بازرگانی

قیمت راه بند بررسی تمامی دلایل قیمت گذاری

بسته به ارتفاع سقف باید از راهبند های تاشو استفاده شود و یا اگر ماشینهای سنگین با ارتفاع بالا در محدوده شما تردد دارند از گونه هایی که ۱۸۰ درجه باز می شوند باید استفاده کنید. سیستم محرک یا موتور راهبند مهمترین قسمت در یک راهبند است که معرف کیفیت عملکرد یک راهبند است ،در یک راهبند خوب،موتور و گیربکس به صورت تخصصی برای ان راهبند طراحی شده است. در این نوع فتوسل یا چشم ایمنی گیرنده و فرستنده در یک پکیج و در یک سمت نصب می شوند. در جهت مقابل یک آینه مخصوص قرار داده میشود که نور فرستنده را منعکس کرده و به گیرنده باز میگرداند و بدین شکل ارتباط فرستنده و گیرنده برقرار می شود. نقطه ضعف این نوع فتوسل ها تنظیم دشوار در هنگام نصب بر روی درب اتوماتیک و طول برد کوتاه نسبت به سایر انواع چشم ایمنی می باشد.

ابزار | امنیت

راهنمای خرید و بهترین سوییچ های شبکه بر اساس قیمت و کاربرد آبان

راهبند برقی به ابزاری گفته می‌شود که به صورت دستی و یا اتوماتیک و یا ثابت، راه عبور خودرو ها را سد می‌کند. این ابزار به خصوص در ورودی ادارات و مناطق مختلف امروزه نصب شده‌است تا از ورود و خروج افراد ناشناس جلوگیری شود. در پارکینگ‌ها نیز برای حفظ نظم و امنیت پارکینگ، این وسیله در ورودی قرار می‌گیرد تا ورود و خروج را زیر نظر داشته باشد.

این مانع یا راهبند به منظور اعمال کنترل دستی بر روی مسیری طراحی شده است که در شرایط ازاد یا همان باز آن، هیچ محدوده دیگری اشغال نگردد، زیرا بصورت دروازه باز شده و در حال باز در یک خط صاف قرار می گیرد و از مسدود سازی مسیری دیگر نیز مستثنی خواهد بود.

البته در شرایط باز بودن و یا باز ماندن می توان با استفاده از اهرم قفلی که بر روی آن نصب است، آن را در جای خود ثابت نگه داشت. معمولا در ترکیب قرمز و سفید رنگی این موانع یا راهبندها، مقدار رنگ سفید بیشتر است تا بتوان در شب بصورتی مناسب آن را مشاهده کرد.

درست است که در حالت نصب مانند یک راهبند مسیر یا جاده عمل می نماید، ولی به علت راحت بودن شیوه باز و بسته کردن آن، می توان به راحتی مسیری را باز و یا بست و می توانیم به عبارتی بهتر این خاصیت را نوعی مزیت برای این نوع از راهبندها معرفی نماییم. البته شما می توانید با خرید چند عدد راهبند در اندازه کوچک نیز مسیری بزرگ را مسدود سازید، زیرا می توانید به راحتی آن ها را در امتداد یکدیگر قرار داده و به سادگی مسیری بزرگ را با کمک چند راهبند کوچک مسدود سازید.

البته فراموش نکنید که معمولا راهبندهای دستی که در اینجا اقدام به معرفی آنها نمودیم، معمولا برای صرفه جویی در هزینه ها و یا برای مسدود سازی مسیری به صورت موقت طراحی شده اند، برای مسدود سازی مسیری برای بلند مدت، بهتر است از راه بند های اتوماتیک که بصورت عمودی باز و بسته می شوند استفاده نمایید.

راهبند اتوماتیک اوژن به طور کلی دارای ساختاری 80 درصد تولید داخل و 20 درصد وارداتی می باشد که موتور سیستم یا ساخت کشورهای ایتالیا،آلمان و یا ترکیه می باشد که در هر 3 مورد در بالاترین رده کیفی تولید قرار گرفته اند. راهبند اتوماتیک اوژن،ساخت شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از راهبند های با کیفیت بازار امروز ایران می باشد که به راحتی توان رقابت با برند های مطرح اروپایی را دارد و قطعا در بحث خدمات پس از فروش از سیستم های وارداتی در رده بسیار بالاتری قرار میگیرد.

راهبند اتوماتیک بنینکا مدل EVA.7، محصول کمپانی بزرگ و معتبر بنینکا کشور ایتالیاست. این محصول در کشور ایران با کارت گارانتی و هولوگرام اصلی مشمول 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. فروش انواع سیستم های کنترل تردد در دامغان ( سمنان ) فروش راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر سمنان و دامغان.

در اینجا سعی شده به انواع راه بند اتوماتیک اشاره و توضیح مختصری در رابطه با نحوه ی عملکرد انواع و طرز کار آنها بپردازیم تا با مشاوره تکمیلی دستگاه مطلوب مورد نظر جهت کنترل تردد را انتخاب نمایید.

راهبند پارکینگ در مکان هایی استفاده می شود که برای کنترل تردد بیشتر و دقیق تر و امنیت آن مکان نیاز به نیروی غیر انسانی باشد. راه بند در مسیر ورودی یا خروجی مجتمع های مسکونی و اداری ،کارخانجات ،پاساژ ها ،عوارضی جاده ها ،کنترل ترافیک ،پارکینگ عمومی ،سرقت و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

موانعی که با کمک آن ها می توان از دسترسی همگانی به مکان، فضا و نقاطی مشخص جلوگیری کرد. در واقع راهبند پارکینگدروازه هایی هستند که به وسیله ی آن ها می توان کنترل بیشتری را بر ورودی ها و خروجی ها اعمال کرد، تا به این صورت مسائل امنیتی و حفاظتی بیشتری را برای مکانی مشخص فراهم آورد. این محصولات می توانند این خدمات را در عوارضی جاده ها، آپارتمان های مسکونی، تجاری، اداری و …. راه بندها از نظر ساختاری به دو نوع راهبند افقی(اهرمی) و راهبند عمودی)ستونی) تقسیم میشوند.

به فروشگاه لوازم ایمنی، کار در ارتفاع، آتش نشانی و ترافیکی آرکو خوش آمدید. بیشتر افراد همواره قصد استفاده از راهبندی را دارند که بر روی تایمر فعالیت داشته باشد ؛ در نتیجه استحقاق این امر نیاز به انتخاب مانعی دارد که اتوماسیون را ارائه بدهد . اولین نفری باشید که در مورد جدیدترین راهبند ها ، فروش های ویژه ، تخفیفات و مشخصات فنی باخبر میشوید.

از این نوع موانع یا راه بند ها برای کنترل مسیرهای خاص و یا اتوبان ها برای کنترل ترافیک استفاده می شود. این مانع می تواند مسیری را به منظور اعمال کنترل بصورت موقت را مسدود یا محدود سازد. دلیل نام گذاری راه بند آکاردئونی به علت داشتن شباهت به نوعی از آلات موسیقی گرفته شده است.

رنگ راه بند آکاردئونی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل رویت بوده و از فاصله ای دور دیده می شود. معمولا از راه بند آکاردئونی ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک نیز استفاده می کنند. راهبند اهرمی معمول ترین و متداویل ترین و همچنین ارزان ترین نوع راهبند می‌باشد.

محل قرارگیری لوله برق راهبند حتی المقدور وسط فونداسیون و در صورت عدم امکان کنار فونداسیون می باشد. در اماکنی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و يا مي خواهيم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائيم و مناسب برای فضای ورودی 8 تا 16 متر مورد استفاده قرار مي گيرد.

این شرکت افتخار همکاری با شرکت های بزرگی را نیز در سابقه خود گنجانده است. برای بسیاری از افراد، راهبند پارک خودرو اغلب مهم‌ترین چیزی است که هنگام کنترل دسترسی در یک ساختمان، بررسی می‌کنند. در حالی که سیستم‌های کنترل خودکار شماره پلاک خودرو راهی برای مدیریت خودروها بدون نیاز به راهبند است ولی بعضی از مدیران تاسیسات هنوز علاقه‌مند به استفاده از یک راه بند برای پارکینگ هستند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی

حتماً برای شما هم ایجاد امنیت و مضاعف نمودن آن بسیار اهمیت دارد ، بنابراین یکی از مسائل مهم که امروزه بسیار از سوی مشترکین و کاربران مورد توجه قرار گرفته است ، سیستم مدیریت و حفاظ پارکینگ می باشد . بدین منظور افراد زیادی همواره از راه بند جهت افزایش امنیت استفاده می کنند .

شرکت مونکسبا بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولیدلوازم ایمنیو ترافیکی و تامین تجهیزات آتش نشانی با بیش از 1000 قلم کالای مورد نیاز کارفرمایان در جهت حفظ ایمنی کارکنان اقدام نموده است. 2- در صورت عبور کابل ها از مسیرهای توکار از لوله های پلاستیکی مخصوص سیم برق با زانوییهای ویژه آنها و در صورت عبور کابلها از مسیرهای روکار از لوله های فولادی استفاده شود.

دستگاه حضورو غیاب

اما در راهبندهای اتوماتیک یا خودکار این عمل به صورت اتوماتیک و بدون دخالت هیچ شخصی انجام می شود. در راهبندهای اتوماتیک بالا و پایین رفتن میله راهبند توسط یک سیستم هیدرولیک و از طریق سیستم برقی آن مدیریت می گردد.مسئول امنیت پس از تشخیص هویت افراد با لمس دکمه میله راهبند موجب به حرکت در آمدن و بالا رفتن آن می شود. استفاده از چنین سیستمی سرعت راهبند را خیلی بالا می برد ، از این رو در مقایسه با راهبندهای قدیمی می تواند خیلی مناسب تر باشد.

علاوه بر این دارای یک کلید برای باز کردن راه به صورت دستی نیز می باشند که در صورت نیاز و در مکان هایی که فاکتور مشخصی برای تردد مشخص نشده باشد می توان از این کلید نیز استفاده نمود. کنترل تردد هوشمند پارکینگی و نگهبانی با میزان تردد محدود و نامحدود با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت کف بازار .

راهبند بتا محصولی از کشور چین است و یکی از پر فروش ترین راه بند های خارجی موجود در بازار بوده که دارای افزایش ارتفاع 4 الی 6 متر می باشد . این راهبند را از نظر کارایی می توانیم با راه بند نایس M-Bar7 مقایسه کنیم . از نظر قیمت حدودی اگر بخواهیم بگوییم 25 درصد راهبند بتا از راه بند نایس ارزان تر است.

حال این روزهای خودروسازان بعد از لغو افزایش قیمت

افزایش تدریجی نرخ دلار در هفته‌های گذشته سبب شده تا قیمت خودروهای خارجی با وجود فرو رفتن بازار در یک رکود عمیق‌تر از قبل، افزایش بیشتری را تجربه کند. با این حال خرید و فروش‌ها تقریبا متوقف است و فروشندگان در این شرایط میل چندانی به فروش نشان نمی‌دهند. همچنین آنطور که از شواهد مشخص است انجمن خودروسازان نیز چندان دلخوشی نسبت به اجرای این طرح ندارد، چرا که واردات مواد اولیه ضروری برای تولید را دارای اولویت نسبت به واردات خودرو کامل می‌داند.

تفاوت انواع راهبند:

راهبند برقی بنینکا مدل EVA.7 یک راهبند حرفه ای با اهرم یا میله راهبند 7 متری است. از نظر نوع کارکرد یا بازگشایی و انسداد مسیر دو نوع راهبند اهرمی و ستونی موجود می باشد. این راه بند آکاردئونی 3/5 متری در انواع استیل و فلزی با پوشش رنگ کوره ای در فروشگاه آرکو عرضه می گردد.

مهمترین ویژگی این نوع راهبندها نصب آسان و قابلیت حمل و جابجایی آسان آن می باشد. این راه بند علی رغم امکان مسدود سازی مسیر طولانی می تواند در محلی با فضای کم انبار گردد همچنین به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

راهبند اتوماتیک موتور لاین قابلیت شناساییپلاک خودرو یک شناسه حقوقی معتبر و یکتا از هویت خودرو است که در سامانه پلاک خوان مبنای تشخیص اصالت خودرو بر اساس آن صورت می پذیرد و با ثبت تصویر ورود و خروج خودرو به پارکینگ، مستند می شود.

لذا به نسبت کارت که قابلیت انتقال از یک راننده به راننده دیگر را دارد از مزیت های زیر برخوردار خواهد بود. شرکت قائم در در زمینه های فروش و نصب درب شیشه ای ،‌فروش و نصب موتور کرکره برقی ، فروش و نصب راهبند ،‌فروش و نصب جک ریلی و بازویی ،‌فروش و نصب ترموود نما و فروش و نصب کامپوزیت نما فعالیت های گسترده ای را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد. این محصولات امنیتی قابلیت اتصال به اکسس کنترل و دوربین مداربسته را دارا می باشد که بر اساس خواندن پلاک ماشین ها میتوانند فرمان های مختلفی را از آن ها جهت کنترل تردد امنیتی صادر نمود.

این دستگاه به ما این تضمین را می دهد که هیچ کس نمی تواند بدون داشتن اجازه لازم وارد عرصه یک ساختمان گردد و به این ترتیب به میزان زیادی قادر است امنیت مورد نظر ما را تامین نماید. کاربرد مناسب این نوع از راهبند را می توان اعمال محدودیت تردد در مکان هایی که در حال ساخت و ساز می باشند، تعمیرات، محل تردد دانش آموزان، فرودگاه ها و بسیاری دیگر از موارد را نامید. همچنین وقتی این راه بندها متوقف می‌شوند و در موقعیت بالا قرار می‌گیرند، درآمد حاصل از آن نیز متوقف می‌شود و وقتی در موقعیت پایین قرار دارند مانع عبور و مرور خودروها و دسترسی به پارکینگ می‌شوند.

خرید راه بند

اجزای راهبند تشریفاتی به سادگی باز و بسته می شوند و به آسانی قابل حمل و نقل هستند. یک راهبند مانند راهبند آکاردئونی (که یکی از مشهورترین آنها محسوب می گردد) از پر طرفدار ترین نوع راه بند ها محسوب شده و بیشترین میزان و آمار فروش را در میان محصولات ما به خود اختصاص داده است. دربهای اتوماتیک پاسارگاد ازسال 1382 فعالیت خود را در زمینه طراحی – ساخت و نصب انواع مختلف سیستم های اتوماسیون تردد آغاز نموده است.

این مدل از راه بند ها یکی از بهترین مدل های راهبند های پارکینگی محسوب می گردد، که طرفداران بسیاری را در طی عمر خدمت رسانی خود پیدا نموده و همچنان در سرتاسر جهان دارای طرفداران بیشماری می باشد. نام این مدل راهبند اتوماتیک اهرمی مخصوص پارکینگی با عنوان راهبند آون EB450 می باشد. همه راه بندهای پارک خودروی ما از موتور، گیربکس و سیستم درایو معکوس با کیفیت استفاده میکنند که توسط بسیاری کپی شده اما نتوانسته از ما پیشی بگیرد.

همچنین باید از نظر انتخاب بر اساس ولتاژ های 24 ولت یا 220 ولت بتوانیم بهترین مدل را انتخاب نماییم. توجه کنید که مجهز کردن به یو پی اس یا برق اضطراری راهبند برای مدل های 24 ولت بسیار به صرفه بوده اما در مدل های 220 ولت هزینه برق اضطراری بسیار بالاست.

در شرایط کنونی که تقریبا تمامی پرسنل ادارات از وسائل حمل و نقل شخصی استفاده میکنند، بعلت اینکه هرج و مرج در تردد افراد غیر، و یا غیبت سرزده از کارکنان سر ندهد، راه بند های اداری که توسط شرکت دکاشاپ ارائه میشود بهترین پیشنهاد است که باعث مدیریت در کنترل تردد خودرویی پرسنل کارمندان ادارات میشود. بخاطر داشته باشید جهت راهنمای انتخاب راهبند های جاده ای بعلت حساسیت بالای آن حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

زیرا قیمت بالای محصولات راهبند اجازه هیچگونه ریسک و اشتباهی را به ما نمیدهد و در صورت انتخاب سرخود، احتمال انتخاب اشتباه و عدم امکان جبران آن وجود دارد. زمانی در مورد این محصول در بخش پارکینگی بحث می شود عملا داریم درباره مهمترین دغدغه یعنی امنیت و آرامش صحبت میکنیم.

راهبند ستونی نوعی راهبند می باشد که در داخل زمین نصب می شود و برای جلوگیری از ورود و خروج از زمین بیرون می آید و مانند یک مانع عمل می کند. انباشته ساز خودکاری که در داخل این نوع از راهبند(راه بند)ها بکار گرفته شده است، به آنها اجازه می دهد تا در هر موردی بتوانند از دستوری خاص اطاعت نمایند.

مثلا در سریع ترین زمان ممکن بلند شوند، و در صورت ایستاده خود نیز دارای حداکثر میزان قدرت لازم باشند، تا براحتی در هر برخوردی آسیب نبینند. و یا اینکه با بالا و پایین رفتن هوشمندانه خود، از برخورد های بیمورد و وقوع تصادفات جلوگیری نمایند. مثال دیگر از این راه بند ها را می توان راه بند آکاردئونی Flexpro160 نامید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا