دنیای وب

مارک برای شما

ویلیام آررودا ، متخصص برند ، نام تجاری را به عنوان “نوید بی نظیر ارزش” تعریف می کند. وی ادامه می دهد: “یک مارک تجاری موثر بر اساس اصالت است ، نه ایجاد جعلی. این معتبر است.” او می گوید این مربوط به همسو سازی بهترین خود با آنچه که انجام می دهید و چگونگی انجام آن است.

به عنوان یک کارآفرین ، ما اغلب چندین جریان درآمد داریم. از آنجا که ما اغلب علائم تجاری خود هستیم ، مهم است که این جریان ها سازگار باشند. من این هفته در حال مربیگری فردی بودم که به مردم می آموزد چگونه بدون بدهی و از نظر مالی آزاد باشند. او در تلاش برای انجام این کار برای خود و خانواده اش ، در حال ایجاد یک فعالیت بازاریابی اینترنتی است. در نگاه اول نگران بودم که این دو کسب و کار با هم سازگار نباشند. اما پس از صحبت ، او متوجه می شود که این دو جنبه با هم هماهنگ هستند زیرا تجارت MLM به او کمک می کند تا از نظر مالی آزاد شود. او خود را کسی توصیف می کند که به دیگران در دستیابی به آزادی مالی کمک می کند و کار MLM یکی از راه های انجام این کار است. بنابراین ، همانطور که او خود را به عنوان یک معلم آزادی مالی معرفی می کند ، کار دوم او از ارزشی که ارائه می دهد حمایت می کند.

مارک جوردن ، کارشناس بازاریابی بولدر علاوه بر همسویی با آنچه برای شما مهم است ، معتقد است که شما باید چیزی ارزشمند به مشتریان خود ارائه دهید. با این حال ، حتی کافی هم نیست. چالش اکثر شرکتهای جدید و کارآفرینان تمرکز صمیمانه آنها بر روی محصول یا خدماتی است که آنها ارائه می دهند. شما باید بتوانید به سرعت به مردم بگویید که چرا شما از اهمیت بالایی برخوردار هستید و به شکلی مناسب و قانع کننده عمل می کنید. این یک گام اساسی برای ایجاد نام تجاری شماست: در مورد اینکه چرا شما متفاوت هستید و چرا مهم است. “

امی کسپر ، سردبیر مجله مجله کارآفرین جمع بندی خوبی است “اگر نمی توانید به این س answerال پاسخ دهید که چرا مهم هستید ، پس حتی قبل از بیرون آمدن از دروازه بی ربط هستید.” هنگامی که دانستید چه ارزشی را باید اضافه کنید و چرا از اهمیت برخوردار هستید ، باید یک مدل تجاری سالم برای ارائه این ارزش داشته باشید. اینجاست که به آن می رسیم.

ما به کارآفرینان کمک می کنیم ارزشی را که اضافه می کنند بیان کنند و آنها را در فرآیند ساختن یک تجارت پیرامون این ارزش گام برداریم. ما به افرادی که علاقه زیادی به یک محصول یا خدمات دارند ، می آموزیم که آن را در یک تجارت موفق بسازند. با وجود سیستم های صوتی و فرآیندهایی که می شناسیم ، شرکت ها احتمالاً بخشی از آمار شکست 80 درصدی ما هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا