دنیای وب

مرحله 5 برای گرفتن A. "نام بزرگ" مقدمه کتاب خود را بنویسید


مقدمه برای کسی بسیار آسان است که از شما بخواهد مقدمه ای برای کتاب خود بنویسید. قسمت دشوار یافتن بهترین افراد برای این شغل است. شما به شخصی با سابقه اثبات شده مانند نویسنده منتشر شده یا کسی که در زمینه کاری خود موفق باشد یا دارای شبکه های اجتماعی زیادی باشد ، نیاز دارید. علاوه بر این ، آنها باید بدانند که ناشر کیست ، چرا کتاب در صف مقدم است و نقش آنها در موفقیت کتاب شما. در اینجا مراحل اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای مراقبه انجام دهید. لیستی از اسامی تهیه کنید تکمیل این لیست باید کار بسیار ساده ای باشد. مطمئناً در تحقیقات خود از کتاب خود ، همه “نام های بزرگ” را یافته اید. همچنین ، جستجو در آمازون به شما کمک می کند نام نویسندگان کتاب هایشان را بفروشید. و جستجوی آمازون به شما کمک می کند نویسنده کتاب تازه منتشر شده را پیدا کنید. وب سایت آنها را نیز بررسی کنید. در حالت ایده آل ، شما به شخصی نیاز دارید که مقدمه خود را بنویسد که دارای رسانه های اجتماعی یا مطبوعاتی باشد. تماس یافتن آدرس ایمیل در اینترنت – معمولاً در وب سایت یا محل کار آنها. اگر وب سایت آنها را نمی بینید ، می توانید مستقیماً به ناشر آنها ایمیل ارسال کنید. بسیاری از نویسندگان آدرس های ایمیل موجود در کتاب های خود را به شما می دهند. برای ایجاد یک رابطه دو مرحله وجود دارد:
(1) اولین ایمیل خود را با تشکر از کتابی که خوانده اید و در کتاب خود بحث کرده اید ، برای آنها ارسال کنید. یا به جای ارسال ایمیل ، می توانید با آنها در LinkedIn ارتباط برقرار کنید و از آنها بخاطر نوشتن یا کتابشان تعریف و تمجید کنید.
(2) در عرض چند هفته برای آنها ایمیل دوم ارسال کنید و از آنها بخواهید که مقدمه ای برای کتاب شما بنویسند. سه مرحله ساده انجام این کار را برای آنها آسان کنید:
(1) در این ایمیل دوم ، کتاب را به صورت PDF قرار دهید.
(2) از تمیز بودن کتاب های خود اطمینان حاصل کنید. بدون اشتباه تایپی ، غلط املایی ، بدون اشتباه. شما باید یک کتاب صوتی حرفه ای در قالب PDF داشته باشید. همه اینها به شما کمک می کند تا یک حرفه ای شوید. او چنین شخص قابل اعتمادی است و اشکالی ندارد که نام او را آویزان کنید.
(3) سرانجام ، درخواست خود را ساده و مختصر نگه دارید. درخواست شما باید صادقانه و منصفانه باشد. اگر در درخواست شما نشانه ای از عدم صداقت یا عدم صداقت وجود دارد ، آنها دیگر با شما مذاکره نخواهند کرد. فواید این را توضیح دهید (1) اصلی ترین مزیتی که آنها از نوشتن مقدمه کتاب شما می برند ، اطلاعات یا تبلیغات است. حتماً به او بگویید که نام او را روی جلد کتاب خود وارد کرده اید. افراد مشهور ، نویسندگان “تصویر بزرگ” و “نام های بزرگ” به همان اندازه ما علاقه مند به تبلیغات هستند. همه ما می خواهیم نام خود را روی کسی بگذاریم که فکر می کنیم شانس زیادی برای جذب ما به این نسخه دارد.
(2) برای آنها توضیح دهید که برای ایده های آنها ارزش قائل هستید و مهم است که ایده های آنها را در کتاب خود بگنجانید.
(3) PDF کتاب شما با نگاهی به جلد کتاب ، به علاوه نمای کلی از نحوه نوشتن کتاب خود ، به علاوه خواندن عالی توصیفاتی که از کتاب خود دارید ، مهارت و حرفه ای بودن شما در طراحی را نشان می دهد.همچنین ، وب سایت ، وبلاگ و صفحه LinkedIn شما باید شگفت انگیز باشد. وب سایت و وبلاگ شما باید محتوای خوبی داشته باشد و بسیار حرفه ای باشد. همه اینها نشان می دهد که شما به موضوع خود اعتماد دارید .5. یک هفته دیگر صبر کنید ، ایمیل سوم را برای آنها بفرستید و از آنها بخواهید آخرین ایمیلی را که دریافت کرده اید دریافت کنند تا از آنها بخواهید قبل از نوشتن کتاب شما را مرور کنند. در صورت داشتن هرگونه س needال یا نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد شما یا کتاب خود ، به آنها بگویید ، لطفا در هر زمان با ما تماس بگیرید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید. اگر آنها واقعاً علاقه مند باشند ، معمولاً طی یک هفته به شما اطلاع می دهند. در غیر این صورت ، به گزینه بعدی در لیست خود بروید. پاسخ پرسیدن از شخصی برای نوشتن مقدمه شما یک فرآیند ساده است. با آنها مهربان باشید ، به آنها نشان دهید که در مورد موضوع خود جدی هستید و سپس از آنها س askال کنید. اما به یاد داشته باشید که شما باید در پایان کار خود همه چیز را به روشی کامل و سرگرم کننده داشته باشید. و فراموش نکنید ، شما بیش از هر زمان دیگری به آنها نیاز دارید – بنابراین به حشرات آسیب نرسانید و ناامید نشوید. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که آنها نه بگویند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا