دنیای وب

محبوبیت تلفن همراه: با استفاده از تلفن های هوشمند به صورت آنلاین مشهور شوید

از جمله چیزهای بسیار خوبی که پیشرفت های اخیر فناوری به ما داده است ، این توانایی کاملاً جدید برای مشهور شدن در دنیای اینترنت و اکنون در تلفن های همراه است. انفجار در استفاده از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه مجهز به اینترنت منجر به آن شده است که به یک صنعت جدید در دنیای سرگرمی تبدیل شده است. در واقع ، با ظهور آیفون ، اندروید ، سیمبین ، دستگاه های بلک بری و موارد مشابه ، تقریباً هر کسی که یکی از آنها را داشته باشد می تواند در هر مکان و هر زمان از شبانه روز به اینترنت دسترسی داشته باشد که البته شامل YouTube نیز می شود.

این دستگاه های قابل حمل کاملاً ضروری برای ساده سازی کار ایجاد شده اند ، اما درصد زیادی از کسانی که این ابزارها را دارند ، به انجام بازی ها ، اجرای برنامه ها ، وبگردی ، گوش دادن به موسیقی و البته تماشای فیلم علاقه مند می شوند.

پخش ویدئو اکنون محبوب ترین برنامه برای کاربران تلفن های همراه در سراسر جهان است. در واقع ، طبق نظرسنجی های شرکت Allot Communications ، فیلم های آنلاین 35٪ یا یک سوم کل استفاده از تلفن های همراه را تشکیل می دهند. از کل جریانهای ویدیویی پخش شده در سراسر جهان ، 40٪ YouTube است و YouTube همچنین 13٪ از پهنای باند جهانی داده تلفن همراه را تشکیل می دهد. شرکت تحقیقاتی Gartner Inc. تا سال 2013 ، تعداد تلفن های همراه با دسترسی به اینترنت از تعداد رایانه های جهان بیشتر خواهد شد. Watch for this یکی از فیلم های “فقط گی” من است که بیشترین بازدید را در تلفن های همراه داشته است (و در ماه اول 100000 بازدید از اینترنت را پشت سر گذاشته است).

با توجه به وضعیت جریان ویدئو در استفاده جهانی از تلفن همراه و نوآوری های اخیر YouTube و دیگر سایت های پخش ویدئو ، اگر مشارکت داشته باشید ، محبوبیت شما در وب به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. صنعت فیلم آنلاین. به این پدیده جهانی و اینکه چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید ، فکر کنید. پخش جریانی ویدیو در تلفن های همراه شباهت زیادی به تماشای فیلم از طریق کامپیوتر دارد – دسترسی به آن آسان و حمل آسان است.

با راه اندازی YouTube Mobile ، کاربران تلفن همراه هم اکنون می توانند روی سبد خرید سوار شوند و از راحتی پخش مستقیم فیلم از جیب خود لذت ببرند. این ویژگی جدید یک صفحه اصلی تلفن همراه اختصاصی برای کاربران ، پخش فیلم با کیفیت بالا مخصوص تلفن شما ، بخش “فیلم های مرتبط” دقیقاً مانند نسخه رایانه شخصی و یک منوی ناوبری جدید فراهم می کند. همچنین می توانید فیلم ها را مستقیماً از تلفن همراه خود بارگیری کنید ، از وب سایت تلفن همراه فیلم ها را جستجو کنید ، به اشتراک بگذارید ، امتیاز دهید و نظر دهید.

یکی از اشکالات فیلم های تلفن همراه YouTube در این مرحله این است که حاشیه نویسی ها کار نمی کنند (حباب های متنی و پیوندهایی که تولیدکنندگان ویدیو می توانند در قسمت های مختلف فیلم های خود قرار دهند). بنابراین به یاد داشته باشید که فیلم های آینده هر چه بیشتر افراد به تماشای تلفن های خود روی می آورند ، مطمئن شوید که فیلم شما خیلی به یادداشت نویسی وابسته نیست.

دنیایی از فیلم های کاملاً موبایل و قابل دسترسی در راه است – بنابراین حتماً از این فناوری استفاده کنید زیرا هرگز نمی دانید چه کسی ستاره بعدی تلفن های هوشمند خواهد بود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا