مشکلی را انتخاب می کنید که بتوانید حل کنید؟

یکی از کلیدهای ایجاد یک محصول دیجیتالی موفق ، انتخاب مشکلی است که می توانید حل کنید. اغلب اوقات ، بسیاری از بازاریاب های اینترنتی ترجیح می دهند محصولی را که دوست دارند ایجاد کنند ، اما این معمولاً مشکلی را که اکنون در بازار است حل نمی کند. در نتیجه ، تقاضای واقعی برای این محصول وجود ندارد.

یافته رایج در این مورد این است که یک فرد زمان و تلاش زیادی را صرف تولید محصول خود خواهد کرد ، اما وقتی فروش کم یا کمی حاصل نشود ، فرد از چشم انداز امرار معاش آنلاین ناامید می شود و آن را “کلاهبرداری” می نامد ، و آنها اغلب به کار ناخوشایند خود برمی گردند. آنها آن را تنها راه “دستیابی به این هدف در جهان” دانستند.

برای تهیه کالای مورد نظر ، باید محصولی ایجاد کنید که مشکلی را حل کند. اگر این مشکل در سراسر صنعت گسترش یابد ، و شما یک راه حل موثر برای آن ایجاد کنید ، در آن صورت افراد از سراسر صنعت می خواهند کالای شما را تحویل بگیرند و شما را برای برخی از سودهای خوب آماده کنند. بنابراین مهم است که مشکلی را پیدا کنید که بتوانید آن را حل کنید و سپس یک راه حل برای آن ایجاد کنید ، خواه این یک کتاب الکترونیکی باشد که دارای اطلاعاتی در مورد راه حل موثر برای این مشکل باشد ، یا یک برنامه نرم افزاری که می تواند مشکل را کاهش دهد یا یک سایت عضویت با اطلاعات و منابعی که می تواند مشکل را حل کند و غیره.

ممکن است از خود بپرسید ، “چگونه مشکلی را تعریف کنم که بتوانم آن را حل کنم؟” در اینجا ، شما باید برخی یادداشت ها و تحقیقات را انجام دهید. برخی از بهترین راه ها مراجعه به موتور جستجوی مورد علاقه خود یا نوشتن دامنه یا موضوعی است که به آن علاقه دارید همراه با “+ تالارها”. این باید لیستی از تالارهای گفتگوی آنلاین را ارائه دهد که به افراد آن صنعت یا افرادی که با این موضوع سر و کار دارند خدمت می کنند. می توانید به این انجمن ها بروید و مباحث و موضوعات فعلی در صنعت را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد ابتدا در این انجمن ها ثبت نام کنید تا بتوانید به برخی از بخشهای آنها دسترسی پیدا کنید ، اما در همه انجمن ها اینگونه نیست.

اگر مسئله یا مسئله ای همچنان توسط بسیاری از اعضای انجمن مطرح شود ، احتمالاً این مشکلی است که شما می توانید در تلاش برای حل یا کاهش یک محصول ، آن را ایجاد کنید. این مشکلی است که نیاز به راه حل دارد و شما این فرصت را دارید که آن راه حل را معرفی کنید و با این کار سود خوبی کسب کنید و همچنین اعتبار خود را به عنوان یک تحلیلگر مسئله و راه حل ساز کنید.

همچنین می توانید در مورد موضوعات و اطلاعات مختلف در خبرنامه ها ، مجلات و مجلات الکترونیکی مرتبط با صنعت خود مطالعه کنید تا موضوعات بالقوه ای را پیدا کنید که می توانید در آن محصولی بسازید. اغلب اوقات آماری در پست ها وجود دارد که مربوط به مشکلات رایج مردم در صنعت است. اگر آمار نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم با مشکل یا مسئله مشابهی دست و پنجه نرم می کنند ، شما می توانید یک ایده محصول بالقوه برای ساختن داشته باشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا