نتایج جدید یاهو با قدرت Bing برای دارندگان وب سایت ، جستجوگرها و جستجوهای اینترنتی به چه معناست؟

بسیاری از شما همچنین از Shashi Seth ، معاون ارشد Yahoo! یا Bing که اکنون نتایج جستجوی Yahoo را در ایالات متحده آمریکا و کانادا اجرا می کند ، شنیده اید. این بازی جستجوی اینترنتی را به طرق بزرگی تغییر می دهد. بینگ قبلاً MSN بوده و نام تجاری جدید Microsoft Search در مقایسه با سایر موتورهای جستجو سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است.

یاهو اکنون نزدیک به دوازده درصد از سهم بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد و نتایج Bing را حدود 25٪ از سهم جستجو می کند. این اتحاد جستجو به این دو شرکت اجازه می دهد تا بهتر با گوگل مقابله کنند ، غول موتور جستجو که به دلیل الگوریتم های جستجوی پیشرفته ، بالاترین 60 تا 70 درصد از سهم بازار موتور جستجو را حفظ می کند.

اگر هر مدیر سایت یا صاحب سایت در معرض تحریم های یاهو باشد ، هیچ مسئولیتی در قبال نتایج Bing یا SERPS نخواهد داشت. دانستن این موضوع از نظر سئو واقعا مهم است تا دیگر نگران گذراندن مجازات های جستجو نباشید. مجازات های جستجو برای صاحبان وب سایت بسیار بد است و به هر قیمتی از آنها اجتناب می شود. از نظر شدت و طول دامنه ای دارند و صاحب وب سایت می تواند در بسیاری از موارد به آن اعتراض کند. محل انجام این کار در Google Webmaster Tools یا ابزارهای Webmaster را مطرح کنید. این ابزارها انبوه یا مجموعه خوبی از مطالب را در سطح داده از جستجوهای کلمات کلیدی ، لینک های یافت شده ، سرعت صفحه ، سازگاری تلفن همراه و موارد دیگر ارائه می دهند.

گوگل هشتاد و هشت ، یک درصد از جنگ موتورهای جستجو برای سهم بازار را به خود اختصاص داده است که شوخی ندارد! یاهو از سال 2021 3 درصد از سهم موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد. بینگ به ترتیب 6 درصد از سهم بازار موتور جستجو را در اختیار دارد. درصد داكدكگو 2.5 است (به طور دقیق 44/2 درصد). درصد نبرد سهم بازار برای به اشتراک گذاشتن سایت موتور جستجو یک نبرد وب دیجیتالی برای شرکت است.

چرا گوگل در نبرد سهم بازار موتور جستجو اینقدر مسلط است؟ به چند دلیل غالب است. دلیل اصلی هنگام انجام A / B این است که Yahoo و Bing اندازه دیتابیس برش دهنده / تکثیر سرور گوگل هستند بسیار چشمگیر است. Google بیشتر نتایج هر موتور جستجو را به دست می آورد. به عنوان مثال ، Google “رایانه” را به عنوان کلمه کلیدی واحد جستجو می کند. گوگل به ترتیب 3.6 میلیارد بازدید ، یاهو 2.4 میلیون بازدید و بینگ به ترتیب 2.1 میلیون بازدید داشته است.

دلیل دوم به نظر من این است که الگوریتم Google هرچه بیشتر پیچیده تر می شود. این امر با عوامل بیشتر SEO (بیش از 300) باعث می شود تا در وهله اول بهترین صفحه وب به دست بیاوریم. لینک ، سرعت صفحه ، (عرض موبایل دوستانه = پورت ها مهم هستند).

سوم ، تجربه کاربری یا تجربه کاربری گوگل در مقایسه با رقیب اصلی آن یاهو چیزی نیست. گوگل بیشتر از فضای سفید در صفحه اصلی خود با آرم و جعبه جستجوی Google درست در وسط صفحه وب استفاده می کند. از طرف دیگر یاهو از ویژگی اخبار کنایه آمیز درآمد بیشتری کسب می کند. همیشه adwords گوگل کنید.

من دانشمند کامپیوتر هستم و در دانشکده مهندسی نرم افزار هاروارد شرکت می کنم. موتورهای جستجو همیشه من را بسیار مجذوب خود کرده اند. این یک پورتال صفحه فرود است که نتایج را به یک آرایه می کشاند[]، معمولاً از PHP یا زبان سمت سرور دیگری مانند ASP.NET استفاده می کنید. داده ها از تعداد زیادی سرور در سراسر ایالات متحده و جهان درخواست می شوند و دوباره در مرورگر مشتری مرورگر در رایانه شما در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERPS پردازش می شوند. آنها واقعاً انقلابی در نحوه استفاده ما از کامپیوتر برای یافتن اطلاعات در اینترنت ایجاد کردند و قطعاً ارزش مطالعه دارد. فراموش نکنید که هیچ یک از نرم افزارهای موتور جستجوی خود را در GIthub یا Microsoft WebDev Azure و مخازن (شاخه ها) مشترک به اشتراک بگذارید.

یاهو به اجرای برنامه تبلیغاتی پرداخت هر کلیک (PPC) خود ادامه خواهد داد تا اینکه در اواخر سال 2010 هنگامی که Microsoft Ad Center در ماه اکتبر ادغام می شود. استراتژی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) باید با توجه به سیستم جدید آینده تغییر کند. این همچنین بدان معنی است که با مهاجرت کاربران Yahoo PPC به مایکروسافت Ad = center ، رقابت بیشتری در Microsoft Ad = center و CPC بالاتر خواهد بود.

یاهو همچنین در حال پایان دادن به برنامه درآمد خود برای Yahoo Search BOSS و سایر ابزارهای جستجو است. برای تأیید کلمات “Powered by Bing” را در زیر نتایج جستجوی یاهو مشاهده خواهید کرد.

قرار است بینگ یک فناوری جستجو داشته باشد که تا حدی با الگوریتم جستجو و نمایه سازی گوگل قابل مقایسه است که گامی بزرگ در بازیابی اطلاعات MSN با کیفیت پایین و جستجوی آنلاین است. با این حال ، آنها هنوز متفاوت هستند و گوگل هنوز 65.8٪ از سهم بازار موتور جستجو در اینترنت را دارد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا