دنیای وب

مکان مناسبی را برای یافتن مشاغل خود به سطح بعدی پیدا کنید

بسیاری از مربیان جدید سعی می کنند با ارائه خدمات آموزشی خود به بازار عمومی ، همه چیز برای همه باشند. آنها معتقدند با این کار به افراد بیشتری می رسند و درآمد بیشتری کسب می کنند. حقیقت این است که ، نتایج برعکس خواهد بود. مردم مربی استخدام می کنند تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند. این که آیا آنها در آشتی دادن خانواده و کار ، برخورد با مشکلات والدین ، ​​برخورد با طلاق یا از دست دادن یک فرد عزیز ، یک مشکل تجاری و مواردی از این قبیل مشکل دارند ، افراد یک سرویس مربی را استخدام می کنند تا به آنها کمک کنند تا راه حل هایی را برای مجموعه خاصی از مشکلات پیدا کنند. فردی که مشکل خاصی دارد در جستجوی فرد است تا به او در درک مشکل خود کمک کند و به احتمال زیاد شخصی را با دانش ، مهارت و تجربه خاصی در حل این مشکل انتخاب می کند. آنها یک متخصص می خواهند.

بازار طاقچه چیست؟

هر مربی باید بازار خاص خود را پیدا کند. بازار طاقچه گروه خاصی از افراد با یک مشکل مشترک است که آماده برای صرف هزینه برای حل آن هستند و ممکن است در واقع در مورد آن صحبت کنند. هنگامی که آموزش شما روی یک بازار طاقچه تمرکز دارد ، این امکان را به شما می دهد تا بازاریابی خود را به طور دقیق متمرکز کنید تا یک نسخه قانع کننده و قدرتمند ایجاد کنید. شما می توانید خود و آنچه را که برای مشتری بی نظیر خود ارائه می دهید به وضوح تعریف کنید و خود و تجارت خود را در بازار قرار دهید.

بازاریابی تخصصی به شما امکان می دهد تا یک برند منحصر به فرد برای تجارت خود ایجاد کنید و خود را به عنوان یک متخصص در افق خود جای دهید. آنها به جستجوی شما خواهند پرداخت زیرا می دانند که شما می توانید مشکل خودشان را حل کنید. پیدا کردن مکان مناسب برای مشاغل آموزشی شما این امکان را به شما می دهد تا بازار را به طور موثرتر هدف گذاری کنید. اگر مکان به اندازه کافی کوچک و به اندازه کافی دقیق است ، می توانید کنترل بازار را در دست بگیرید. برای تدوین برنامه بازاریابی خود از طاقچه خود استفاده کنید و از بازاریابی خود برای آموزش مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.

در هنگام داشتن طاقچه می توانید در تبلیغات صرفه جویی کنید. دیگر لازم نیست یک شبکه گسترده پرتاب کنید تا سعی کنید چند مشتری را جلب کنید. دلارهای تبلیغاتی خود را با دقت هدف گذاری کنید ، درآمد شما بسیار عالی خواهد بود و شانس دریافت مراجعه به مراجعان بسیار بیشتر خواهد بود. این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از جایی که برای خود پیدا کرده اید خارج شوید. مشتریهای خارج از محل شما از این کیک لذت می برند!

طاقچه خود را انتخاب کنید

هنگامی که مکانی مناسب برای تجارت خود انتخاب می کنید ، منطقه ای را انتخاب کنید که در آن دانش و مهارت هایی برای موفقیت داشته باشید. اگر قصد ارائه آموزش به زنان تازه طلاق را دارید ، در مورد طلاق باید یک یا دو مورد را بدانید! مکانی را با نیازها ، چالشها و علاقه های خاص خود انتخاب کنید. شما باید از کمک به این افراد در مواجهه با این چالش ها احساس هیجان کنید و برای کمک به آنها در حل مشکلات خود آماده شوید. درباره مشکلاتی که مشتریان شما با آنها روبرو هستند و اطلاعات مورد نظر خود را بدانید. این همچنین به شما کمک می کند تا بدانید کدام محصولات مناسب برای نشان دادن شما نیز هستند.

موقعیتی که شما انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند از مشاغل مالی حمایت مالی کند اما نه آنقدر بزرگ باشد که به جای یک متخصص در یک «بخش بازار» قرار بگیرد. مکانی را انتخاب کنید که آمادگی شما برای هزینه کردن برای مقابله با مشکل آنها را نشان می دهد. آنها باید مایل به تغییر و حل مشکلات خود باشند ، ترجیحاً با استخدام مربی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا