طراحی و سئو وب سایت

منابع | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

منابع | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "منابع | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

ما اغلب گفته ایم که دو نوع سازنده پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد: کسانی که یک صنعت را یافته اند و نیاز به نرم افزاری برای رفع آن دارند. و کسانی که شاهد رشد صنعت بوده اند و می خواهند از آن کسب درآمد کنند. اکنون می توانیم نوع سوم خالق را اضافه کنیم: کسانی که بستری را ایجاد کرده اند که ارتباطی با بازاریابی تأثیرگذار ندارد ، اما همچنان نیازهای همان شرکت را برطرف می کند.

مرجع متعلق به این گروه سوم است. این پلت فرم در سال 2015 تأسیس شد و در مورد نیازهای بازاریابی صحبت کرد ، نه احترام به اینفلوئنسرها. در عوض ، به مارک ها کمک می کند تا شبکه های بازاریابی وابسته بزرگی را ایجاد و مدیریت کنند ، بر هزاران مبادلات تجاری ایجاد شده نظارت کنند ، پرداخت ها را انجام دهند و سهولت بیشتری نسبت به مدیریت همه چیز در یک صفحه گسترده Excel ارائه دهند. معلوم است؟ یکی که می گوید “دیگر بشقاب با بشقاب!” مانترا چهار و پنج سال پیش در فضای بازاریابی تأثیرگذار نقش بسزایی داشت.

پیشرفت قابل توجهی است. به هر حال ، همکاران معمولاً افرادی هستند که ممکن است دارای وب سایت محافظت شده و حساب های اجتماعی عالی باشند. اما خرده فروشان نزدیک به جای همکاری با مارک ها برای ایجاد کمپین و تبلیغات داخلی در ازای قیمت ، از پیش پرداخت (و تلاش های همکاری) در ازای دریافت کمیسیون در مورد خیانت همه معاملات که مسئول آنها بودند اجتناب کرده اند. با مشارکت بیشتر پلتفرم اینفلوئنسر در تجارت الکترونیکی ، مرز بین شرکا و بنیانگذاران به طور فزاینده ای محو می شود و از کمپین های ساده “آگاهی” برای پیشبرد فروش عبور می کند. در حالی که این پلتفرم ها برای تبدیل کمپین های بازاریابی به ابزارهای بازاریابی خود عمل می کنند ، پلتفرم هایی مانند Refersion واقعاً نیاز به افزودن کلمه “influencer” به نسخه خود برای ایجاد یک انتقال مشابه داشتند.

البته ، مراجعات بیش از نوآوری در برند برای بهبود جذابیت بازاریابان تأثیرگذار انجام شده است. آنها با Upfluence ، #paid و Cohley مقدمه ای را در لیست برنامه ها و سیستم عامل های شگفت انگیز خود که می توانند به آنها متصل شوند ، ایجاد کرده اند. آنها به دنبال استفاده های خاص از اینفلوئنسر ، مانند چشم انداز و مدیریت کمپین هستند تا در به روزرسانی های بعدی نیز گنجانده شوند. اما بازاریابان مجبور نیستند منتظر آن باشند تا شروع به گسترش برنامه های وابسته و تأثیرگذار خود کنند. مرجع قبلاً پوشش داده شده است.


مرور:


قیمت گذاری

دو طرح مختلف توسط Refersion ارائه شده است: یکی با محدودیت و دیگری بدون محدودیت.

  • حرفه ای ، 89 دلار در ماه – شما می توانید شرکا و موسسان نامحدودی در لیست خود داشته باشید ، اما محدود به ردیابی 130 فروش اول در ماه هستید. توابع اضافی شامل ایجاد کمیسیون از SKU یا محصولات است. پیگیری فروش از طریق پیوندهای ارجاع ، کد کوپن ، ایمیل و SKU ؛ و معرفی تمرین
  • شرکت ، قیمت ویژه – همه موارد فوق ، با نظارت نامحدود بازاریابی وابسته ، به علاوه خدمات حرفه ای (در حال اجرا ، مدیر حساب اختصاصی) ، پشتیبانی چند فروشگاه ، توسعه شخصی ، شمع های سفید.

جزئیات

این ارجاع ، بیش از هر چیز ، یک پلت فرم بازاریابی و بازاریابی تأثیرگذار است ، که آن را شایسته یک نام تجاری تجارت الکترونیکی می کند. این بسیار واضح است هنگامی که برای قرار دادن چیزی وارد می شوید و یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که با راه حل تجارت الکترونیکی خود مشارکت کنید. آنها آماده ساختن برنامه هایی هستند که با Shopify ، BigCommerce ، WooCommerce ، Magent ، Stripe و Chargebee ادغام می شوند. سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیک نیاز به ادغام ویژه با API Refernions دارند. برخلاف برنامه های موجود ، با این گزینه چند دقیقه آماده اجرا نخواهید بود ، اما در تاریکی نیز رها نخواهید شد.

هنگامی که ترکیب را تنظیم کردید ، وقت آن است که شرکای خود و بنیانگذاران خود را وارد کنید (از اینجا به بعد ، همه فقط تحت تأثیر قرار خواهند گرفت ، به خصوص از آنجا که این سایت به عنوان مرکز بازاریابی وابسته نامیده نمی شود) در این پلت فرم. اگر قبلاً اینفلوئنسر ندارید و به هیچ پلت فرم IM دیگری متعهد نبوده اید ، ایده خوبی است که به دنبال مواردی باشید که به راحتی با Refersion مرتبط هستند: Upfluence ، #paid و Cohley. همچنین می توانید از بازار Refersion استفاده کنید ، که مانند هر بازار تأثیرگذار کار می کند – شما یک کمپین (با نام “سرویس” در اینجا) با جزئیات آنچه شما نیاز دارید و چه مبلغی را پرداخت می کنید ، منتشر می کنید و منتظر می مانید تا افراد برای مشارکت درخواست کنند. به جای پرداخت ، ما یک پیوند و یک کد کوپن را به اشتراک می گذاریم که قابل مشاهده است. این پلتفرم همچنین شما را در صفحه فرود مربوطه قرار می دهد ، که می توانید آن را در وب سایت شرکت خود پیدا کنید.

این پیوندها و کدها – به همراه آدرس های ایمیل و SKU های محصول – پول زیادی در این پلت فرم است. درست مانند پرداخت دلار ، شما باید به آرامی پیشنهاد خود را به مناسب ترین شکل برای هر اسپرد تنظیم کنید. این متغیر یکی از نکات برجسته Refersion است ، زیرا شما به گونه ای درگیر همه چیز نیستید. هرجا که فکر می کنید مناسب است می توانید کمیسیون نرخ ثابت بدهید-و خواهید داد. اما شما همچنین می توانید با افزایش این نرخ ها با افزایش حجم فروش ، به تأثیرگذاران انگیزه دهید. شما می توانید یک سیستم مبتنی بر کمیسیون را با نمایش جزئیات به همان اندازه که می توانید به راحتی بگویید “5٪ در سراسر صفحه!”

علاوه بر توانایی ایجاد پاداش های ارجاعی ساده ، می توان پیشنهادات را طوری ترتیب داد که تبدیل ها باید شرایطی را داشته باشند که پرداخت شده تلقی شود. توصیه هایی برای اطمینان از این که معاملات مورد نیاز آنها با این شرایط مطابقت دارد ، ایجاد می شود. در غیر این صورت ، این معاملات هنوز در سیستم باقی می مانند ، حتی اگر ناکارآمد شناخته شوند. به نظر می رسد چنین معامله بزرگی است ، اما شامل معاملات بی وجدان یک تصمیم بسیار عاقلانه است. در برخی موارد ، کسی تعجب می کند که چرا برای فروش دستمزد نمی گیرند و این برنامه پاسخ این سال را خواهد داشت. حتی بهتر ، Refersion پورتالی برای افراد تأثیرگذار ایجاد کرده است ، و آنها خودشان این موارد را مشاهده خواهند کرد.

اما به اندازه کافی در مورد پرداخت هایی که پرداخت نمی شود ، اجازه دهید در مورد آن صحبت کنیم. هیچ سیستمی در بخش پرداخت وجود ندارد که خطرناک است. آنها گفتند یکی توسعه یافته است ، اما توضیح نمی دهد که چرا محصولی که برای ساده سازی مدیریت پرداخت طراحی شده است ، سیستم پرداخت اختصاصی ندارد؟ راحت ترین راه این است که از طریق Paypal پرداخت کنید یا برای پرداخت ACH به Paylines Rail بپیوندید. کارتهای هدیه دیجیتالی نیز می توانند از این پلتفرم صادر شوند. یا می توانید به هر طریقی که دوست دارید پرداخت کنید ، و سپس به طور دستی میزان بدهی خود را در بخش Refernion تنظیم کنید.

و در نهایت ، گزارش ارجاع وجود دارد که همه بر فروش متمرکز شده است. شما می توانید داده ها را از زوایای مختلف مشاهده کنید-قبل از ارسال ، یک فیلتر پیش گزارش وجود دارد ، اما همچنین می توانید یک گزارش سفارشی از تیم Refernion بخوانید تا داده ها را به روش های مختلف بخواند (اگرچه اینها نیز در نهایت روش های متفاوتی هستند) برای پیدا کردن داده های مشابه: تجارت). تجزیه و تحلیل برخی از مخاطبان هنگام جستجوی الگوهایی در مورد اینکه چرا یا چرا برخی از کمپین ها بهتر از بقیه هستند می تواند بسیار مفید باشد.

این فقط در مورد پوشش گردش کار Refersion است ، و جنبه دیگری نیز وجود دارد که می خواهم در مورد قابلیت ها و مفید بودن آن اشاره کنم. این پلتفرم انواع کتابخانه های داخلی را نگهداری می کند-اینها دارایی های بصری هستند که توسط مروج شما در قالب تبلیغات بنری استفاده می شود تا به عنوان وابسته در وب سایت خود یا فضای پیوند در بیوگرافی در وب سایت عمل کند. رسانه های اجتماعی. این ویژگی ها در بستر Refersion مدیریت می شوند و مارک ها می توانند هر تغییری را که می خواهند در آنها ایجاد کنند ، مانند به روز رسانی تبلیغات خود با تخفیف برای تعطیلات آینده. با تبدیل آگهی در بستر ، آن را به وب سایت تأثیرگذار تبدیل می کند. همه سیستم های کمیسیون شکسته باقی می مانند و هیچ اقدامی برای ورود به این کمپین انجام نمی دهند: آنها قبلاً درگیر شده اند. ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به طراحی بیشتر برای بهبود تجربه و افزایش فروش وجود دارد-این یکی از نکات برجسته است.


نتیجه

هجوم ارجاعات به صنعت بازاریابی تأثیرگذار بدون هیچ افتخار و تعریف و تمجیدی صورت می گیرد و غیره. آنها به دلیل هویت خود شناخته شده اند و همچنان راه حل های بازاریابی خواهند بود. مهمترین فعالیت در این زمینه ، پر کردن نیازهای بازاریاب تأثیرگذار است و نیازی به تکرار آن با حماقت اضافی نیست. به جای کار بر روی یک پلت فرم برنامه ، آنها شکل جدیدی از آنچه که پلت فرم بازاریابی باید داشته باشد ایجاد کرده اند. توانایی مدیریت شبکه مخاطبین در چنین سطحی چیزی است که هیچ پلتفرم اینفلوئنسر دیگری ایجاد نکرده است. اما چیزی به من می گوید که آنها به زودی این کار را انجام می دهند تا بهتر با Refersion رقابت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا