مقالات SEO پس از به روزرسانی های Google Panda

من به عنوان یک دانش آموز مطیع در بازاریابی اینترنتی ، من محتوا را برای وب سایت شما ایجاد کرده ام ، سعی می کنم معلم ، یعنی Google را راضی کنم. اما بعد از آخرین به روزرسانی ها ، به نظر می رسد که لذت بردن از معلم دشوارتر شده است!

به روزرسانی مقالات Google Panda & SEO

در فوریه 2011 ، Google به منظور بهبود کیفیت نتایج جستجوی ما ، Google Panda را به روز کرد. در نتیجه ، بسیاری از سایتها با تبلیغات زیادی و محتوای کم کیفیت شروع به محو شدن می کنند. آنها جایگزین سایت های مبتنی بر محتوای با کیفیت بالا ، سایت های شبکه های اجتماعی ، سایت های خبری و غیره شده اند. از این طریق ، گوگل اعلام کرده است که قبلاً از تکنیک های نوشتن SEO که شامل چاشنی کلمات کلیدی ، ریسندگی و غیره بود استفاده شده است. اگر می خواهید SERP های خوبی را بدست آورید ، باید مقالات سئو معناداری ایجاد کنید که به فروش (فروش) نیاز ندارند.

بنابراین ، شما برای ایجاد مقاله های مؤثر که رضایت موتورهای جستجو را انجام دهید ، چه می کنید؟

محتوا بر اساس مجموعه کلمات کلیدی

برای شروع با فراموش کردن ایجاد محتوا بر اساس یک کلمه کلیدی. حال باید روی گروهی از کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنید. از آنجا که شما نمی توانید برای یک کلمه کلیدی که در همه جا برجسته شده است مقالات SEO دریافت کنید ، باید با مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط نیز کار کنید.

مطالب پربازدید کاربران

برای خوانندگان خود بنویسید

سبک نوشتن را طبیعی تر و قانع کننده تر جلوه دهید. این بدان معنی است که شما باید برای خوانندگان بنویسید ، نه موتورهای جستجو. هنگامی که خوانندگان را هنگام ایجاد محتوا در نظر می گیرید ، موظف به بازخورد خوانندگان هستید ، این به معنای دید بهتر مقالات خود و همچنین تعامل بیشتر است. این فعالیت ها می توانند به مطالب شما کمک کنند تا SERP های بالاتر را مشاهده کرده و به آن برسند.

از اتصالات بیش از حد خودداری کنید

هنگامی که می خواهید مقاله خاصی را به صفحه دیگری در وب سایت خود پیوند دهید ، موظفید لینک های متن ثابت را در قسمت های مختلف مقاله قرار دهید. این قطعاً یک فعالیت خوب است اما زیاد مورد توجه نیست. پیوند بیش از حد برای تلاش و بهبود موتورهای جستجو کمکی نخواهد کرد.

مطالب خود را به روز نگه دارید

بسیاری از وب سایت ها دارای صفحات کوتاه بسیاری هستند که با هر چیزی بین 150-300 کلمه ایجاد شده اند اما این دیگر کمکی نخواهد کرد. گوگل متوجه شده است که بسیاری از وب مسترها از این فناوری برای ایجاد بسیاری از مقالات سئو و صفحات مبتنی بر کلید واژه استفاده کرده اند تا سعی در کار با Google SERP ها داشته باشند. برای مقابله با این مسئله ، اکنون گوگل اعتبار بیشتری به محتوا می دهد که حداقل 400-500 کلمه طول دارد و می تواند اطلاعات کافی برای نگه داشتن خوانندگان داشته باشد.

می توانید مراحل فوق را به راحتی دنبال کنید و تفاوت در SERP های خود را پیدا کنید. بیشتر این فناوری ها اصول اساسی برای نوشتن محتوای SEO خوب هستند که حتی قبل از بروزرسانی گوگل پاندا باید رعایت شود اما اگر اینگونه نباشد ، زمان آن رسیده است!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا