دنیای وب

نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای مارک هایی مانند افراد مشهور

مشهور بودن هرگز به پایان نمی رسد. شهرت و ثروتی که با این شرایط به وجود می آید نیاز به تلاش مداوم برای حفظ آن دارد. به عنوان یک شخص مشهور ، حفظ مارک شخصی بسیار مهم است. برندسازی همان چیزی است که باعث می شود مردم همچنان در مورد شما صحبت کنند و به همین ترتیب شما را مشهور می کنند. به همین ترتیب افراد مشهور باید برند خود را حفظ کنند. یکی از ابزاری که می توان برای دستیابی به این هدف استفاده کرد ، رسانه های اجتماعی است. سیستم عامل های بسیاری برای مارک های مشهور وجود دارد. این شامل گروه های YouTube ، Facebook ، و LinkedIn است. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه با کمک رسانه های اجتماعی می توانید به یک مشهور در حوزه خود تبدیل شوید.

آنها برای ارتباط با طرفداران خود مانند دوستان از حساب های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

برای ساخت مارک های خود ، افراد مشهور برای نزدیک شدن به دوستان خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. افراد مشهور از حسابهای خود برای گفتگوی مستقیم با طرفداران خود بر روی یک بستر امن استفاده می کنند. وقتی چیزی ارسال می کنند ، طرفداران آنها برمی گردند و احساس می کنند با بت هایشان صحبت می کنند. در نتیجه ، طرفداران احساس نزدیکی به افراد مشهور می کنند و این کلمه را حتی بیشتر پخش می کنند. در پایان ، این مارک معروف قوی تر شد. به عنوان مثال ، celebs توییت طرفداران خود را بازتوییت می کند. این باعث می شود فن احساس کند که افراد مشهور به اندازه افراد مشهور دوست دارند. بعضی اوقات افراد مشهور درگیر درگیری های رسانه های اجتماعی می شوند. اینها تفاوتهای کلی با دیگر افراد مشهور در شبکه اجتماعی است. هواداران همیشه از افراد مشهور خود حمایت می کنند. افراد مشهور همچنین قدردانی خود را از طرفداران از این حمایت نشان می دهند. این ارتباط بین افراد مشهور و طرفداران ایجاد می کند. در نتیجه ، مارک های آنها قوی تر شده اند.

آنها از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود استفاده می کنند

برای حفظ نام تجاری ، افراد مشهور باید تبلیغات خود را انجام دهند. رسانه های اجتماعی ابزار مناسبی برای انجام این کار است. آنها می توانند با ارسال پست ، ارسال توییت ، آپلود عکس و همچنین ارائه نظرات در مورد روندهای فعلی ، خود را ارتقا دهند. این امر باعث می شود افراد مشهور مورد توجه عموم قرار بگیرند. حتی طرفدارانی که در برخی از سایتهای اجتماعی مشترک نیستند ، برای دیدن پست های مشهور مورد علاقه خود به اشتراک می گذارند. افراد مشهور می توانند در مورد آخرین فعالیت ها و برنامه های آینده خود پست بگذارند. این باعث می شود طرفداران آگاه باشند و احساس کنند بخشی از مارک تجاری هستند. در نتیجه ، این برند در داخل و خارج از اینترنت قوی تر شده است.

نمونه ای از افراد مشهوری که خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند لیدی گاگا است. ملکه پاپ اطمینان می دهد که وی با ارائه نکات مربوط به آهنگ های آینده ، موسیقی خود را توییت می کند. همچنین فیلم ها و تیزرهایی را درباره هر نمایش و تورهای بعدی بارگذاری کنید. این باعث می شود طرفداران وی حدس بزنند که مرحله بعدی چه خواهد بود. لیدی گاگا نکاتی درباره روند خلاقانه موسیقی و هنر وی در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او همچنین عکس هایی از زندگی شخصی خود را در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام بارگذاری می کند. طرفداران او تقریباً با همه جزئیات زندگی روزمره او آشنا هستند. بنابراین ، آنها بخشی از خانواده او را احساس می کنند. آنها احساس می کنند که لیدی گاگا به آنها علاقه مند است و احساس می کنند که بخشی از برند او هستند. در نتیجه ، لیدی گاگا یکی از مشهورترین افراد جهان است. کنسرت های او هر بار فروخته می شود و پست های وی در برنامه های خبری موسیقی در سراسر جهان ظاهر می شود. نام تجاری آن جهانی است و از همیشه قوی تر است.

آنها برای افزایش اهمیت خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

گاهی اوقات یک ستاره مشهور متوقف می شود. آنها متوقف نمی شوند که بر روی لب همه باشند. سال گذشته ، این بدان معنی بود که حرفه خود در شهرت به پایان رسیده است. با این حال ، به لطف رسانه های اجتماعی ، افراد مشهور می توانند ستاره خود را تجدید کنند. وقتی مردم صحبت از آن را متوقف کنند ، افراد مشهور می توانند از رسانه های اجتماعی به عنوان راهکاری برای بازیابی محبوبیت از دست رفته استفاده کنند. این کار به صورت حضوری یا حتی از طریق شرکت روابط عمومی آنها انجام می شود. امروز ، یک مشهور از شستن نمی ترسد. تمام آنچه آنها نیاز دارند دو برابر کردن تلاشهایشان در تبلیغ رسانه های اجتماعی است و آنها به صدر باز خواهند گشت. مثال خوب مشهور که این کار را انجام داد ، بتی وان دوست داشتنی و دوست داشتنی است. او به خاطر نشان دادن دختران طلایی در دهه 1970 و 1980 مشهور بود. افرادی که در دهه 1990 متولد شدند نتوانستند بخش بزرگی از ارائه او را ببینند و نمی دانستند که او کیست. در نتیجه ، ستاره او شروع به محو شدن. با این حال ، او اعتبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی تجدید کرد. من شروع به توییت کردن داستانهای خنده دار و حکایات کردم. او همچنین نقش های فیلم و تلویزیون را برای نسل های جوان انتخاب می کند. او به آنها اجازه داد تا ببینند چقدر بامزه است. به همین ترتیب ، من در فیس بوک و توییتر دنباله کاملی کسب کردم. این باعث شد وی در کانون توجه قرار بگیرد و در نمایش محبوب SNL جایگاهی کسب کند.

آنها از رسانه های اجتماعی برای تغییر نظر مخاطبان استفاده می کنند

بعضی اوقات افراد مشهور در موقعیت هایی قرار می گیرند که باعث می شود ستاره هایشان پژمرده شود و به برند آنها آسیب برساند. نمونه هایی از این موارد پرونده های دادگاه ، روابط زنا و دیگر تبلیغات منفی است. این به طرفداران آنها صدمه می زند و اغلب افراد مشهور را متلاشی می کند. از طریق رسانه های اجتماعی ، افراد مشهور می توانند قلب و ذهن طرفداران خود را بازیابی کنند. افراد مشهور می توانند به رسانه های اجتماعی بروند و از اقدامات خود عذرخواهی کنند. آنها می توانند خودشان نیز توضیح دهند. این استراتژی همیشه برای کار تضمین نمی شود. با این حال ، وقتی این کار را کرد ، خیلی خوب کار می کند.

هواداران می فهمند که افراد مشهور مردم نیز هستند. بنابراین ، وقتی آنها اشتباه می کنند و از آنها عذرخواهی می کنند ، احتمالاً هواداران آنها را ببخشند. هواداران کسی را تحسین می کنند که به اندازه کافی معتدل باشد و از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود عذرخواهی عمومی کند. آنها به سرعت به طرف فن سرازیر می شوند و وفادار تر می شوند. این منجر به بازسازی برند آنها و افزایش فروش آهنگ ، کالا و بلیط می شود. ریس ویترسپون نمونه خوبی از افراد مشهوری است که این کار را کردند. او درگیر درگیری با اجرای قانون بود که به علامت تجاری وی آسیب رساند. با این حال ، او عذرخواهی کرد و اکنون از همیشه قوی تر است و نقش های جدیدی کسب می کند.

آنها مدیران خبره رسانه های اجتماعی را استخدام می کنند

اکثر افراد مشهور خود توییت نمی کنند و یا عکس نمی گذارند. آنها تیمی از مدیران دارند که این کار را برای آنها انجام می دهند. این تیم وظیفه اطمینان از حفظ قدرت برند مشهور را دارد. در نتیجه ، افراد مشهور از این مدیران به عنوان یک مزیت رقابتی برای اقامت در دنیای افراد مشهور استفاده می کنند. در نتیجه ، مارک های آن قوی و سودآور باقی می مانند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا