اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

لایت باکس استند تبلیغاتی

فروش لایت باکس تبلیغاتی

بک لایت نوعی متریال از جنس پی وی سی است که با ضخامت کم و کیفیت چاپ بالا نور را نیز به خوبی از خود عبور میدهد. اما اصلی ترین مزیت استفاده از لایت باکس تبلیغاتی جذب مشتری است که اگر نحوه نصب و تعیین موقعیت این نوع تابلو به درستی انجام بشود شما با افزایش جذب مشتری رو به رو خواهی شد. گروه صنعتی خانه طراحان سام به صورت تخصصی بر روی انواع تابلو های بک لایت متمرکز می باشد و در سایز های مختلف و با قاب عکس های متنوع قادر به تولید این تابلوها به صورت گسترده و با کیفیت عالی میباشد.

افزایش | تکنولوژی

استند پاپ آپ

این پروفیل پیش تنیدۀ منعطف به ما این امکان را می‌دهد که آن را دور لایۀ رویی تابلو بچرخانیم. در اصل لوگو باکس چلنیوم یک پلکسی با چاپ است که به فرم محیط طرح برش خورده و فریم آن دور آن پیچیده است. نور تابلوی چلنیوم از پشت سازه به آن تابانده می‌شود که ال‌ای‌دی‌های اس‌ام‌دی آن را تامین میکنند. قابلیت استفاده در فضای خارجی مزیتی‌ست که مهم ترین کاربرد آن را رقم می‌زند؛ استفاده به عنوان استور ساین (تابلوی بالای مغازه).

نمایشگاهی در استند رسانه

تابلو لایت باکس، تابلو هایی هستند که درست مثل یک تابلو، هر تصویری که شما بخواهید را به نمایش می گذارند با این تفاوت که داخل این تابلوها از لامپ های کم مصرف استفاده شده است. که از پشت به تصویر نور می دهند و تصویر را نورانی می کنند و جلوه بیشتری در چشم مخاطبین شما ایجاد می کنند.

این ویژگی کمک می کند تا با داشتن یک تابلو لایت باکس تبلیغاتی، نقش پررنگی در صنعت تبلیغات داشته باشید. علاوه بر آن لایت باکس ها به عنوان یک تابلو لایت باکس دکوراتیو در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تولیدکننده کریستال لایت باکس در سایزهای مختلف و اختصاصی با گارانتی ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی سازه های نمایشگاهی ( استند ، رول آپ ، پاپ آپ و میزکانتر) (فروش و اجاره) چاپ افست … تولید و فروش استندهای تبلیغاتی – تجهیزات نمایشگاهی (( بیش از 100طرح متنوع)) محصولات (پاپ آپ، لایت باکس، میز کانتر، جاکاتالوگی، استند کراس، ایکس، تلسکوپی، فنری، گوشه و قاب …)

نحوه تعویض چاپ لایت باکس کریستالی نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر کسی میتواند این کار را به تنهایی انجام دهد. شما میبایست فیکسچر ها را مانند پیچ باز نمایید تا بتوانید لایه های آن را را از هم جدا کنید. چند پین کوچک اطراف آن وجود دارد که برای تعویض چاپ تابلوی فریم لس میبایست، پین های اطراف را جدا کرده لایه محافظ چاپ (طلق) را بردارید و پس از تغییر عکس دوباره آن را در جای خود قرار داده و پین های لایت باکس را ببندید.

سال ها قبل سیستم نور دهی لایت باکس های تبلیغاتی با استفاده از لامپ فلورسنت یا همان مهتابی برقرار بود. این سیستم به خاطر مشکلات عمده ای که داشت و پیشرفت های گسترده ای که در لامپ ها انجام شد، با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است. لایت باکس فضای خارجی معمولا دارای ضخامتی برابر با 6 الی 13 سانتیمتر هستند. Lightbox های فضای داخل با ضخامت کمتری ساخته شده و معمولا ضخامت این نوع از آنها بین 1.8 الی 6 سانتیمتر است.

اما واضح است که اینگونه از مکان‌ ها، خیلی پرهزینه هستند و شما محدودیت زمانی برای تبلیغ دارید. بگونه قرار می گیرند که نور را در تمام سطح تابلو بصورت یکدست پخش کنند، بنابراین با مشاهده تابلو هیچگونه ناهماهنگی در کیفیت نور تابلوهای بک لایت نخواهید دید.

استفاده از منابع نور اس ام دی باعث شده تا روشنایی یکدست ، ملایم و چشم نوازی را در استند بک لایت فروشگاهی شاهد باشیم. نصب لایت باکس شهری آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل ایستاده با استفاده از پایه قرار گرفته در لایت باکس توسط نصاب انجام می شود. از آنجایی که لایت باکس شهری در فضای خارجی ثابت می ماند، دارای وزن زیادی است.

انواع چاپ بک لایت و تفاوت آنها با یکدیگر

در داخل لایت باکس ها، درست پشت تصویرچاپ بک لایت، لامپ های کم مصرف اس ام دی یا همان ال ای دی به کار می بریم. این لامپ ها کمک می کند تا تصویرلایت باکس، نورانی شود و سفارش لایت باکس شما به راحتی جلب توجه کند. این نور به صورت یک نواخت به تصویر تابیده می شود و مصرف برق بسیار پایینی دارد. به طوری که اگر شما به صورت دائم لایت باکس خود را روشن بگذارید، باز هم هزینه زیادی را بابت مصرف برق پرداخت نخواهید کرد.

لایت باکس استندی پرطرفدارترین لایت باکس ها

منبع نور در ساخت تابلو بک لایت از نوع لامپ های مهتابی و یا اس ام دی می باشد . تابلو لایت باکس با نور، بسیار زیباتر از تابلو لایت باکس بدون نور است و می تواند تصویر تبلیغاتی را با وضوح بالاتر و جلوه بصری جذابتر به نمایش بگذارد. تابلو لایت باکس یک نوع تابلویی است که محتوای تبلیغاتی آن در داخل یک باکس شیشه ای یا طلق قرار می گیرد. این مدل از تابلو هم جهت استفاده در فضای داخلی و هم فضای خارجی کاربرد دارد.

استفاده بصورت آویز و دیواری

افزایش قابل‌ توجه انواع روش های بازرگانی و آگهی های تبلیغاتی، مانند تبلیغات دیجیتالی، تابلو لایت باکس ، بیلبورد ها و بنر های بزرگ، تبلیغات چند بعدی و انیمیشنی و … باعث شده است تا شرکت ها و مؤسسات تجاری و صنعتی، به فکر استفاده از روش های تبلیغاتی جدید بیفتند. روش هایی که هم تنوع دارند و هم مقرون به صرفه هستند و بهتر از قبل می توانند در جلب توجه مشتری کمک کنند.

مزیت‌های یاد شده کافی هستند تا برندهای زیادی برای معرفی بهتر محصولات خود به سمت استفاده از سازه‌های لایت باکس بروند. یک استفاده‌ی مهم و به‌روز از این سازه این است که می‌توان لوگوی برند یا کسب و کار را روی جعبه نورانی طراحی کرد و آن را در فروشگاه‌های مرتبط قرار داد.

علاوه بر این ها، روی این بک لایت تلق شفاف و یا اصطلاحاً یک پلکسی با ضخامت بسیار کم قرار می دهیم، که کمک می کند تابلو لایت باکس صدمه نبیند. علارغم این تلق شیشه ای، پشت لایت باکس ها یک تخته ام دی اف می گذاریم، تابلو لایت باکس را به یک تابلو کامل و مقاوم تبدیل کنیم. برق رسانی به این تابلو لایت باکس ها از طریق یک آداپتور ساده صورت می گیرد. فقط کافیست دو شاخه این آداپتور را که به لایت باکس وصل می باشد، را به برق وصل کنید تا لایت باکس شما روشن شود.

این فناوری کمک می کند تا لایت باکس هم در فضای بسته مانند فروشگاه ها و … و هم در فضای باز مانند شهرداری و دیگر مؤسسات اجتماعی، مورد استفاده قرار بگیرد و این نوع به صورت یک رو و دورو و چهار رو عرضه می‌شود. هر چقدرطراحی و چاپ لایت باکس با کیفیت تر انجام شود، نورپردازی های بک لایت، وضوح بیشتری به طرح تبلیغاتی می دهند.

قطعاً نقاط ریزی که با چشم مشاهده نمی شود و زیاد قابل توجه نیستند، در پس نور تابلو به وضوح جلوه می کنند. بنابراین اگر می خواهید مخاطبان را بی اختیار به سمت غرفه خود در نمایشگاه بکشانید، از تابلوهای بک لایت برای تبلیغات شرکت و کسب کارتان استفاده کنید.

طراحی تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلوهای تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی قیمت مناسبی دارد و هزینه آن بر اساس نحوه چاپ و دیگر متریال های مصرفی محاسبه می شود. قیمت بر اساس جنس متریال های چاپی ، جنس ورق، نوع پلکسی و اندازه تابلو سنجیده می شود. چاپ و استند خانه طراحان سام واردکننده انواع استند های نمایشگاهی و چاپ لارج فرمت می باشد متخصصان این مجموعه با جدیدترین متدهای روز توانسته اند برخی از ایراد های بک لایت های قدیمی را اصلاح و با تکنولوژی جدید در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

افزایش | تکنولوژی

این نوع لایت باکس به همانند استند آرایشی، دیواری و یا آویزی به کار برده می شود. یکی از موارد قابل توجه برای طراحی و ساخت این نوع از تابلوها، توجه به اصول مهم کاربردی و نکات تاثیرگذار در جذابیت آنها می‌باشد. در این حالت بخش های برش خورده و برجسته به صورت بک لایت( نور ازپشت ) قرار می گیرند.

به راحتی می توان متن تبلیغ را بین دو پلاستیک شیشه موجود در این نوع تعویض کرد. نکته جالب توجه در مورد کریستالی، این است که می توان آنها را در جاهای مختلف نصب کرد. شکل هایی هم که برای این نوع وجود دارد به سلیقه مشتری تابلوسازی است و می تواند هر شکلی باشد، بدین معنا که فقط به صورت مربع و مستطیل نیستند و می توانند حالت های دیگری هم داشته باشند.

امکان اتصال پایه ،دستک های دیواری و هر سازه دیگر به لایت باکس این امکان را برای حالت های مختلف فراهم می آورد . تعیین ابعاد و اشکال اصلی استند مطابق با نیازها و بکارگیری مواد اولیه در ساخت استند میتواند همگونی و یکپارچگی بصری را در محل ایجاد نماید.

طراحی پوستر تبلیغاتی برای لایت باکس

علاوه بر متر محیط، کیفیت این متریال ها تاثیر بسزایی در کاهش یا افزایش قیمت تابلو لایت باکس دارند . این تابلو ها، درون جعبه ای از نور و رنگ های جذاب، که عموماً جنس جعبه، آلومینیوم است، ساخته می‌شوند. البته بنا به سلیقه مشتری تابلوسازی، می توان جنس مختلفی را برای ساخت لایت باکس استفاده کرد.

این لایت باکس ها به دلیل قرارگیری در فضای باز نیاز به عایق بندی و استفاده از متریال هایی با ضخامت بالا دارند تا بتوانند در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مستحکم باشند. جنس بدنه و باکس تابلوهایی که در فضای بیرون نصب می شوند از ورق های گالوانیزه، کامپوزیت و یا آلومینیوم می باشد. نوع چاپ آن نیز می تواند فلکسی ، پی وی سی و یا پارچه ای باشد . این نوع لایت باکس به دلیل قرارگیری در فضای شهری و محیط های باز نیاز دارند که از متریال های بادوام و باکیفیت برای ساخت آنها استفاده شود.

اما امروزه با استفاده از چراغ‌های ال ای دی علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در مصرف برق، طول عمر آن‌ها هم افزایش یافته است. لامپ‌ های دیگری هم هستند که بنا بر سلیقه و بودجه مشتریان تابلوسازی می‌توان از انها در تهیه و تولید لایت باکس بهره گرفت. واضح است که مشتری تابلوسازی برای تبلیغ کسب‌وکار خود، نیاز به تنوع در تبلیغات دارد.

در ساخت و پیاده سازی لایت باکس مگنتی یا مگنت، صفحه پلکسی گلاس توسط یک آهنربا یا مگنت روی لایت باکس نصب می شود. برای چاپ محتوای تبلیغاتی مندرج بر روی آن از فیلم بک لایت استفاده می شود. فریم بکار رفته در ساخت لایت باکس مگنت با استفاده از آنادایز آلومینیوم با ضخامت های متفاوتی انجام می پذیرد . این کار سبب می شود تابلو در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بیشتری داشته باشد. از جمله مزایایی که تابلو لایت باکس مگنتی دارد می توان به ضخامت کم و استحکام بالای آن اشاره نمود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا