بازرگانی

مجموعه کانال تقسیم هوا برای زمستان + اقدامات برای تنظیم دما

تقسیم راه هوایی برای زمستان
راه هوایی تقسیم شده برای زمستان با شروع زمستان یکی از موثرترین و کارآمدترین اقدامات برای توزیع هوای گرم مناسب در ساختمانها و پروژه های مسکونی و ساختمانی است. با گرمایش داکت اسپلیت و عملکرد حرارتی ، کف بهترین سطح برای لذت بردن از هوای گرم و دلپذیر داخلی است.
به طور کلی کولرهای گازی اسپلیت به دلیل قابلیت دوگانه سرمایش و گرمایش ، گزینه مناسبی برای استفاده در آب و هوای سرد و گرم هستند. هوای سرد در طی چرخه تبرید توسط یک مجرای هوا جداگانه تولید می شود و هوای گرم از طریق سیم پیچ آب گرم توزیع می شود. با نصب سیم پیچ آبگرم در ساختار کانال و تهیه آبگرم با استفاده از سیستم گرمایش مرکزی ، می توان هوای گرم مناسب را در زمستان در داخل کشور توزیع کرد.

علاوه بر این ، یک راه هوایی تقسیم شده برای زمستان تأثیر قابل توجهی در کاهش قابل توجه مصرف برق و انرژی دارد. از آنجا که در این حالت ، فقط فن دستگاه فعال است و سایر قطعات مشابه ، خازن کمپرسور دستگاه خاموش است.

در نتیجه ، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق و انرژی انجام می شود. در این راستا ، باید توجه داشت که تنظیم حالت گرمایش کانال نیاز به اقدامات مناسب و مناسب دارد.

روشهای عملی برای مدیریت راههای هوایی تقسیم شده در طول زمستان
1- دستگاه را تمیز و ضد عفونی کنید
یکی از مهمترین اقدامات سفارش ، راه هوایی تقسیم شده برای تمیز کردن زمستان و تمیز کردن قسمتهای داخلی صفحه و واحد خارجی دستگاه است. به دلیل عملکرد مجرای هوا ، ذرات گرد و غبار ، آلاینده ها و فیلترها در سطح باله های کندانسور ، دریچه های توزیع هوا ، دستگاه ها و فیلترها جمع می شوند. عدم حذف آلودگی ها می تواند منجر به گرفتگی لوله و خوردگی با کیفیت فیلتر دستگاه شود.
برای جلوگیری از این مشکلات ، لازم است اجزای داخلی و خارجی مجاری تنفسی تمیز و شسته شوند. تمیز کردن دریچه ها ، تمیز کردن یا تعویض فیلتر هوا و شارژ آن در صورت خالی بودن مبرد عملی عملی و م effectiveثر است.
2- توری های ورودی و خروجی جت آبگرم
اقدامات دیگری نیز در حال انجام است: دمای هوای تقسیم شده هوا را زمستانی کنید شیرها و اتصالات را در ورودی و خروجی آبگرم باز و تخلیه کنید. وجود هوا در لوله های سیم پیچ دستگاه می تواند تولید و توزیع جریان هوای گرم را قطع کند. در این رابطه ، باید توجه داشت که وقتی هوا به ساختار داخلی کانال جداسازی نفوذ می کند ، اغلب صداهای اضافی و غیر متعارف تولید می شود. با تخلیه و باز شدن دریچه های ورودی و خروجی آبگرم ، هوا از لوله ها تخلیه می شود. برای تأمین آب گرم لازم برای گردش هوای گرم ، سیم پیچ آب گرم دستگاه باید به شبکه اصلی سیستم گرمایش مرکزی مانند موتورخانه یا بسته دیگ بخار دیواری متصل شود.

توجه: هنگام تمیز کردن و ضد عفونی کردن قطعات داخلی و قطعات مجرای هوا ، اطمینان از قطع شدن برق ضروری است. زیرا احتمال خطرات جدی و خطرناکی مانند برق گرفتگی در حین کار وجود دارد. بنابراین با قطع کامل منبع تغذیه می توان از این خطرات جلوگیری کرد.

طرز تهیه کانال هوا برای زمستان.

مهمترین مرحله برای راه هوایی تقسیم شده برای زمستان ، فعال کردن حالت گرمایش دستگاه است.

در نتیجه ، اگر از پکیج گرمایشی دیواری استفاده می شود ، باید حالت گرمایش دستگاه فعال شود.اگر مجرای هوا توسط موتورخانه گرم شود ، می توان با باز كردن دریچه های آب گرم ، جریان آب گرم را به سمت لوله های سیم پیچ دستگاه هدایت كرد. بسیاری از جداکننده های مجرای دارای کنترل از راه دور برای دسترسی آسان و استفاده از تنظیمات سیستم هستند. در نتیجه ، فشار دادن دکمه HEAT در کنترل از راه دور حالت گرم شدن کانال را فعال می کند.
همچنین عملکرد حالت گرمایش کانال هوا را جداگانه فعال کنید. همچنین دستگاهی توسط ترموستات وجود دارد. برای تنظیم این ویژگی ، کافی است ترموستات دستگاه را در موقعیت “گرم کردن” قرار دهید و دما را در درجه مورد نظر تنظیم کنید. لازم به ذکر است بسته به شرایط دمای محیط و نوع نیاز کاربر ، تنظیم دمای هوا بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد مناسب و مفید است. با انجام این فرآیند ، هوای گرم ، دلپذیر و دلنشین در کمترین زمان در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت.

نکات مهم هنگام تنظیم گرمایش کانال

هنگام سرویس دهی به اجزای مجرای داخلی ، اجزای مهم مانند کمپرسور نباید در آب غوطه ور شوند. زیرا نفوذ آب و رطوبت در این قسمت می تواند صدمات جدی به کمپرسور وارد کند.

از طرف دیگر به دلیل گرانی قطعات کمپرسور ، هزینه های بیش از حد و اضافی به مصرف کننده تحمیل می شود. همچنین دهانه اطراف صفحه خارجی برای تقسیم مجرا بسیار مهم است. این باعث تسریع و تسهیل گردش هوا در قسمت کندانسور سیستم می شود.
لازم به ذکر است که در کاهش محسوس دمای هوا ، گرمایش مجرای توزیع هوا را تنظیم کنید ، این یکی از راه حل های مقرون به صرفه برای ایجاد هوای گرم و مطلوب در فضای بسته است. هوای گرم در اثر جریان آب گرم توسط میکروفون برقی به سیم پیچ دستگاه کشیده می شود. استفاده از فن های قدرتمند و قدرتمند در ساختار داخلی مجرای جداگانه ، هوای گرم را با سرعت ثابت و متعادل در گوشه های محیط به طور مساوی و روان توزیع می کند.
سیستم های تهویه مطبوع جداگانه در مجاری ، به دلیل عملکردهای سرمایش (گرمایش) و گرمایش (گرمایش) ، بسته به شرایط دمای محیط ، تولید و توزیع هوای سرد و گرم در فصول مختلف سال امکان پذیر است. با این حال ، در مقایسه با سایر تجهیزات گرمایش و سرمایش ، دریچه های مجرای دارای بازده خنک کننده و حرارتی بالایی هستند.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/adjust-duct-split-for- زمستان /
تاریخ انتشار :
2021-03-04 10:00:22.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا