بازرگانیبرترین های کسب و کار

مشخصات، خرید و قیمت واشرهای خشکه اچ وی

واشر خشکه اچ وی حلقه ای مسطح و نازک است، که قبل از بستن مهره ها، بسته می شود. این حلقه سطح صافی ایجاد کرده و همچنین از شل شدن پیچ جلوگیری می کند. واشر خشکه اچ وی مقاومت بالایی داشته و اصحکاک کمتری بین پیچ و مهره و سطح فلزی ایجاد می کند. این نوع واشرکاربردهای بسیار زیادی دارد و انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. برای خرید واشر پارامترهایی مانند مقاومت، کیفیت و قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد. از بهترین تولید کنندگان واشر در ایران می توان پایاپیچ را نام برد و علاوه بر کیفیت، قیمت واشرهای خشکه اچ وی پایاپیچ نیز مناسب می باشند.

ایران | زمین

عوامل موثر بر قیمت واشرهای خشکه اچ وی

قیمت واشر خشکه اچ وی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و قیمت ثابتی برای آن نمی توان ارائه داد. در این قسمت به بررسی پارامترهای موثر بر قیمت واشر خشکه اچ وی می پردازیم:

ایران | زمین

قیمت واشر خشکه اچ وی بر اساس نوع آن

واشر خشکه اچ وی در انواع مختلفی تولید می شود و قیمت آن ها با هم یکسان نمی باشد. از انواع واشر خشکه می توان به واشر ریلی خشکه فولادی، واشر فنری خشکه، واشر تخت خشکه و واشر خشکه فولادی اچ وی کلاس 10 اشاره کرد. انواع واشر نام برده شده از نظر استاندارد، قطر واشر، وزن واشر و کاربرد با هم متفاوت می باشند. بدیهی است که هر چه واشر بزرگ تر باشد و وزن بیشتری داشته باشد، به علت استفاده از متریال بیشتر، قیمت بالاتری دارد. در ادامه استاندارد و قطر واشر را بررسی می کنیم:

  • استاندارد: واشرهای خشکه اچ وی دارای استانداردهای DIN 6916، DIN 6913، DIN 6917، DIN 127 و DIN 434 می باشند.
  • قطر: اندازه واشر به نوع آن بستگی دارد. برای مثال واشر تخت خشکه فولادی اچ وی در سایزهای M12 تا M36 ساخته می شود، در حالی واشر فنری خشکه فولادی HV دارای سایزهای M12 تا M36 است.

قیمت واشر خشکه اچ وی بر اساس برند آن

شرکت های مختلفی در زمینه تولید واشر فعالیت می کنند، که علاوه بر اینکه محصولات تولیدی آن ها از نظر مقاومت و کیفیت با هم متفاوت می باشند، قیمت متفاوتی نیز دارند. خرید واشری که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا، قیمت مناسبی داشته باشد، می تواند چالشی باشد. یکی از برندهای معتبر در این زمینه پایاپیچ است، که علاوه بر تولید واشرهای با کیفیت، قیمت گذاری مناسبی نیز دارد.

تغییر قیمت واشر خشکه اچ وی با نوسانات بازار

همانطور که می دانید قیمت تمامی کالاها در ایران روزانه در حال تغییر است، قیمت واشر خشکه اچ وی نیز مستثنا نیست و به صورت روزانه تغییر می کند. دلیل تغییر قیمت واشر خشکه HV تغییر قیمت مواد اولیه از جمله فولاد و بالا و پایین رفتن قیمت ارز است. به همین دلیل باید قیمت ها را به صورت روزانه دریافت کنید.

دریافت لیست قیمت واشرهای خشکه اچ وی

همانطور که گفتیم قیمت واشر خشکه اچ وی مقدار ثابتی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین راه برای دریافت لیست قیمت واشر خشکه اچ وی، تماس با فروشگاه های پیچ و مهره می باشد. به این منظور فروشگاه پایاپیچ مناسب ترین گزینه است. شما می توانید به راحتی با شماره های موجود در وبسایت payapich تماس گرفته و لیست قیمت واشرهای خشکه اچ وی را دریافت کنید. همچنین این فروشگاه امکان دریافت مشاوره رایگان را نیز برای تمامی افراد فراهم کرده است. به این صورت می توانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظر را خریداری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا