بازرگانیبرترین های کسب و کار

معایب مبل شنی چیست ؟

 مبل شنی چیست؟ مزایا و معایب

به نقل از متخصصین اینتکس تهران، مبل های شنی از سری مبل های جدید و مدرن هستند که با نام های دیگری چون بین بگ و مبل هپی چیر نیز به فروش می رسند. خرید مبل شنی به دلیل نوع طراحی بسیار عالی و همچنین سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری که دارد در میان مردم محبوب شده است و در سال های اخیر به فروش بسیار بالایی دست یافته است . این مبل های شنی را می توان در دسته مبل های طبی و ایده آل برای استراحت کردن دانست به همین دلیل استفاده از آن برای تمامی سنین مناسب می باشد.

با استفاده از مبل های شنی می توانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ، تماشای تلویزیون ، مطالعه و … بپردازید بدون اینکه کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید ، علت آن نیز استفاده از محتوای یونولیتی در داخل مبل می باشد که به دلیل خرد بودن در داخل مبل تحرک داشته و به همین واسطه فرم پذیری بسیار عالی دارد ، اما با این حال مبل های شنی نیز معایبی نیز دارند که شاید کمتر از آن ها اطلاع داشته باشید ، اما فروشگاه اینتکس قصد دارد تا در این مطلب به معایب مبل شنی بپردازد تا بیش از پیش این محصولات شنی را بشناسید.

اینترنت | تلویزیون

بررسی معایب مبل شنی

در ابتدا لازم است بدانید که ویژگی ها و مزایای مبل شنی بسیار زیاد است که می توان حتی معایب آن را نادیده گرفت اما جهت اطلاعات بیشتر به مهم ترین معایب مبل شنی می پردازیم تا اگر با آن ها مشکل دارید از خرید مبل شنی خود صرف نظر کنید . یکی از معایب مبل های شنی داشتن محدودیت در تحمل وزن می باشد ، یک مبل شنی بزرگسال می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند ، از آن جا که کمتر کسی این وزن را دارد می توان از این عیب چشم پوشی کرد ، البته زمان هایی که از ارتفاع بالا بر روی مبل شنی پریده شود ، وزن افراد در هنگام برخورد به دلیل نیروی گرانشی زمین چندین برابر می شود که ممکن است به مبل شنی آسیب برساند . پس توصیه می شود که هیچگاه بر روی نپرید و حتی آن را به اطراف پرتاب نکنید .

آسیب دیدگی هایی که به دلیل وارد شدن فشار زیاد اتفاق می افتد عمدتا موجب پارگی رویه و یا دوخت آن می شود ، حتی ممکن است آستری مبل شنی نیز بر اثر فشار زیاد پاره شود ، اما با استفاده درست از مبل شنی می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید و سال های سال از داشتن مبل شنی لذت ببرید . نکته قابل توجهی که در مبل های شنی مطرح است نوه جنس رویه محصولات می باشد که تاثیر مستقیمی بر کیفیت مبل دارد .

به همین دلیل شما می توانید با انتخاب درست ، مبل های شنی را انتخاب کنید که طول عمر بالا تری داشته باشند تا بتوانید به صورت طولانی مدت از محصول استفاده کنید . به مراتب مبل های شنی که از چرم طبیعی ساخته شده اند کیفیت بسیار بالاتری دارند و استحکام و طول عمر بالا تری نیز دارند ، این در حالی است که مبل های شنی چرمی گران تر از سایر مبل های شنی می باشند .

 مهمترین عیب مبل شنی

از دیگر معایب مبل شنی که می توان آن را مهم ترین عیب ها دانست ، مرتبط با محتوای شنی یا همان محتوای داخلی این محصولات می باشد . همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، مبل های شنی بیشتر از محتوای یونولیتی تشکیل شده اند که به صورت خرد شده در داخل آستری ریخته شده اند ، یونولیت ها وزن بسیار سبکی دارند و به همین سبب باعث می شود تا مبل شنی سبک تر و قابل حمل باشد ، همچنین خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیری آن موجب می شود تا مبل نرم و انعطاف پذیر باشد، اما خاصیت اسفنجی یونولیت ها به گونه ای است که اگر به مدت طولانی به آن ها فشار وارد شود کمی فشرده تر و سفت تر می شوند ، این فشرده شدن و سفت تر شدن محتوا باعث می شود تا مبل شنی نیز سفت تر شود و انعطاف کمتری داشته باشد . همچنین این فشرده شدن می تواند منجر به افت مبل شنی شود چرا که فضای خالی در داخل مبل شنی ایجاد شده و در نهایت مبل افت خواهد داشت .

افت مبل شنی می تواند از از همان ماه های ابتدایی شروع شود و در نهایت پس از چندین ماه خود را نشان دهد . روند افت مبل شنی رابطه مستقیمی با میزان استفاده از مبل و همچنین وزن افرادی که از مبل شنی استفاده می کنند دارد چرا که هر چه بیشتر از مبل شنی استفاده شود ، افت مبل شنی نیز زود تر اتفاق می افتد . ممکن است یونولیت هایی که در مبل های شنی استفاده می شوند نیز متفاوت باشند به همین دلیل نمی توان گفت که تمامی مبل های شنی زود افت می کنند و شاید حتی بعد از دو سال شاهد افت مبل شنی خود باشید .

 اما افت مبل های شنی قابل حل است چرا که شما به این محتوا دسترسی کاملی دارید و می توانید هر وقت که اراده کنید محتوای شنی را شارژ و حتی آن را به طور کلی تعویض کنید . محتوای شنی به صورت فله ای و کیلویی در برخی از فروشگاه ها به فروش می رسد که می توانید به آسانی آن ها را خریداری کنید ، در صورتی که محتوا بوی نامطبوعی به خود گرفت نیز می توانید اقدام به تعویض محتوای شنی کنید .

فروشگاه اینتکس تهران نیز از نمونه فروشگاه های اینترنتی می باشد که در زمینه فروش مبل شنی و تعمیرات مبل شنی فعال است و در محصولات خود محتوای شنی که همان یونولیت های خرد شده می باشد را به فروش می رساند تا کسانی که قصد تعویض و یا شارژ مجدد مبل خود را دارند بتوانند به سهولت به این محتوا دسترسی داشته باشند .

شما می توانید با تهیه محتوای شنی ، مبل خود را شارژ و یا تعویض کنید ، همچنین می توانید مبل شنی خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا خود نمایندگی روند تعویض مبل شنی شما را انجام داده و مجددا محصول را برای شما ارسال کند . شما همچنین می توانید برای ترمیم یا تعویض رویه یا آستری خود نیز مبل شنی خود را برای فروشگاه اینترنتی ارسال نمایید.

ظاهر و ارگونومی مبل شنی؛ راحت‌ترین مبل برای تجربه لحظاتی آرامش‌بخش

ظاهر مبل‌های شنی، بسیار ساده است. شاید مدل‌های مختلفی از مبل شنی را در بازار پیدا کنید ولی همه آن‌ها تفاوت بسیار کمی با‌یکدیگر دارند. اگر شما نیز نمی‌دانید مبل شنی چیست و چه تفاوتی با هپی چیر دارد؛ باید بگوییم که هر دو این‌ها یکسان هستند و در‌واقع مبل‌ شنی با اسم‌های متفاوتی شناخته می‌شود.

درد عضلانی و کمر، یکی از مشکلات شایع در بین بزرگسالانی است که فعالیت ورزشی ندارند. شاید برخی از افراد تصور کنند که صندلی شنی باعث ایجاد کمردرد بیشتر خواهد شد. ولی این‌طور نیست. یک مبل شنی با‌کیفیت، کاملاً به فرم بدن شما تغییر شکل می‌دهد و گودی کمر را به‌خوبی پوشش خواهد داد. همین ویژگی باعث کاهش فشار وارده بر عضلات کمر و ستون فقرات می‌شود. پس تا هنگامی که روی این صندلی‌ شنی نشسته‌اید، عضلاتی با‌ آرامش و بدون تنش خواهید داشت.

داخل بین بگ چیست؟ معرفی فیلر یا مواد پر‌کننده مبل شنی

بین بگ یا صندلی شنی جدیدترین نوع مبل که با الهام از فرم سنتی صندلی‌ها، با ظاهری خلاقانه طراحی شده است. شاید از خود بپرسید محتوای درون مبل شنی چیست؟ آیا واقعا از شن پر شده است؟ خیر؛ درون این مبل‌های ارگونومی و راحت، از فوم‌های مخصوص و گرانول پر می‌شود. تنوع بالای فرم بین بگ، آن‌ها را به یکی از بهترین مبل‌ها برای قرار دادن در انواع فضاهای نشیمن، اتاق خواب یا حتی گیم تبدیل کرده است. برخی از آن‌ها ظاهری شبیه به صندلی‌های سنتی دارند و سفت‌تر از بقیه مدل‌ها هستند. این مدل از مبل‌های شنی، به اصلاح فرم نشستن، کمک ‌می‌کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا