موثرترین بازاریابی اینترنتی: حجم بالای سرب در مقابل با کیفیت بالا

افزایش پیشنهادات اینترنتی در مقابل افزایش کیفیت هدایت های شما

آیا بیشتر منجر می شود = مشاغل بیشتر؟

آیا کمیت یا کیفیت برای تلاشهای شما برای تولید سرب مهمترین است؟ آیا ترجیح می دهید 100 سرب با تنها 5 واجد شرایط بودن داشته باشید یا در آنجا 8 مشتری واجد شرایط باشد؟

در یک مورد اخیر ، یک شرکت پردازش تجاری به شرکتهای سئو کار می کرد که در آن کار می کرد تا مشخص کند که چرا “همه این مشتریان بالقوه را بدست آورده است ، در حالی که رقیب / دوست پسر وی 30 درصد از مشتریان بالقوه را در اینترنت بسته است.”

مشخص شد که 97٪ از مشتریان بالقوه در وب سایت ایجاد شده توسط شرکت SEO آنها ، هیچگونه تماس اولیه با نمایندگان خود نداشته اند. بسیاری از وقتها در تماس با شماره هایی که هرگز جواب نداد تلف شده است. آنها تقریباً 3 ساعت در روز را برای اسکن کردن ، وارد کردن به پایگاه داده خود و برقراری تماس های برون مرزی می گذرانند تا ببینند 97٪ از مشتریان بالقوه بی ارزش هستند.

براساس برخی تخمین های اولیه ، CPA تعیین کرده است که این شرکت از نظر بهره وری از دست رفته در هفته 5،000 دلار از دست می دهد و کارکنان را در یک سطح برای پشتیبانی از تماس با مشتریان بالقوه در اختیار شرکت قرار می دهد.

منجر به کیفیت بالا = بازده بالاتر از سرمایه گذاری

اگر می خواهید تلاش های تولید سرب خود را بصورت آنلاین افزایش دهید ، تمرکز باید روی کیفیت بالا باشد حتی اگر اندازه را قربانی کنید ، زیرا بازده بیشتری را برای سرمایه گذاری کسب خواهید کرد. برای تولید بهترین کیفیت ، شما باید روش بازاریابی اینترنتی را تغییر دهید. شما نمی خواهید SEO را بهبود ببخشید تا زمانی که برای اولین بار وب سایتی ایجاد کنید که ثابت کند ترافیک را به وب سایت شما به فروش تبدیل می کند.

به نظر می رسد ساده است اما اکثر وب سایت ها هیچ نوع آزمایش تبدیل را انجام نمی دهند. وب سایت ها باید نرخ گزاف گویی را بیش از 90٪ داشته باشند. این بدان معنی است که 9 از 10 بازدید کننده قبل از کلیک برای دسترسی به یک صفحه دیگر ، برای کسب اطلاعات بیشتر سایت را ترک می کنند.

به عبارتی افراد غیرمجاز ، 9 از 10 بازدید کننده صفحه اصلی شما را دوست ندارند.

برای آزمایش تبدیل ها ، باید یا با استفاده از آزمون A / B و یا آزمون چند متغیره روند را به تنهایی شروع کنید. به طور کلی ، شما یک صفحه اصلی ایجاد می کنید و این صفحه کنترل را نامگذاری می کنید. سپس این صفحه را تکرار می کنید اما فقط یک متغیر را تغییر می دهید.

نمونه صفحه کنترل: به جای گفتن “به وب سایت خوش آمدید”

نمونه صفحه آزمایشی: “بازاریابی اینترنتی با نتایج تضمین شده”

این یک آزمایش واقعی در صفحه اصلی بود. در صفحه آزمون میزان تبدیل 150٪ بهتر از صفحه کنترل حاصل شد. هنگامی که آزمایش های دیگر انجام شد ، صفحه از 10 موضوع ایجاد شده برای مارس به 50 بازپرس برای ماه آوریل منتقل شد.

از طریق فرآیند بهینه سازی تبدیل ، می توانید تعیین کنید که کدام صفحات منجر به صفحه شوند و صفحاتی که باعث می شوند افراد سایت شما را ترک کنند.

بنابراین اگر احساس می کنید که SEO شما کار نمی کند یا نگرانی های دیگری راجع به شرکت SEO خود ندارید ، باید با سؤال حسابرسی خود برای وب سایت خود بررسی کنید. ممیزی های سئو نشان می دهد که آیا شما ترافیکی با کیفیت بالا تولید می کنید یا اینکه شما یک ترافیک بی اهمیت تولید می کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا