دنیای وب

من وقتی پیچیده نیستم آن را دوست دارم

من خیلی فکر کردم و نوشتم که چقدر عالی خواهد بود اگر فقط یک پلت فرم پیدا کنیم که پیچیده نباشد. آیا خوب نیست که ارزان باشد تا همه بتوانند عضو شوند اما به نوعی ، هنوز هم به مردم امکان می دهد کمیسیون های بزرگی بدست آورند.

خوب ، کار نسبتاً جدیدی به نام قلعه در دسترس است.

این یک بستر رسانه اجتماعی تجارت الکترونیکی است. به فکر عبور از فیس بوک و آمازون باشید. همچنین شامل مزایای عضویت فقط 10 دلار در ماه است!

در اینجا نحوه کسب درآمد از این طریق آورده شده است.

1. عضو شوید (10 دلار) و سپس Fortress را با هر کسی که می شناسید به اشتراک بگذارید. به عنوان عضو ، هنگام خرید (حداکثر 25٪) در سایت قلعه پس انداز می کنند. افراد غیر عضو می توانند از سایت استفاده کنند اما هزینه خرده فروشی را پرداخت می کنند. هرکسی از سایت شما محصولی خریداری کند ، حق کمیسیون شما را دریافت می کند.

2. عضویت 10 دلار با ماتریس اجباری 3×9 گره خورده است که پس از تکمیل ماهانه 29683 دلار پرداخت خواهد کرد. خوب ممکن است رسیدن به سطح 6 یک دقیقه طول بکشد ، زیرا 1092 دلار به آنها پرداخت می شود و مردم به سرعت به این مرحله می رسند. همه ما می توانیم توافق کنیم که داشتن 1000 دلار اضافی که هر ماه می آید مفید خواهد بود.

3. می توانید کالاها و خدمات خود را تبلیغ کنید و از فروش آنها سود کسب کنید. از آنجا که قلعه در سراسر جهان گسترش یافته است ، این می تواند درآمد اضافی شما را پس انداز کند.

4- ماتریس را پر کنید و 10 هزار دلار جایزه خواهید گرفت. این توجه من را جلب کرد. جدی ، شما برای عضویت ماهانه 10 دلاری خود ارزش زیادی کسب می کنید. شما می توانید یک وب سایت رایگان دریافت کنید ، می توانید محصولات را به صورت رایگان لیست کنید ، می توانید آنها را در ماتریس به اشتراک بگذارید ، یک آموزش هفتگی رایگان وجود دارد و می توانید جوایز را دریافت کنید. همه فقط با 10 دلار.

Fortress فقط یک برنامه کاملاً ساده است که می توانید از آن به عنوان مشاغل اصلی یا راهی اضافی برای درآمدزایی بیشتر برای خود استفاده کنید. اگر در حال حاضر مشاغلی دارید ، توانایی تبلیغ آن در Fortress مشهود است. همه ما به ترافیک بیشتری احتیاج داریم. هنگامی که محصولات (های) شما لیست شد ، آنها در آنجا می مانند. شما مجبور نیستید مرتباً دوباره ارسال کنید.

امتحان کنید از سایت من دیدن کنید در: اینجا کلیک کنید

به طور خلاصه: شما با پرداخت 10 دلار ، محصولات یا خدمات خود را لیست کرده و برای ساخت ماتریس خود با دیگران با Fortress شریک شوید. این هست. ساده ، زیبا و سودآور.

سعی کنید

بهترین ها،

دونالد گائو

توجه داشته باشید – می توانید این گزارش pdf رایگان که نوشتم را بارگیری کنید که نمای کاملی از قلعه را به شما نشان می دهد. گزارش قلعه را بارگیری کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا