مدل کارمندان شرکت توسعه وب

فن آوری های اینترنتی و همچنین توسعه وب سایت پیشرفته تر و پیشرفته تر شده اند و به جایی رسیده اند که یک شخص دیگر نمی تواند به طور موثری با یک پروژه نسبتاً بزرگ مقابله کند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که کارمندان برای هر شرکت حرفه ای توسعه وب چگونه باید به نظر برسند.

طراح وب
طراح وب اساساً یک هنرمند و متخصص قابل استفاده است که به طور کلی تصمیم می گیرد که یک وب سایت چگونه ظاهر خواهد شد. وی مسئول طراحی وب سایت ، فونت ها ، پس زمینه و غیره است. بعضی از شرکت ها اکثراً دارای یک متخصص همه در یک هستند که یک طراح و توسعه دهنده است ، اما حقیقت این است که طراحی یک صفحه وب حرفه ای به خلاقیت زیادی نیاز دارد در حالی که توسعه وب بیشتر از مهارت فنی است ، بنابراین بهتر است دو متخصص جداگانه داشته باشید ، یکی برای طراحی و دیگری برای کد نویسی.

توسعه دهنده وب
توسعه دهندگان وب افرادی هستند که به کلیه برنامه نویسی مورد نیاز برای وب سایت شما تبدیل می شوند تا در واقع به یک چیز واقعی تبدیل شوند. برای وب سایتهای پیشرفته تر ، حداقل باید دو متخصص در توسعه جلو و عقب داشته باشند. توسعه دهندگان Backend عمدتا با بانکهای داده و الگوریتم ها سروکار دارند ، این بخشی از وب سایت است که کاربر آن را نمی بیند ، و توسعه دهندگان جلویی با بخشی از وب سایت که کاربران می بینند سر و کار دارند. این شامل انیمیشن ، رمزگذاری همه چیزهایی است که توسط طراحان وب ترسیم شده و نمایش داده های پس زمینه به کاربر.

متخصص سئو
متخصص سئو با بهبود دید وب سایت با موتورهای جستجو سروکار دارد. همه شرکت های توسعه وب سرویس های جستجوگرها را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، اما آن دسته از شرکت هایی که تجارت شما را از یک ایده کلی به یک تجارت موفق سوق می دهند ، تمایل دارند حداقل یک متخصص داشته باشند.

مدیر محتوا
برخی از شرکت های توسعه وب که در درجه اول در مشکلات فنی ایجاد وب سایت تخصص دارند ممکن است چنین تخصصی نداشته باشند ، اما شرکت هایی که خدمات گسترده تری را ارائه می دهند غالباً مدیر یا نویسنده محتوا دارند. مدیر محتوا کیفیت محتوای ارائه شده توسط کتاب محتوا را کنترل می کند و مقالات یا مطالب دیگری را که باید بین تیم نویسندگان نوشته شود توزیع می کند. هم مدیر محتوا و هم نویسندگان باید با سئو بویژه اصول بهبود کلمه کلیدی آشنا باشند.

مدیر پروژه
نقش اصلی آن مدیریت تمام موضوعات سازمانی مانند مهلت و غیره است ، اما می تواند به عنوان پیوندی بین مشتری و کارمندان شرکت وب که در حال کار روی پروژه هستند عمل کند. تنها موردی برای جلوگیری از این پیوند ، هنگام کار با یک طراح وب است. هنگام پرداختن به مسائل مربوط به طراحی ، بهتر است مستقیماً با طراح کار کنید تا اینکه یک پیوند اضافی و غیر ضروری در مکالمه خود قرار دهید.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، برخی از شرکت ها ممکن است بسیاری از مشاغل را با یک نفر ترکیب کنند ، به عنوان مثال یک مدیر محتوا می تواند یک SEO باشد یا یک طراح وب می تواند یک توسعه دهنده جلو باشد و ممکن است برخی از شرکت ها برخی از این متخصصان را در این زمینه نداشته باشند. راه اندازی کنید زیرا ممکن است فقط در زمینه طراحی ، یا فقط طراحی و توسعه بدون سئو تخصص داشته باشد و برخی از شرکت ها که معمولاً بزرگتر هستند ، دارای حرفه ای بیشتری هستند ، به عنوان مثال کسانی که با توسعه برنامه های کاربردی موبایل سروکار دارند ، بنابراین افراد می توانند از سایت شما در وب به عنوان یک برنامه تلفن همراه و غیره به طور کلی ، تعداد و نوع متخصصان در هر شرکت به اندازه و تخصص یک شرکت خاص بستگی دارد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا