دنیای وب

میزبانی وب و جلب توجه بازاریابی فیس بوک موبایل

میزبانی وب و جلب توجه بازاریابی فیس بوک

چه چیزی با رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کار می کند؟

فیس بوک موبایل برای تجارت

اول از همه ، اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها با وردپرس ساخته شده اند. بنابراین ، امنیت وب سایت یا وبلاگ وردپرس شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

دو افزونه امنیتی عالی برای وبلاگ نویسان که از وردپرس استفاده می کنند در دسترس است. این سناریو را تصور کنید. یک روز که از خواب بیدار می شوید ، وبلاگ شما هک می شود و هر پستی از بین می رود. خدا را شکر برای پشتیبان گیری. اگر شخصی موفق شود سایت وردپرس شما را هک کند ، می تواند کاملاً فاجعه بار باشد. SecureWP و WSDSecurity دو افزونه هستند که می توانند به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرند و امنیت بیشتری را برای وبلاگ وردپرس خود فراهم کنند.

  1. Generator Password رمزهای عبور فوق العاده ایمنی ایجاد می کند که هیچ کس نمی تواند حدس بزند. اگر یک سرپرست دارید که به حساب خود دسترسی کامل دارد ، باید مطمئن شوید که گذرواژه های بسیار مطمئنی ایجاد کرده اید.
  2. بسیاری از هکرها از سیستم های هوشمند استفاده می کنند. آنها به وبلاگ وردپرس مراجعه می کنند و کد منبع را مشاهده می کنند تا ببینند وبلاگ شما در حال استفاده از کدام نسخه وردپرس است. این افزونه ها نسخه وردپرس کد منبع شما را حذف می کنند. هکرها در تلاشند تا از چالش های نسخه وردپرس شما سو استفاده کنند ، بنابراین با حذف نسخه وردپرس کد شما ، هدف حملات رباتیک هدف قرار دادن وبلاگ شما بسیار دشوار است.
  3. وقتی می خواهید با یک رمز عبور نادرست وارد وردپرس شوید ، این یک پاسخ ایجاد می کند. این سیستم های خودکار به دنبال این پاسخ ها هستند تا وبلاگ شما را هک کنند. این افزونه ها پاسخ را به طور کامل حذف می کنند. در عوض ، آنها روی صفحه ورود به سیستم زنگ می خورند یا چشمک می زنند تا زمانی که شما به عنوان یک کاربر بدانید که رمز عبوری اشتباه دارید ، اما یک ماشین یا یک ابزار نرم افزاری از وجود آن مطلع نخواهد شد و بنابراین ، هک های خودکار به حداقل می رسند.

بازاریابی فیس بوک در بستر موبایل

ماهانه چهارصد و هشتاد و هشت میلیون نفر از فیس بوک موبایل استفاده می کنند. این بیشتر از کل جمعیت ایالات متحده است. علاوه بر این ، هر روز سیصد میلیون عکس در فیس بوک بارگذاری می شود. تقریباً 1 میلیارد عضو با استفاده از تلفنهای هوشمند خود عکسها را در فیس بوک ضبط و بارگذاری می کنند. مردم فیس بوک را روی تلفن های هوشمند خود دارند و وقتی در صف انتظار قهوه ، گیر افتاده در ترافیک هستند ، فیس بوک را چک می کنند و این کار را تقریباً در همه جا انجام می دهند و این باعث می شود کاربران تلفن همراه برای فیس بوک بسیار مهم باشند. نیمی از نزدیک به 1 میلیارد کاربر فیس بوک از طریق تلفن همراه خود از فیس بوک استفاده می کنند و در واقع دو برابر کاربران غیر موبایل هستند.

مردم تمایل دارند هرگز خانه های خود را بدون دستگاه تلفن همراه خود ترک نکنند. این خبر خوبی برای صاحبان مشاغل است! به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید پیام خود را به آن دسته از کاربرانی که به طور مداوم با حلقه دوستان خود در تماس هستند انتقال دهید ، بهتر. بازاریابی از تلاش برای انتقال پیام شما به افراد در طی زمان های خاص به یک قسمت پیچیده از تجربه اجتماعی آنها تبدیل شده است. تبلیغات از طریق خبرخوان ظاهر می شوند و کاربران حتی نمی دانند آنچه که به دنبال آن هستند تبلیغات است. نرخ کلیک تبلیغات موبایل فیس بوک چهار برابر بیشتر از Twitter است!

فیس بوک ، اینستاگرام و دوربین ها

در گذشته ، نقطه ضعف فیس بوک تلفن همراه بود. آنها برای ساختن یک برنامه خوب پشت هشت توپ بودند ، بنابراین با خرید اینستاگرام ، فیس بوک در این بازار پیشتاز است. این نشان می دهد بازار جدی است که فیس بوک در مورد تلفن همراه جدی دارد. اینستاگرام فقط یک برنامه موبایل است. شما باید عکس ها را از طریق یک شریک اینستاگرام مشاهده کنید ، اما شاید فیس بوک نمایه ای را به Instagram.com ارسال کند که در آن کاربران می توانند عکس های خود را از طریق وب به اشتراک بگذارند. این می تواند یک شبکه اجتماعی کاملاً جدید مانند Pinterest باشد.

استیو جابز مربی مارک زاکربرگ بود و گفته می شود که فیس بوک با تلفن های هوشمند خود به بازار می آید. آنها می توانستند از کتاب اپل برگ بردارند و در بازار کاملاً جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. این یک بازار کاملاً جدید توسعه دهنده خواهد بود که کاملاً ممکن است. در برخی از زمان ها ، اشتراک تلفن های همراه بیشتر از تعداد افراد روی کره زمین خواهد بود. همه دنیا با یک تلفن هوشمند در دست شماست. می توانید ایمیل خود را بررسی کنید ، با دوستان خود اعلام حضور کنید ، اخبار را مشاهده کنید و از برنامه ها برای انجام هر کاری استفاده کنید. این فقط رشد خواهد کرد و برای اتصال مردم به یکدیگر در سراسر جهان عالی است. برنامه موبایل فیس بوک هنوز نسبتاً محدود است. به عنوان مثال ، شما نمی توانید با برنامه به اشتراک بگذارید. بنابراین ، بسیاری از افراد از Safari برای مشاهده فیس بوک در تلفن های هوشمند خود و دسترسی به شبکه اجتماعی از این طریق استفاده می کنند. فیس بوک ممکن است در آینده ای نزدیک وارد بازار سخت افزار شود تا سهم بیشتری از بازار بازارهای موبایل را که در حال رشد است ، بدست آورد.

برنامه مدیریت صفحه فیس بوک

Facebook Page Manager راهی عالی برای مدیریت چندین صفحه است. می توانید بلافاصله به صفحه خود دسترسی پیدا کنید ، محتوا ارسال کنید ، و سریعاً به نظرات خود پاسخ دهید و آنها را تعدیل کنید. این برای صاحبان مشاغل و تجار بسیار سودمند است. آخرین به روزرسانی برنامه های iOS iOS و Android فیس بوک به شما امکان می دهد دوستان خود را در پست ها و نظرات وضعیت نشان کنید. این ویژگی را که مدتهاست در فیس بوک در دسترس است ، می توانید با تایپ “@” و سپس نام دوستی که می خواهید در نظر یا به روزرسانی وضعیت خود علامت گذاری کنید ، فعال کنید. می توانید از این ویژگی در iPhone ، iPod Touch ، iPad یا هر دستگاه اندرویدی که آخرین نسخه برنامه Facebook را اجرا می کند ، استفاده کنید. بزرگترین ویژگی که هنوز در برنامه تلفن همراه فیس بوک از دست رفته است ، به اشتراک گذاری است. این بدان معناست که هر روز نیم میلیارد نفر قادر به اشتراک گذاری چیزی در دستگاه تلفن همراه خود نیستند.

مشاوره بازاریابی برای شرکت ها

کاربران تلفن همراه باید همه موارد متفاوت را در مورد محتوا به اشتراک بگذارند و با آنها رفتار کنند. به طور پیش فرض ، کاربران تلفن همراه به فیدهای خبری روی می آورند ، بنابراین هرچه بیشتر بتوانید یک تولید کننده محتوای موثر باشید ، بهتر است.

  • پست کوتاه بهتر است – 160 حرف یا کمتر
  • سرگرم بودن
  • از تصاویر استفاده کنید
  • سوالات کوتاه و شیرین بپرسید
  • یک تماس برای اقدام مانند “پسندیدن” ، “نظر خود را اضافه کنید” یا “اینجا را کلیک کنید” اضافه کنید.

مشاغل محلی و بازاریابی موبایل در فیس بوک

برای طولانی ترین زمان ، افراد می توانند معامله ای را برای ورود به سیستم تنظیم کنند. پیشنهادات فقط در صورت داشتن صفحه مکان در دسترس هستند. اما اگر صفحه مکانی ندارید و نمی توانید نمایش را تنظیم کنید ، می توانید به صورت متناوب یک به روزرسانی وضعیت را ارسال کنید ، به عنوان مثال: “آیا این را روی تلفن همراه خود می خوانید ، بیا یک لاته رایگان دریافت کنید”. هر یک از کارمندان شما باید از تمام جزئیات کاری که شرکت شما در شبکه های اجتماعی انجام می دهد آگاه باشند. در صورت ورود افراد ، کوپن خود را در محل ارائه دهید. بازدیدکنندگان خود را ترغیب کنید تا در فروشگاه شما از خود عکس بگیرند و آن را به فیس بوک ارسال کنند. اگر دوستانشان را در فروشگاه ببینند می تواند بسیار طولانی شود و مردم را به وجد بیاورد.

فیس بوک و آینده بازاریابی

از زمانی که فیس بوک در دسترس همه قرار گرفت تغییرات زیادی ایجاد شده است. برخی از تغییرات شامل “پست های تبلیغ شده” است و دسترسی به خبرخوان دشوار است. Edgerank الگوریتمی است که تمام محتوای فیس بوک از آن عبور می کند. محتوا از طریق فیلتر Edgerank عبور می کند و اینگونه تصمیم می گیریم که در خبرخوان نمایش داده شود. در نهایت ، فیس بوک می گوید آنها فقط محتوای شما را به طور متوسط ​​تا شانزده درصد طرفداران شما نمایش می دهند. با این حال ، ابزارهایی وجود دارند که می توانند قابلیت مشاهده شما در فیس بوک را افزایش دهند.

  • تبلیغات
  • لیست دوستان
  • لیست علاقه مندی ها
  • قصه های بودجه
  • ارسالهای تبلیغاتی
  • Reach Generator حداکثر هفتاد و پنج درصد از مطالب شما را شامل می شود

به عنوان یک بازاریاب ، می توانید در چند تست تقسیم شرکت کنید و بودجه ای را اختصاص دهید تا ببینید که برای شما مناسب است:

  • یا یک داستان اسپانسری که پستی است که در صفحه طرفداران شما منتشر شده و به تبلیغ تبدیل شده است
  • پستهای تبلیغاتی که برای کاربران تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود و در خبرهای خبری بیشتر دیده می شوند ، همان چیزی است که افراد در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده می کنند.

چند روش خلاقانه در این مورد وجود دارد. صفحات طرفداری مانند George Takei (بازیگر) صفحه ای است که طرفداران زیادی دارد و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. صفحات طرفداران موفق را مطالعه کرده و صفحه آنها را مشاهده کنید تا ببینید این مارک ها چگونه به تعامل طرفداران دست پیدا می کنند. افراد در فیس بوک می خواهند بدانند که یک انسان واقعی در پشت مارک تجاری وجود دارد.

صاحبان مشاغل سرمایه گذاری عظیمی در ایجاد یک کانون عالی انجام داده اند. مردم از اینکه فیس بوک اکنون درخواست سرمایه گذاری بیشتری می کند تا محتوای شما بیش از شانزده درصد قابل مشاهده باشد ، ابراز نگرانی و ناامیدی کرده اند. در کنار هر پست در فیس بوک ، به شما این امکان داده می شود که برای بزرگتر نشان دادن پست خود پرداخت کنید. مشکل بزرگ مقام این است که مخاطبان شرکتی زیادی وجود دارد ، بنابراین اگر آن شخص به طور منظم با صفحه طرفداران شما تعامل نداشته باشد ، آنها محتوا را نمی بینند. تبلیغ یک پست ممکن است بسیار گران باشد ، گاهی اوقات از سیصد تا پانصد دلار برای هر پست.

چرا باید از پست تبلیغ شده فیس بوک استفاده کرد؟

اگر یک وبینار یا رویداد ویژه آینده دارید ، ممکن است یک آگهی تبلیغاتی گزینه خوبی باشد. برخی از شرکت ها توانستند دسترسی خود را دو برابر کرده و میزان مشارکت در پست های تبلیغاتی را افزایش دهند. اگر طرفداران طرفداران کمی در صفحه دارند و یا میزان تعامل آنها کمتر از 2٪ است ، ممکن است بخواهید با پست های تبلیغ شده بازی کنید تا ببینید آیا این یک ویژگی ارزشمند است. با یک پست تبلیغاتی بهتر می توانید به کاربران تلفن همراه دسترسی پیدا کنید.

نکات میزبانی وب برای قابلیت مشاهده فیس بوک

اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل هستید ، یک وب سایت یا وبلاگ دارید که به عنوان مقصد نهایی بازدیدکنندگان عمل می کند. برخی افراد آن را “سایت پول” می نامند. صفحه فن تجاری فیس بوک شما می تواند بازدیدکنندگان را به وب سایت یا وبلاگ شما هدایت کند ، جایی که امیدواریم بازدید کننده شما MDA (مطلوب ترین اقدام) مانند پیوستن به لیست ایمیل شما یا خرید یک محصول را انجام دهد. بنابراین ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، داشتن یک وب سایت یا وبلاگ حرفه ای در اینترنت ضروری است. این کار را می توان با یک حساب میزبانی وب در یک شرکت میزبان معتبر انجام داد که ابزارهایی مانند وردپرس ، جوملا یا سیستم های مدیریت محتوای دروپال را برای ایجاد حضور وب جذاب ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا