برترین های کسب و کارلوازم خانگی

میز تلفن برنز در انواع مختلف شیک و خاص

میز برنجی و برنزی

خرید میز برنزی و برنجی یکی از مهمترین اقداماتی است که اغلب مردم برای زیبا سازی محیط خود انجام می دهند و هر خانه ای برای زیباتر شدن به یکی از آنها نیاز دارد. بدین منظور در ادامه همراه ما باشید، تا با نکات مربوط به انجام آن آشنا شوید.

از قدیم میز برنزی و میز برنجی طرفداران زیادی در بین مردم داشته است. زیرا استفاده از آلیاژ برنز و برنج در دکوریجات همواره سبب می شود تا زیبایی محصولات نهایی دوچندان گردد. ترکیب میز برنجییا میز برنزی با سایر دکوراسیون محیط نتیجه ای بسیار شگفت انگیز به همراه دارد، به نحوی که می تواند چشم ها را به خود خیره کنند. از مهمترین ویژگی های این فلزات خاصیت چکش خواری و انعطاف پذیری بالای آنها است که به شکل و طرح دلخواهی در می آیند. برنز و برنج به دلیل مقاومت بالایی که دارد، برای تولید میز و آینه و همچنین کنسول ها به کار گرفته می شوند. باید اشاره کنیم که فضای کمتری را اشغال می کنند و به راحتی جابجا می شوند.

ایران | اینترنت

انواع میز برنجی و برنزی

کاربرد میزهای تولید شده با فلزات برنز و برنج در محیط بسیار زیاد است و می توان در هر بخش از خانه با توجه به نیاز آنها را تهیه کرد. اولین اقدامی که باید انجام دهید، تعیین هدف از خرید محصولات برنزی و برنجی می باشد. زیرا میز تلفن برنزی بر اساس ساختار و اندازه، کاربردهای مختلفی دارند. برخی از میز تلفن های برنزی تنها برای قرار گرفتن یک تلفن رومیزی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از میز تلفن های برنزی فضای اضافه برای قرار دادن دکوریجات مختلف را نیز دارند. مدل های دو طبقه میز تلفن برنزی نیز برای قرار دادن دکوریجات مختلف مناسب می باشند. لذا برای خرید میز تلفن برنزی ابتدا می بایست هدف از خرید میز تلفن را مشخص نمایید.

ایران | اینترنت

فروشگاه میز برنجی و برنزی

مراجعه به فروشگاه معتبر برنزی یکی از راه هایی است که می توانید نسبت به خرید میز از جنس برنز یا برنجی مورد نیاز خود اقدام کنید. اما این امکان وجود ندارد که شما در منطقه خود نتوانید به محصولات متنوع و مناسب سلیقه خود دسترسی داشته باشید. از این رو خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین پیشنهاد می شود. شما با خرید آنلاین می توانید از محصولات متنوع و قیمت مناسب بهره مند شوید. همچنین این امکان وجود دارد که محصولات را از لحاظ طراحی و قیمت مقایسه کرده و سپس خرید را نهایی کنید.

میز تلفن یا کنسول های برنجی یا برنزی در طرح و اندازه های مختلف که ظاهر جذابی دارند، توسط فروشگاه برنز نوین در دسترس شما عزیزان قرار گرفته اند. این محصولات با تنوع و طراحی بی نظیرشان می توانند دکوراسیون شما را متحول کنند و زیبایی دوچندان به آنها ببخشند. خرید میز برنزی و برنجی انتخاب هوشمندانه ای برای زیبایی دکوراسیون خانه و حتی هدیه دادن است. شما با خرید از فروشگاه برنز نوین می توانید محصول مورد نظر خود را در شهر خود تحویل بگیرید. همچنین کلیه محصولات فروشگاه برنز نوین با ضمانت نامه کتبی اصالت محصول ارائه می شود و خیال شما از بابت اصل بودن میز تلفن برنزی و دیگر محصولات برنزی راحت خواهد شد.

انواع میزهای پرکاربرد ساخته شده از آلیاژ برنز و برنج شامل موارد زیر می باشند :

میز تلفن برنزی

یکی از پرکاربردترین محصولات بوده که در خانه های ایرانی مشاهده می شوند. قرار دادن تلفن بر روی یک میز زیبا و چشم نواز می تواند محیط را بسیار زیباتر کند. میز تلفن برنزی یکی از پر فروش ترین محصولات ساخته شده با این آلیاژ است. همچنین دارای تنوع بسیار بالایی بوده که تلفن در ارتفاع مشخصی در دسترس شما قرار می دهند. خرید میز تلفن برنزی باید از فروشگاه های معتبر صورت گیرد تا کیفیت و اصالت ان قابل اطمینان باشد. میز تلفن برنزی با سنگ مرمر عرضه می شوند. میز تلفن برنزی می تواند به صورت تک طبقه و یا دو طبقه طراحی و تولید گردد. از لحاظ ظاهری نیز می تواند به صورت مربع، دایره و یا شش ضلعی باشد. از لحاظ پایه نیز می توان میز تلفن های برنزی تک پایه، سه پایه و چهار پایه تولید نمود. شما می توانید تنوع بالایی از میز تلفن برنزی را وبسایت فروشگاه برنز نوین به نشانی اینترنتی https://bronzenovin.com مشاهده نمایید.

میز خاطره برنزی

از زیباترین محصولاتی است که می توان برای سر و سامان دادن به محیط پذیرایی از آنها استفاده کرد، میز خاطره برنزی می باشد. میز خاطره برنزی نقش بسیار زیادی در زیبا سازی و کلاسیک نمودن محیط دارند. در زمینه دکوراسیون خانه ها مهمترین چیزی که تغییر کرده است، استفاده از متریال متنوع برای ساخت اجزا تشکیل دهنده آن می باشد. میز خاطره برنزی یکی از بهترین گزینه ها برای زیباسازی فضای خالی دکوراسیون می باشد. میز خاطره برنزی نیز در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. ایده های مختلفی را برای تزئین میز خاطره برنزی می توان پیاده سازی نمود. از چیدن عکس های قدیمی گرفته تا قرار دادن دکوریجات شیک و مدرن.

انواع میز برنزی و برنجی؛ تولید این میزها در ابعاد و طرح های مختلف انجام می گیرد. برنج و برنز جز محبوب ترین آلیاژها هستند که به استفاده آنها در دکوریجات رایج می باشد. این میزها را می توان مدل های دلخواه خریداری نمود و استفاده کرد. همچنین دوام و کیفیت بالایی دارند که آنها را با هر شرایطی سازگار می کند. امروزه از آنها در تهیه جهیزیه و تکمیل سرویس دکوری خانه ها نیز استفاده می شود.

نکاتی که باید در خرید میز برنجی و برنزی باید به آنها دقت کنید

در گذشته استفاده از آلیاژ برنج و برنز بیشتر در تولید ظروف مصرفی کاربرد داشته است. اما امروزه استفاده از آنها در دکوریجات و حتی لوسترها نیز کاربرد دارد و جایگاه ویژه ای در خانه های امروزی دارند. اما همواره این نگرانی وجود دارد که محصول خریداری شده تا چقدر با کیفیت است و اصالت مواد سازنده ان قابل اطمینان باشد. در این میان افراد سودجوی بسیاری وجود دارند که دست به جعل و تولید محصولات مشابه اصلی با متریال بی کیفیت می زنند. برای جلوگیری این اتفاق خرید میز تلفن یا کنسول برنجی یا برنزی را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. لوازم دکوری و کاربردی گران قیمت وسایلی نیستند که برای تهیه آنها به هر خریداری اعتماد کرد.

میز برنجی و میز برنزی به دلیل شباهت زیادی که به یک دیگر دارند، ممکن است خیلی ها نتوانند حتی آنها را از یک دیگر تشخیص دهند. دلیل این موضوع وجود عنصر مشترک مس در هر دوی آنها است. بنابراین برای خرید به فروشگاهی مراجعه کنید که اطلاعات کاملی از محصول در اختیار شما قرار داده و اعتبار آنها در دسترس باشد. در این بین ما فروشگاه برنز نوین را به شما معرفی می نماییم. فروشگاه برنز نوین با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، ارائه ضمانت نامه اصالت کالا و امکان فروش حضوری، باعث شده که خیال خریداران را راحت نماید. تنوع محصولات فروشگاه برنز نوین نیز بسیار بالا است و شما می توانید در دسته های مختلف تنوع های متفاوتی را مشاهده نمایید.

ایران | اینترنت

تفاوت میز برنجی با برنزی

این دو آلیاژ به دلیل خواص فیزیکی و ویژگی های منحصر به فردی که دارند در تولید میز و دکوریجات به کار گرفته می شوند. اما این دو آلیاژ تفاوت هایی نیز با یک دیگر دارند که دانستن آنها پیش از خرید میز برنزی یا برنجی خالی از لطف نیست.

خاصیت چکش خواری و سختی: میزان دوام و سختی آلیاژ برنز نسبت به برنج بیشتر است. اما همین سختی بیشتر انعطاف پذیری ان را نسبت به برنج کمتر کرده است و به همین دلیل میز برنجی دارای ظرافت و طرح های چشم نوازتر می باشد.

به طور کلی تمامی محصولات مانند میز تلفن برنزی در واقع از جنس آلیاژ برنج هستند. فقط در نامگذاری به نام میز تلفن برنزی می شناسند ولی در واقع از آلیاژ برنج درست شده اند.

انواع مدل میز تلفن | از مدل ساده تا مبلی و سلطنتی

امروزه کمتر دکوراسیون داخلی را می‌توانید پیدا کنید که تلفن نداشته باشد و نیازمند مدل میز تلفن نباشد. میز تلفن مانند هر نوع مبلمان دیگری در طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توانند علاوه بر نگهداری تلفن و نشان دادن جای آن، در دکوراسیون داخلی فضا تاثیرگذار بسیاری داشته باشند. میز تلفن از آنجایی که دارای ابعاد و اندازه کوچک و نقلی است بسیاری استفاده از آن را جدی نمی‌گیرند در حالی که همین مدل میز تلفن می‌تواند گوشه‌ای از دکوراسیون داخلی خانه را پر و فضا را شیک و لوکس نشان دهد.

راهنمای انتخاب میز تلفن

  • آیتم‌های بسیاری وجود دارند که باید در زمان خرید هر نوع مبلمانی به آنها توجه کنید. یکی از این موارد سبک دکوراسیون فضاست. برای مثال زمانی که دکوراسیون و چیدمانی به سبک کلاسیک دارید باید به دنبال مبلمان به سبک کلاسیک باشید. پس در زمان انتخاب مدل میز تلفن به سبک آن دقت کنید و هماهنگ با دکوراسیون مدنظرتان خریداری کنید.
  • تصور نکنید چون این میز کوچک است پس نمایی ندارد و هر مدلی خریداری کردید، اهمیت ندارد! بلکه همین وسیله کوچک بخشی از جزییات خانه و چیدمان است پس باید به نوع طراحی و دیزاین آن توجه شود.
  • میز تلفن همانجور که از اسمش مشخص است وسیله‌ای است برای قرار دادن تلفن. اما امروزه انواع میز تلفن ساخته می‌شود که فضایی برای نشستن دارند (میز تلفن مبلی) یا کشویی برای قرار دادن دفترچه تلفن و خودکار دارند و برخی دیگر کاملا ساده و بدون فضایی هستند پس شما باید با توجه به فضایی که برای قرار دادن میز در اختیار دارید و نیازهایتان از میز تلفن می‌توانید میز خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • می‌توانید در بین مدل میز تلفن‌های دست دوم نیز یک میز تلفن تمیز و هماهنگ با سلیقه و چیدمان منزلتان پیدا کنید و یک انتخاب به نسبت اقتصادی داشته باشید.

میز تلفن رو کجا بذارم

میز تلفن می‌تواند در گوشه‌های مختلف خانه قرار بگیرد اما بهترین موارد برای قرار دادن میز تلفن:

  • در اتاق خواب کنار تخت خواب است.
  • در اتاق نشیمن در کنار مبلمان یا میز تلویزیون
  • در آشپزخانه به دلیل اینکه در اکثر خانه‌ها خانوم خانه تلفن صحبت می‌کند.
  • در گوشه‌ها و کنج‌های خانه
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا