال کردند. برای من ، به عنوان یک طرفدار قدیمی ری لئونارد ، دیدن و شنیدن تصاویری از مبارزات ری لئونارد برای من کاملاً لوکس بود. برای من ، لئونارد دلیل این است که من بوکس را دوست دارم. به دعواهایش نگاه کنید. چه مبارز تماشای آن عالی بود.

در نهایت ، Ringside بر روی اولین قهرمانی WBC در وزن سبک WBC با حضور ویلفرد بنیتز تمرکز کرد. این نبرد نبردی سریع بود و اغلب به عنوان “شطرنج سریع” توصیف می شد. ویلفرد بوکسور بزرگی بود که در آن زمان تنها بیست و یک سال داشت و در هفده سالگی اولین عنوان جهانی خود را به دست آورد. جنگ بین ری و ویلفرد بسیار چشمگیر بود. این اولین نبرد 15 دوره ری بود و او با مهارت و قلب ناب پیروز شد. ری اشاره کرد که بعد از پیروزی در این مبارزه ، اما به دلیل کم آبی بدن مجبور شد بعد از جنگ در بیمارستان بستری شود.

باقی مانده از حرفه ری به خوبی تبلیغ شد. دوران در سال 1980 می جنگد. اولین نبرد هیرنز در سال 1981 اوج زندگی حرفه ای ری بود. بازنشستگی ، جنگ هاگلر در سال 1987 و بازگشت بی پایان که سرانجام در سال 1997 برابر هکتور کاماچو به پایان رسید.

اگر هرگز فرصتی پیدا کردید و این حلقه را از Ringside دیده اید ، آن را بررسی کنید. ناامید نخواهی شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا