دنیای وب

مروری بر گیتار آکوستیک Revival RG-26M

یکی از محبوب ترین گیتارهای Revival Acoustics گیتار آکوستیک با حجم OM / OO با حجم RG-26M است. اگر از پاسخ سریع و صدای بی نظیری که توسط چوب ماهون داده شده است قدردانی می کنید و برای صدای خوب با حجم و مشت اضافه شده ارزش قائل هستید. پس ممکن است Revival RG-26M فقط بلیط شما باشد!

من به عنوان یک فروشنده Revival Acoustics چیزهای خوبی در مورد این مدل خاص شنیده ام ، و یکی از انگیزه های من برای تهیه این گیتار این بود که RG-26 را با یک گلدان صنوبر سفارش دادم و آن را دوست داشتم!

قیمت RG-26M منطقی تر است! پس از تلاش های فراوان برای خرید گیتار RG-26M از تهیه کنندگانم (زیرا آنها خیلی سریع به فروش آنها ادامه می دادند) سرانجام دو مورد پیدا کردم و شروع به مقایسه آنها کردم! اعتراف می کنم که کمی تعصب دارم ، زیرا صدایی که ماهاگونی / گیتار ایجاد می کند را دوست دارم. با گفتن اینها ، برای من نواختن این گیتار تجربه رضایت بخشی بود! همچنین توجه به این نکته مهم است که اندازه / شکل در اینجا نیز اهمیت دارد و تفاوت زیادی بین نواختن گیتار زرهی اندازه / بدن و پیچیدن بازوها به دور OM با کناره های نازک تر وجود دارد. اگر کسی بازوهای بلند من را نداشته باشد ، احساس راحتی بیشتری می کند! بدنه OM برای انتخاب تخت و رویکردهای برتر انگشت تا انگشتان به اندازه کافی همه کاره است! این گیتار دارای عرض مهره های 1 و 11/16 است و برای افرادی که دارای دست کوچک هستند به خوبی کار می کند ، بدیهی است که از قدرت و عمق زرهی برخوردار نیست ، اما می تواند صدای زیادی را به ارمغان بیاورد که باید بیشتر مردم را راضی کند و منحصر به فرد بودن آن همین است که دارد!

چیزی در مورد روش Woo’s me وجود دارد ، این گیتار ساده ، بدون مزخرف و ساده است ، از لحاظ استاندارد بودن (اساساً از همه مواد / چوب های مشابه برای ساخت آن استفاده می شود). سادگی برای خود زیبایی دارد و گرچه چوب ماهون نمی تواند به اندازه کوآ چشمگیر باشد ، اما از نظر رنگ ، ظرافت و رنگ متمایز و غنی است! آنچه می بینید آنچه در اینجا به دست می آورید ، ممکن است این کار زائد به نظر برسد ، اما هنگامی که همه گیتار ماهون را می نوازید ، کل صدای چوب ماهون را دریافت می کنید ، نه صدای مخلوطی از جنگل ها مانند صنوبر صنوبر سیتکا در قسمت پشت ماهون و کناره های RG-26 (نگاه کنید به بررسی بازیکن گیتار در صفحه مقالات وب سایت من) هر دو صفحه برتر گیتارهای RG-26M که دریافت کرده ام ، دارای بسیاری از مواردی است که من آنها را شخصیت می نامم. که در نوع خود احساس منحصر به فرد / لذت بخشی داشت. گرچه سبز است ، (درست بیرون از جعبه) هر دوی این خوک ها عملکرد خوبی داشتند و هر زمان که من در نصب هر گیتار مردد بودم ، این نشانه خوبی برای من است ، و نه تنها این ، بلکه همانطور که مدام آنها را بلند می کنم ، آن را بنوازم و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشم !

اینجا چیز جالبی نیست ، اما من فکر می کنم این مدل گل رز گلابین خوبی را نشان می دهد ، که به نظر من شبیه گردنبند نگین دار است و در برابر چوب ماهون تیره عالی به نظر می رسد! پایان کار تمام ساتن / مات است و این باعث می شود گیتار یک احساس طبیعی و طبیعی کاملاً زیبا داشته باشد. من همچنین فکر می کنم که پایان ساتن به این گیتار کمک می کند صدای بیشتری از کت براق / پلی کربنات بیرون بیاورد و کاملاً متناسب با این سبک خاص باشد! اگر موضوعی وجود داشته باشد که بخواهم در مورد این گیتار تغییر دهم ، عرض آن گردن است ، و من شخصاً عرض مهره را ترجیح می دهم. من احتمالاً مدل Grover mini Romatic را عوض کرده و تیونرهای دنده باز را جایگزین آن می کنم تا جلوه ای پرنعمت تر داشته باشم و چون دستگیره های کوچک را برای مانور دادن کوچک می دانم.

مشخصات RG-26M همان مشخصات گیتار RG-26 است ، با تنها استثنائات بالای گراز ، پایان ساتن و خاتم کاری headstock ؛ Revival بر روی لوگوی Tree of Life Revival که با رنگ مروارید روی RG-26 ساخته شده است ، به صورت ابالونی حک شده است. Revival RG-26M یک گیتار آکوستیک چوب جامد بسیار مقرون به صرفه است که باعث صرفه جویی زیادی در صدا و پول شما می شود ، اگر به دنبال یک گیتار آکوستیک جامدادی با اندازه کامل هستید برای انجام کار بهتر تحت فشار قرار می گیرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا