مزایا و مضرات رتبه بندی موتور جستجوگر

حسابرسان رتبه بندی موتور جستجو می توانند نقش مهمی در تلاش های شرکت یا افراد برای دستیابی به وب سایت خود در رتبه بندی موتورهای جستجوگر کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشند. این سرویس ها و برنامه های آنلاین به شما کمک می کنند تا زمان زیادی را به صورت دستی در وارد کردن یک کلمه کلیدی در جعبه جستجو صرفه جویی کنید و سپس سعی کنید وب سایت خود را در نتایج جستجو کنید. رتبه بندی حسابرسان اسکن را از طرف شما انجام می دهند و نتیجه ای را در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید دریابید که وب سایت شما برای کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی می کند.

این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود بلکه برای شما بسیار مهم است. جستجوگر رتبه بندی موتور جستجوگر به شما کمک می کند تا شما را بر اساس چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کنید ، به شما کمک می کند پیشرفت خود را رصد کنید و روندهای خود را ردیابی کنید ، و همچنین به شما در نظارت بر نحوه رقابت خود در رتبه بندی همان کلمات کلیدی کمک می کند. در اصل چکرها به کارآیی ردیابی کلمات کلیدی کمک می کنند. این می تواند به شما کمک کند در هنگام شروع صعود از مسیر نتایج جستجوی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مختلف ، کجا باید تلاشهای خود را متمرکز کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم جستجوگرهای رتبه بندی جستجو این است که آنها به طور گسترده در دسترس هستند ، از جمله بسیاری از نسخه های رایگان. اگر به ویژگی های ردیابی و گزارش گیری پیشرفته تر نیاز دارید ، نسخه های پولی نیز موجود است.

با این وجود ، چندین نقص یا اشکال احتمالی برای حسابرسان سئو وجود دارد که باید از آنها نیز آگاه باشید. یکی از اشکالات احتمالی مربوط به این واقعیت است که متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند برای کلمات کلیدی خود نتایج متفاوتی به شما بدهد. نتایج کلی ، شخصی و محلی ارائه شده توسط موتورهای جستجو وجود دارد که می تواند بدان معنی باشد که رتبه بندی کلمات کلیدی می تواند برای کاربران مختلف متفاوت باشد.

یکی دیگر از مشکلات احتمالی این است که گاهی اوقات می توان نتیجه گیری از موتورهای جستجو به ویژه گوگل دشوار کرد. Google قبلاً API را ارائه کرده است که نتایج جستجو و رتبه بندی داده ها را نشان می دهد. با این حال ، چند سال پیش گوگل آن را متوقف کرد و آن را با نسخه AJAX جایگزین کرد که کارآمد نیست. هنگامی که API در دسترس نباشد ، جستجوگر رتبه بندی موتور جستجو باید به نوعی از داده هایی که می تواند با استفاده از منابع سرور زیادی استفاده شود خلاص شود.

اگرچه برای جستجوی حسابرسان رتبه بندی موانعی وجود دارد و ممکن است نتایج در بین کاربران یا نتایج مختلف متفاوت باشد ، اما این سرویس ها و ابزارهای نرم افزاری عملکردی بسیار مهم را ارائه می دهند ، یعنی کمک به شما و شغل شما چندین کلمه کلیدی را بطور خودکار ردیابی کنید بدون اینکه بخواهید دستی هر کدام را وارد کنید و سپس جستجو و جستجو کنید. تا زمانی که وب سایت خود را پیدا نکنید. این امر ردیابی کلمات کلیدی شما را مؤثرتر می کند تا بتوانید مراحل بعدی خود را در تلاشهای بهینه سازی موتور جستجو هدف قرار دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا