بازرگانی

قیمت و خرید اینترنتی تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75nano86 محصول 2021

از دیگر امکانات این تلویزیون 2019 می توان به سیستم عامل تایزن، دستیار صوتی، موتور پردازنده Quantum Processor 4K، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring DLNA و Wi-Fi Direct، پورت LAN و پورت های HDMI و USB اشاره کرد. تلویزیون ال جی 75NANO86 همچنین دارای فناوری Ultra Surround و Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت و فراگیر را برای شما پخش می کند.

iOS | آیفون

ال جی در محصولات خود بخشی از تلویزیون های خود را با آخرین تکنولوژی و کیفیت بالا ساخته است. در تلویزیون های مختلف، از پردازنده به عنوان کمکی برای بهبود کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصویر نمایش داده شده در تلویزیون استفاده می شود.

تلویزیون 75 اینچی LG NANO86 از پردازنده α7 Gen4 4K استفاده می کند که می تواند تصاویر را بر اساس فرمت پردازش کرده و با بهبود کیفیت تصویر در هر فریم ، نتایج را نمایش دهد. همچنین پایه تلویزیون ال جی در مرکز قرار دارد که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز بگذارید و از تماشای فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

فناوری HDR همچنین برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از قابلیت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در این حالت، بیننده لذت واقعی تماشای فلیم را تجربه می کند و زیبایی های هر تصویر را همانگونه که هست می بیند. بخش دیگری از این پردازنده مربوط به ارتقای عمق تصویر است یعنی a7 تصاویر را آنالیز می کند تا عمق واقعی برای هر محتوا مشخص شود و در نتیجه تصویری شفاف و فوق العاده روی صفحه نمایش نشان داده شود. این قابلیت به ویژه در محتوای مربوط به طبیعت و تصاویری با رنگ های اصلی خودش را نشان می دهد.

به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید . شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. Hey Google نیز به شما امکان می دهد که با استفاده از صدای خود به جستجوی موارد دلخواه خود بپردازید. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

قیمت تلویزیون ال جی مدل 75nano86 سایز 75 اینچ

برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون ال جی 75UP7750 از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌ها جهت بالا بردن و ارتقاء کیفیت تصاویر در این محصول استفاده کرده‌اند تا با استفاده از آن سطح رضایتمندی کاربر را در حد بسیار زیادی افزایش دهند. اگر خواهان یک تلویزیون با کیفیت عالی هستید و در عین حال به صفحه نمایشی نیاز دارید که بازی های مورد علاقه تان را با سرعت و کیفیت فوق العاده پشتیبانی کند، ال جی نانو 86 گزینه ای بسیار ایده آل است.

این تلویزیون با قیمتی مناسب و امکانات به روز در فروشگاه افرالند در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید این تلویزیون در کمترین زمان سفارش بدهید و یا با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی برای مشاوره رایگان و راهنمایی تماس بگیرید. تلویزیون NANO86، توان 20 وات قدرت خروجی صوتی دارد و این بلندگوها در یک سیستم 2.0 کاناله دست به دست هم داده اند تا صدایی با بهترین کیفیت را با تصویر عالی همراه سازند.

سیستم صوتی 2 کاناله در نانو 86 با فناوری های پیشرفته صوتی مانند شبیه سازی صدا، صدای فراگیر اولترا ، فناوری AI Sound و همگام سازی صدای ال جی همراه است که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی سری NANO86 برای اینکه بتواند نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار باشد از یک فناوری جدید به نام نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است.

قدرت پخش صدا و میزان وضوح آن در حین انتشار برنامه های تلویزیونی در کیفیت دریافتی توسط کاربران بسیار مؤثر می باشد. تلویزیون ال جی NANO86 دارای یک سیستم صوتی دوکاناله با توان20 واتمی باشد. اما از تعدادی تکنولوژی بسیار عالی هم بهره می برد تا صداهایی پرقدرت تر و واضح تر را ارائه نماید.

تلویزیون ال جی 75NANO86 به جدید ترین نسخه سیستم عامل WebOS تا به امروز ، یعنی نسخه 6 آن مجهز شده است و امکانات هوشمند بسیار عالی را در اختیار شما قرار می دهد . نانو86 با داشتن ریموت کنترل جادویی و هوشمند جدید ال جی ، علاوه بر ظاهری متفاوت، از امکانات بیشتری نیز برخوردار است .

NANO86 با استفاده از این ریموت و فناوری AI Acoustic Tuning، فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صدای تلویزیون را با توجه به اطلاعات به دست آمده تنظیم و تقویت می کند. از توانایی های چشمگیر تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO86 ، قابلیت اتصال به تلفن همراه است. شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاشتن محتوا از موبایل به تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی نمایشگر بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید.

شما می توانید از قابلیت Art Gallery به عنوان یک قاب عکس یا آلبوم هنری استفاده نمایید. تراز های صوت های پخش شده توسط این سیستم صوتی به شکل سه بعدی در میحط پخش می شود. این سیستم دارای ویژگی‌هایی مانند Billion Rich Colors، Ultra Luminance و Nano Color است که توانایی نشان دادن طیف وسیعی از رنگها را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. شرکت ال جی یکی از با سابقه ترین شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون‌های هوشمند می‌باشد.

آشنایی با تلویزیون 4k ال جی مدل 75nano86 سری 2021

توصیه می شود تلویزیون را در جعبه یا مواد بسته بندی که در ابتدا تلویزیون وارد شده است ، منتقل کنید. اجازه ندهید که ضربه ای وارد شود، هر شی objects به داخل محصول سقوط می کند و هیچ چیزی را روی صفحه رها نکنید. فقط از ضمیمهها / لوازم جانبی مجاز مورد تأیید LG Electronics استفاده کنید. در غیر این صورت ، این ممکن است منجر به آتش سوزی ، برق گرفتگی ، سو mal عملکرد یا آسیب به محصول شود.

نانو 86 ال جی دارای پورت LAN برای اتصال سیمی اینترنت و Optical برای اتصال سیستم صوتی جداگانه می باشد. اگر می خواهید به تماشای یک فیلم در کانالی جهانی بپردازید نیاز به خرید گیرنده جداگانه نیست؛ ال جی دارای یک گیرنده داخلی و DVB-S2 می باشد که قابلیت پخش انواع شبکه ها و کانال ها را دارد؛ از طرفی دیگر این تلویزیون از Bluetooth و Wifi پشتیبانی می کند.

در تلویزیون نانو 86 ال جی برای اینکه دستورات صوتی خودتان را منتقل کنید نیازی به ریموت کنترل نیست تنها کافی است هر آنچه می خواهید را به تلویزیون بگویید و نتیجه را روی صفحه نمایش ببینید. این قابلیت زمانی فعال است که هر کدام از لوازم خانگی شما بتواند به وای فای متصل شود و به عبارتی یک دستگاه هوشمند باشد.

تلویزیون نانو 86 با انواع دستگاه های اندروید و IOS سازگار است پس نگران نباشید گوشی های آیفون شما می توانند به تلویزیون وصل شوند و انتقال محتوا را انجام دهند. هر چه کیفیت تصویر یک تلویزیون هوشمند بالاتر باشد، تمایل افراد را برای خرید آن محصول افزایش می دهد.

مزیت های هشدار ورزشی در تلویزیون ال جی

پردازشگر با استفاده از روش‌های مختلفی که برای آن تعریف شده است و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار دارد می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا و تصویر تلویزیون کمک شایانی کند. با وجود اینکه سه سال از عرضه تلویزیون‌های 2019 سپری می‌شود. هنوز محصولات باکیفیت در بازار موجود بوده که از این بین می‌توان به اولد فیلیپس OLED854، اولد سونی A9G و اولد ال جی E9 اشاره کرد. البته اولد ال جی C9 هم به نظر بنده در این لیست قرار می‌گیرد زیرا با عملکرد فوق‌العاده خود هنوز هم که هنوز است طرفداران زیادی دارد.

ویژگی Sport Alert یا آلارم ورزشی، هشدار مربوط به خبر را قبل از شروع، هنگام بازی و بعدازآن اطلاع می‌دهد و این‌گونه می‌شود که هرگز نگران از دست دادن مسابقات و بازی‌های مهم مخصوصاً در زمان بازی‌های جهانی و المپیک و .. نکته مهم این قابلیت اسپورت آلارم، این است که اگر در حال تماشای محتواهای دیگری در تلویزیون الجی 75nano86 باشید، به‌راحتی از اخبار موردنظر خود مطلع می‌شوید. تعبیه شده است؛

همچنین تکنولوژی هایی همچون Clear Voice III و Dolby Atmos باعث بهتر شدن کیفیت صوت در آن می شوند. به عبارتی دیگر کمک می کنند صداها واضح تر و با فراگیری بیشتریمنتشر شوند. همانند بسیاری از مدل های تلویزیون LG من جمله مدلLG NANO85این تلویزیون نیز از پلتفرم مشهور AI ThinQ در کنار سیستم عامل WebOS بهره می برد. به همین خاطر است که می تواند تسهیلات زیادی نظیر امکانجستجوی صوتی، کنترل و مدیریت صوتی تلویزیون، وب گردی در مرورگر وب و SportAlert را عرضه کند.

هشت میلیون پیکسل و یک تصویر یک در یک‌میلیون در تلویزیون ال جی 75nano86

همچنین اگر شما کاربر عزیز ، جزء طرفداران و علاقه مندان مسابقات ورزشی هستید ، تلویزیون NANO86 با دارا بودن ویژگی Sports Alert می تواند شما را از هر گونه اخبار و اطلاعات ورزشی مطلع سازد. تلویزیون 75NANO86 دارای فناوری LG Sound Sync است و شما می توانید دستگاه خود را از طریق بلوتوث و به صورت بی سیم به ساندبار یا سیستم صوتی مورد نظر وصل نمایید.

با داشتن فناوری‌ نانوسل و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته حس واقعی حضور در سالن سینما را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به خاطر بهره بردن از تکنولوژی هایی همچونLocal DimmingوUltraLuminanceکنتراست بسیار مطلوبی ارائه می کند که منجر به بهبود وضوح تصاویر خواهند شد. از آنجایی که دارایزاویه ی دید گستردهمی باشد، از هر طرف به تصاویری که از این تلویزیون پخش می شود، نگاه کنید وضوح و شفافیت آن ها شما را متحیر می کند.

این فناوری ویژگی جالبی که دارد این است که می تواند اندازه اتاق ، موقعیت تلویزیون و حتی فاصله نشستن شما از تلویزیون را به وسیله ی ریموت کنترل جادویی بررسی کند . سپس به وسیله ی این اطلاعات و داده ها ، پردازنده α7 Gen 3 Processor صدا را متناسب با فضای شما ، تنظیم و متعادل می کند .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا