طراحی و سئو وب سایت

مراقبت در منزل و تعامل بین علاقه شخصی و مسئولیت اجتماعی

مقدمه یک مدیر تجارت یا صاحب مشاغل چگونه به این س answerال پاسخ می دهند: چرا تجارت می کنید؟ آیا بسته به س askedال مطرح شده پاسخ آنها متفاوت خواهد بود؟ آیا کسی جرات می کند پاسخ دهد که آنها با سود می فروشند و مشکلی برای سودآوری ندارند؟ آنها ممکن است قبل از پاسخ دادن به این سالات تردید کنند. مانند بسیاری دیگر ، آنها ممکن است با پرداختن به مسئولیت اجتماعی ، ایجاد تغییر و خدمت به مشتریان و جوامع خود شروع کنند. و مشکلی نیست ، اما آیا مسئولیت اجتماعی ، ایجاد اختلاف و خدمت به مشتری و جامعه مطمئناً سودآوری خواهد برد؟ حداقل چیزی که نمی تواند تغییر کند ، رابطه شرکت با محیط است. مدیران کار خود را انجام نمی دهند تا زمانی که وقت خود را برای تبلیغ منافع کسب و کار خود پیدا کنند. همیشه یک مزیت رقابتی وجود دارد؛ با این حال ، انجام مسئولیت اجتماعی یک کار رقابتی نیست بلکه موازی با منافع شرکت است. این را در نظر بگیرید: منافع شخصی و مسئولیت اجتماعی با تجاوز تجاوز نمی کند. تحقیقات آنها فراتر از یک جستجوی مرتبط است: جستجوی سیستم ها. اما ، شرکت من یک داروخانه است و باید استدلال کنم که آنچه در زیر می گویم بدون تبعیض در این زمینه خاص کار اعمال می شود. علاقه به آدام اسمیت ، باید پیشنهاد کنم ، وقتی احساس کردم وقتی نوشتم: “بخور” انتظار مهربانی یک قصاب ، آبجو یا نانوا را نداریم ، بلکه به نفع خود او است. “اسمیت این کلمات را در سال 1770 نوشت ، شاید مشهورترین اثر او ، بررسی ماهیت و علل ثروت ملت باشد. اخیراً ، در کتاب خود با نام “بدن و روح” ، بنیانگذار Body Body آنیتا رودیک توضیح می دهد که چگونه می توانید به علاقه شخصی و مسئولیت اجتماعی خود در هنگام رسیدن به “همان کنجکاوهای امروز. آنها درآمد کسب کردند ، زیرا محصولات مناسبی را ارائه دادند و رفتار خوبی با مردم داشتند. . “مشکلی در پولشویی وجود ندارد: نحوه بدست آوردن آن پول مهم است. هر بازاریابی باید باور داشته باشد که کسب سود بهترین کار در این تجارت است. با این حال ، اینگونه نیست. این بدان معنی است که وقتی یک شرکت برعکس عمل می کند لین مک دونالد می گوید: کار به روشی که به نظر می رسد با منافع شرکت سازگار باشد می تواند در واقع سودآور باشد: “منافع مردم توضیح می دهد” یک شرکت سود جویی است ، اما این هدف را می توان با انجام مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی خود تحقق بخشید. ” مسئولیت تعجب آور نیست که دنیای کار شاهد کار بد است. داستانهایی از حرص و آز شرکتها ، رفتارهای بی ادبانه ، تبلیغات فریبنده ، کالاهای کثیف و حتی خدمات بی پروا به مشتری اغلب شنیده می شود و سو abuse استفاده وجود دارد با کارمندان و لیست ها ادامه دهید. تنها نکته واقعاً هیجان انگیز این است که چرا مردم با زبان مادری خود اصرار دارند مسئولیت اجتماعی را بپذیرند. آیا آنها عملکرد بهتری نسبت به محل کار داشتند؟ د: «مسئولیت اجتماعی شرکت می تواند برای یک شرکت سود زیادی داشته باشد.به عنوان مثال ، ممکن [امکان پذیر]: جذب مشتری به محصولات یک شرکت. این باعث ایجاد اشتیاق کارمندان برای ماندن در شرکت می شود. این کارکنان بیشتری را که می خواهند با این شرکت کار کنند جذب می کند. [و] سرمایه گذاران را به خود جلب می کند و قیمت های شرکت را بالا نگه می دارد. “اگر این درست باشد ، و من معتقدم که درست است ، پس کاملاً واضح است که مسئولیت پذیر دانستن جامعه مسئله اعتماد به نفس است. بنابراین ، پاسخ تعریف شده اجتماعی به این سال که چرا شما (آیا مدیر هستید یا یک مدیر صاحب مشاغل) شرکت ، شرکتهایی هستند که از اجرای مسئولیت اجتماعی بهره مند می شوند.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا