مبانی SEO

بنابراین من یک تجارت آنلاین را شروع کردم ، اکنون چه؟ اگر می خواهید محصولات یا خدمات خود را بفروشید ، باید به وب سایت خود مراجعه کنید. در زبان اینترنت ، ترافیک به عنوان تعدادی از کاربران اینترنت که از وب سایت شما بازدید می کنند تعریف شده است. قاعده اساسی در اینجا این است که هرچه میزان ترافیک بیشتر در وب سایت شما بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای بازدید بازدید کنندگان از وب سایت شما به آنچه شما ارائه می دهید توجه می کند و در نهایت از هر محصول یا خدمتی که دارید خریداری یا بهره مند شوید.

منبع اصلی مراجعه به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجوگر اینترنتی مانند گوگل و یاهو است. افراد کلمات کلیدی مورد علاقه خود را تایپ می کنند و این موتورهای جستجو تمام وب سایت های ممکن را شامل این کلمات کلیدی خاص را فهرست می کنند. روند افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند اولویت بندی بازدید وب سایت ها در دو صفحه اول موتورهای جستجو است. اگر تجارت آنلاین شما نسبتاً جدید است ، وب سایت شما در رده بندی موتورهای جستجو کم است ، بنابراین ممکن است در زیر صفحه بعد از سایر صفحات وب سایت که همان محصولات و خدماتی را ارائه می دهند دفن شوند. با این وجود روش هایی وجود دارد که وب سایت شما را برای مردم قابل مشاهده تر و با استفاده از خدمات سئو را افزایش می دهد.

سئو برای سئو. این در درجه اول به عنوان بهبود رتبه وب سایت تعریف می شود به گونه ای که در صفحه اول یا چند صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود. مسئولیت اصلی ارائه دهنده سئو اطمینان از این است که وب سایت شما برای افزایش بازار بالقوه مستقیم تر است. بیشتر سئو موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

ارائه دهندگان خدمات سئو افرادی را اختصاص می دهند که در وب سایت شما کار کنند. این افراد به انجمن ها و تابلوهای بحث و گفتگوی آنلاین مربوط به مشاغل شما می پیوندند و پیوندهای امضا را به وب سایت شما واگذار می کنند. این افراد به طور فعال در بحث شرکت می کنند و به سؤالات مربوط به شغل شما پاسخ می دهند. اگر افراد جامعه آنلاین جواب ها را مفید بدانند ، علاقه مند به بازدید از وب سایت شما خواهند بود و در پایان ممکن است کار خود را به سایت شما ارائه دهند.

• ارائه دهندگان SEO همچنین وب سایت شما را به فهرستهای مختلف موتورهای جستجو مانند Google یا Bing ارسال می کنند. هرچه پیوندهای بیشتری در وب سایت خود داشته باشید ، رتبه شما در نتایج موتور جستجو بالاتر خواهد بود.

• وب سایتی که بطور مرتب اطلاعات جدیدی را در مورد یک محصول یا خدمات ارائه می دهد که بیشتر مورد علاقه افراد قرار خواهد گرفت. ارائه دهندگان سئو اطمینان حاصل کنید که اطلاعات موجود در وب سایت شما را به روز می کنند. آنها می توانند این کار را با بارگذاری مقالات جدید به صورت روزانه یا هفتگی انجام دهند.

مطالب پربازدید کاربران

اگرچه ممکن است صاحب وب سایت مقالات خود را بنویسد ، اما ارائه دهندگان سئو اطمینان حاصل می کنند که مقالاتی که در وب سایت شما ارسال می شود حاوی کلمات کلیدی یا اصطلاحات کلیدی هستند که به آنها در افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.

اگر مشاغل آنلاین دارید ، باید بیشتر روی محصولات و خدماتی که ارائه می دهید متمرکز شوید و نگران این نباشید که وب سایت شما مؤثر باشد یا خیر. اگر چیزی در مورد چگونگی شفاف سازی وب سایت خود برای مشتریان آنلاین نمی دانید ، اجازه دهید متخصصان این کار را برای شما انجام دهند. ارائه دهنده سئو خود را اکنون تنظیم کنید و برای یک مشتری گسترده تر آماده شوید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا