نتایج موتور جستجو و جستجوی کلمات کلیدی

خوب ، مدتهاست حال شما چطور است ، عالی؟ بیا بریم

آیا تاکنون استراتژی هایی را برای انجام کلمات کلیدی طولانی و جستجوی کارآمد با کلمات کلیدی کشف کرده اید؟ بنابراین ، من شخصاً فکر می کنم شما در حال توسعه سبک شخصی خود هستید که کار می کند ، اما می بینید که کلمات کلیدی شما تا زمانی که واقعاً کار کنند خوب هستند. در اینجا 3 ابزار رایگان وجود دارد که من برای جستجوی کلمات کلیدی کوتاه و بلند استفاده می کنم.

1) 99webtools.com

این سایت عالی است این وب سایت دارای برخی از ابزارهایی است که شما به آنها نیاز دارید مانند بلاگر ، بازاریاب اینترنتی ، جستجوگرها و غیره. این شامل ابزارهایی مانند Spider Display Checker ، ابزار پیشنهادی برای کلمات کلیدی ، چک رتبه Alexa Alexa و انواع چیزهای دیگر است. خوب ، قبل از ادامه ، باید اعتراف کنم که تمام ابزاری که ذکر کردم بعد از اینکه به شما در مورد آنها گفتم ، کار نمی کنند. آنها را بررسی کنید ، زیرا ممکن است لازم باشد برنامه یا وب سایت دیگری را برای این موارد دیگر پیدا کنید. خوب ، ابزاری که من از آن استفاده می کنم چکرز PA PA DA است.

این یک صفحه صفحه نتایج نتایج موتور جستجو است و از طریق Mozscape از Moz هدایت می شود ، که شامل: Domain Authority ، Page Authority و Backlinks می شود. اول ، Mozscape ارزان نیست. برای کسی مثل من که 9-5 کار می کند و پول بیشتری برای ورود ندارد ، قیمت 250 میلیون دلاری Mozscape باعث می شود من در داخل بمیرم. استفاده از این امر به شما کمک می کند تا درک رقابتی را که در SERP با آن روبرو هستید پیدا کنید و ببینید آیا کلمات کلیدی در واقع کلماتی هستند که می خواهید دنبال کنید یا کلمات کلیدی بعدی را امتحان کنید یا خیر. مطمئن شوید که روی اقتدار صفحه تمرکز می کنید ، با این حال Google از آن برای رتبه بندی استفاده نمی کند ، این ایده به شما ایده می دهد که صفحات در SERP چقدر خوب هستند.

2) گوگل پیشنهاد می کند

مطالب پربازدید کاربران

گوش دهید ، ممکن است با به اشتراک گذاشتن وبلاگ شخص دیگری ، قبلاً آن را یک میلیون بار خوانده باشید ، کلمات کلیدی خود را در نوار جستجو بنویسید و نمایش داده شد. این سؤالاتی است که دیگران در جستجوی آنها هستند ، که به عقیده Google مربوط به پرس و جوهایی است که شما در آن لحظه تایپ می کنید ، آنها را بررسی کنید.

شما می دانید که در آن به کجا می رود؟ بله ، قسمت پایین Google SERP. همچنین ببینید ، پیشنهادات بیشتر به معنای پیشنهادات بیشتر است. گروه های بیشتر به معنی تعداد بهتر هستند که می توانند تعداد بهتری را برای موقعیت بهتر فراهم کنند. همیشه بازی عددی است و تعداد زیادی را می خواهید ، باور کنید. حتماً این را بدست آورید: بشکه بشکه. این به شما می دهد آمار حجم جستجوی خشن و رقابت نسبی ، که به شما کمک می کند در صورت ارزش کلمه (های) ارزش جستجو را به سرعت تجزیه و تحلیل کنید.

3) LSIgraph.com

LSIgraph دقیقا چیست؟ در اصل یک تولید کننده کلمه کلیدی دیگر با یک نام خیالی است. شما اساساً می توانید همان چیزی را که گوگل پیشنهاد می کند ، اما برنامه های مختلف بگویید. من چندین جستجو سریع انجام دادم و به نظر می رسد اطلاعات خوبی را ارائه می دهد. این ابزار در ارائه کلمات کلیدی مختلف برای هدفگذاری و تفکر عمیق بهتر است.

می دانم که ابزارهای کاملاً رایگان وجود دارد که من فراموش کرده ام یا در مورد آنها صحبت نکرده ام. در پایین بسیاری از صفحات وب معتبر من را پیدا کنید ، که رایگان هستند ، اما در پایان مجبور خواهید بود که آنها را بخرید.

bulkseotools.com

longtailpro.com

serpfox.com

جعبه دفترچه

سوالات؟ اگر فکر می کنید این کار مفید یا بی فایده بود ، لطفا آرام شوید و نظر خود را ترک کنید. بازخورد بسیار مهم است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا