بازرگانی

میکسر برقی مدل فیلیپس HR3745

مدل میکسر برقی فیلیپس HR3745
فیلیپس لوازم خانگی مانند میکسر برقی ، میکسر آب و بسیاری دیگر را تولید می کند. میکسر جدید دارای ظرف HR3745 است ، محصولی با کیفیت مناسب برای کسانی که به یک ابزار پخت و پز حرفه ای و کارآمد نیاز دارند. شارژر باتری این محصول 450 وات است و خروجی با کیفیت این مدل را تولید می کند. میکسر نرم افزار Philips HR3745 به دلیل طراحی منحصر به فرد خود می تواند بهترین کار اختلاط را انجام دهد. موتور قدرتمند این دستگاه باعث چرخش بیشتر و لرزش بیشتر می شود. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد ، کار شما نیز بیشتر می شود.
طراحی منحصر به فرد تولید کننده فیلیپس
طراحی میکسر ماشین ظرفشویی نرم افزاری Philips HR3745 می تواند اثربخشی آن را همانطور که انتظار دارید نشان دهد. می توان گفت این ظرف 3 لیتری اتوماتیک برای مخلوط کردن بسیار مناسب است. اساس مکش بر اساس مخلوط است. بنابراین ، اصول مکش پا و ماساژ اساسی؛ این مخلوط ظرف را بدون تغییر نگه می دارد و به زمین می چسبد. کیفیت و زیبایی محصول تأثیر زیادی در انتخاب محصول دارد و به عبارتی ساده می توان گفت که ظاهر آن مشتری را به خود جلب می کند. اگر به محصولی با کیفیت ، زیبا ، قوی و بادوام نیاز دارید ، از محصولات فیلیپس استفاده کنید. طول میکسر نرم افزار فیلیپس HR3745 450 وات 120 سانتی متر و وزن آن 2.05 کیلوگرم است.
چند توصیف فنی از محصول
میکسرهای ماشین ظرفشویی غالباً گران هستند و اندازه ظروف اختلاط را تغییر می دهند اما یکسان نیستند. ظرفیت ظروف این میکسرها بر حسب لیتر اندازه گیری می شود و لازم است ظرفی متناسب با ظرفیت مورد نیاز شما تهیه شود. میکسر نرم افزار Philips HR3745 / 10 یکی از بهترین میکسرها در این شرکت است. این موتور دارای یک موتور 450 وات بدون شارژر مشکلی است و همچنین دارای حالت انتقال 5 سرعته است. این مدل دارای یک ظرف 3 لیتری با چرخش اتوماتیک است. میکسر فیلیپس HR3745 همچنین دارای میکسر مخروطی ، عملکرد توربو و کلید روشن / خاموش است که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است.
استفاده ویژه از این میکسر
همزن مخروطی این مدل به نرم و چسبناک بودن ظرف مورد نظر کمک می کند. علاوه بر این ، دکمه توربو به شما امکان می دهد در صورت لزوم عملکرد بهتری داشته باشید و از آنجا که دارای موتور قدرتمند است ، مخلوط کردن و مطابقت با دستگاه های مختلف دشوار است. سد چشم این مدل به دستگاه اجازه می دهد تا حرکت پیاده روی را با بهترین کیفیت انجام دهد و بدون هیچ گونه حرکت اضافی بسیار خوب است. میکسر فیلیپس 3745 یکی از بهترین و کاربردی ترین رقبای موجود در بازار است.
با تولیدکنندگان فیلیپس همکاری کنید
مخلوط کردن مواد به روش قدیمی مانند میکسر دستی کار سختی است و اغلب منجر به خستگی دست می شود. بنابراین ، کاربر باید تمام عملکردها را تا زمان اتمام دستگاه حفظ کند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، شورشیان به کشتی تبدیل شده اند.
در واقع میکسرهای ظرف به کاربر این امکان را می دهند تا مواد را درون ظرف بریزد و به بقیه کارها بپردازد. به عبارت دیگر ، شورشیان به طور مستقل به کار خود ادامه دادند. فیلیپس یکی از محبوب ترین مارک های مخلوط کن ظرف است.این دستگاه با قدرت 450 وات تولید می شود که در میان بازیکنان قدرتمند در بازار رقابتی است.
روش ها و مهارت های فیلیپس
با 5 پمپ ناگهانی و یک دکمه توربو ، انواع دستگاه ها از هر نوع و مدل به راحتی تبدیل به خمیر می شوند. از طرف دیگر ، یک کاسه بزرگ 3 لیتری به شما امکان ذخیره ظروف را می دهد. دو میکسر در این میکسر گنجانده شده است که شامل مخلوط کن آرد و مخلوط کن آرد می باشد. این سری را می توان به راحتی حذف و با یک دکمه جایگزین کرد. به طور کلی ، استفاده از این ابزار بسیار آسان است و همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند. بخشی از طراحی این میکسر دستی نصب آسان آن است. به راحتی می توانید این دستگاه را در دست بگیرید و مواد را هم بزنید. رنگ این دستگاه سفید و قسمت جلویی آن بنفش است.
بدنه این دستگاه مانند دستگاه های داخلی فیلیپس از پلاستیک ABS ساخته شده است. این سری در همزن دوقلو موجود است و می توانید همزمان دو چوب یا دو چوب به بدنه اضافه کنید. سطح این دستگاه امکان تمیز کردن آسان دستگاه را فراهم می کند.
عملکرد خوب شارژر فیلیپس
این مدل فیلیپس HR3745 دارای طراحی زیبا با طراحی ضخیم است که دو رنگ سفید و بنفش را با هم ترکیب می کند و نتیجه خوبی برای دستگاه می دهد که در مخلوط کردن غذا و پختن خمیر بسیار خوب است. بدنه این صفحه کامپوزیت از پلاستیک ABS ساخته شده و نقش مهمی در روشنایی مواد دارد. همچنین ، مواد روی صفحه مانند یک بدنه پلاستیکی است ، اما دو سوزن از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.
ظرفیت سر این دستگاه در هر بار استفاده 3 لیتر است که برای تهیه کیک مناسب است. در این مدل ، سوار HR3745 دارای یک ویژگی تقویت کننده است که می تواند هم در محفظه استفاده شود و هم در کتابچه راهنمای کاربر ، که می تواند با یک دکمه داخلی استفاده شود و می تواند با دست استفاده شود.
نمایش و جزئیات منبع تغذیه فیلیپس
توان آن حداقل 450 وات است و صفحه نمایش توربو نیز دارای سرعت 5 است. دارای 2 چراغ و همچنین دارای یک سری آمپلی فایر. یک سری پیکا زن دارد که آرام و قابل درک است. پوشش نچسب ضد زن است و می تواند 450 وات نیرو ذخیره کند. میکسر برقی Philips HR 3745 با توان 400 وات یکی از پرمصرف ترین محصولات برای مخلوط کردن غذاهای مختلف است.
کاربرد دزدگیرهای الکتریکی
میکسر ظرف یکی از ابزارهای اساسی مردم در تهیه نان ، کیک ، پنیر و غیره است. با کمک این همزن دیگر نیازی به همزن دستی ندارید. همچنین می توان آن را از یک ظرف چرخان خارج کرد و در هر نوع ظرفی که دوست دارید با دست استفاده کنید.
سرعت های دیگری نیز وجود دارد که بسته به نوع غذای نرم و سخت می تواند کم و زیاد شود. هنگام کار با این دستگاه ، می توانید از کلید توربو برای افزایش یا کاهش سرعت استفاده کنید. میکسر نرم افزاری فیلیپس روی این مدل دارای بدنه و ظرف ساخته شده از پلاستیک بادوام است که علاوه بر زیبایی تمیز کردن آن نیز آسان است. ظرفیت کاسه میکسر 3 لیتر است و مقدار زیادی غذا را در خود جای می دهد.
قیمت
اگر می خواهید از قیمت مطلع شوید و این مخلوط کن را خریداری کنید ، به وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع:
منبع در سایت میکسر برقی HR3745

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا