دنیای وب

مخلوط کردن آن برای ایجاد یک تطابق کامل با تبلیغات آنلاین محلی

تطابق کامل همیشه به عاشقانه نسبت داده می شود، اما البته همه ما می دانیم که فقط به آن محدود نمی شود. به عنوان مثال، در بازاریابی آنلاین، می‌توانیم دو روش بازاریابی را ترکیب کنیم تا یک روش بازاریابی قدرتمند ایجاد کنیم.

این روش های بازاریابی آنلاین که من در مورد آنها صحبت می کنم، بازاریابی جستجوی محلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. ما می دانیم که هر دوی این روش های بازاریابی به خودی خود قدرتمند هستند، اما هیچ کس هرگز فکر نمی کرد که ترکیب آنها به “1+1 = 3” منجر شود. اگر علاقه مند هستید که چرا اینطور است، پس باید به خواندن زیر ادامه دهید.

دلیل اینکه آنها کاملاً همخوانی دارند این است که کاملاً مکمل یکدیگر هستند. این به این دلیل است که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آنچه را که بازاریابی جستجوی محلی برای رشد به آن نیاز دارد، فراهم می‌کند و این کسب نتایج جستجوی بهتر است. این بیانیه سپس ما را به این سوال هدایت می کند که “بازاریابی رسانه های اجتماعی دقیقاً چگونه به بازاریابی جستجوی محلی کمک می کند؟” خوب پاسخ به آن ساده است.

موتورهای جستجو در یک سیستم شایسته کار می کنند که در آن بازخورد بهتر و پیوندهای بیشتر منجر به رتبه بندی صفحات بهتر می شود. این بدان معناست که هر چه بازخوردها و مقالات مثبت بیشتری به شما پیوند داده شود، در نتایج جستجو بهتر عمل خواهید کرد. این بدان معناست که برای به دست آوردن رتبه های بهتر باید شهرت بهتری ایجاد کنید.

این شهرت تنها از طریق بازخورد مثبت و مقالاتی که بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه می دهد، می تواند بهبود یابد.

اگر با بازاریابی رسانه های اجتماعی آشنایی ندارید، روش بازاریابی از سایت های شبکه اجتماعی برای ارسال مقالات و نظرات مثبت در مورد یک فروشگاه یا محصولی که می فروشد استفاده می کند. با نگاهی به نحوه عملکرد بازاریابی جستجوی محلی، نشان می‌دهیم که هر چه بیشتر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را انجام دهید، در نتایج جستجوی محلی بهتر عمل می‌کنید. به طور خلاصه، شما در بازاریابی بهتر عمل می کنید زیرا دیگری مکمل دیگری است.

این یک ترکیب بسیار جالب است درست است؟ اگر فکر می‌کنید می‌توانید بهتر از آن انجام دهید، می‌توانید خودتان آزمایش کنید. به روش های بازاریابی دیگری فکر کنید که مشابه هستند و می توانند مکمل یکدیگر باشند. چه کسی می داند، ممکن است شما کسی باشید که بهترین چیز بعدی را در بازاریابی آنلاین کشف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا