دنیای وب

نحوه استفاده از مزایای آماده برای ساختن لیست خود و به دست آوردن مشتری بیشتر

Giveaway چیزی با ارزش است که در ازای دریافت اطلاعات شخصی بازدید کنندگان از وب سایت یا صفحه فروش شما ارائه می شود. بازاریابان آنلاین ویدیوها یا کتابهای الکترونیکی رایگان را به کسانی که از وب سایت خود در برابر آدرس ایمیل بازدید کننده بازدید می کنند ، ارائه می دهند. هدف افزایش فروش است که یک وب سایت بازاریاب ارائه می دهد. به عبارت دیگر ، بازده سرمایه گذاری (ROI) را برای تلاش های بازاریاب افزایش دهید.

هدایا همیشه یک استراتژی بازاریابی موثر بوده اند. اما حدود 2-3 سال پیش ، بیشتر بازدیدکنندگان حریم خصوصی خود را نسبت به ارزش یک کتاب الکترونیکی یا فیلم رایگان ارزیابی کرده اند. بازدیدکنندگان ترجیح می دهند برگه دیگری را در مرورگر خود باز کنند و به دنبال همان اطلاعات ارائه شده در سایت باشند تا اطلاعات تماس خود را به کسی که نمی شناسند ، بدهند. آنها این کار را از روی کینه و نفرت انجام نمی دهند ، بلکه برای جلوگیری از دادن ایمیل خود به یک بازاریاب اینترنتی ناشناخته.

یکی از راه های مقابله با این روند استفاده از خلاقیت برای افزایش علاقه شخصی بازدید کننده است. دلیل بیشتر خرابی های بخشیدن این است که بازاریاب اینترنتی از بازدید کننده می خواهد کاری را انجام دهد که بازدید کننده از انجام آن راحت نیست – دادن اطلاعات شخصی. درخواست آدرس ایمیل از بازدید کننده خود مانند این است که شماره زنی را که تازه در کافی شاپ محلی خود ملاقات کرده اید ، درخواست کنید. او شما را نمی شناسد ، پس چرا انتظار دارید او اطلاعات تماس شخصی خود را به شما بدهد؟ ابتدا باید اعتماد او را به خود ثابت کنید. برای اهداف بازاریابی ، هنگامی که بازدید کننده ای برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند ، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. وب سایت شما باید حرفه ای باشد. این باید یک تصویر خوب قرار دهد تاکید بیش از حد نباید روی “فروش محصولات” باشد بلکه باید “دادن اطلاعاتی که مشکلی را برطرف می کند” برای بازدید کننده باشد.

روش های دیگری برای بدست آوردن اطلاعات تماس بازدید کننده وجود دارد. برای دسترسی به مطالب برتر می توانید از او بخواهید که مقاله شما را در فیس بوک دوست داشته باشد یا در توییتر توییت کند. از طریق پنجره بازشو از مشتری خود بخواهید تا نشان دهد که می تواند شما را در توییتر دنبال کند تا مقالات عالی را هر زمان که منتشر شد دریافت کند و به آنها بگویید که هیچ راهی را از دست نمی دهند. همیشه به بازدیدکنندگان خود اطمینان دهید که از اطلاعات آنها محافظت می کنید و هرگز اطلاعات آنها را با دیگران به اشتراک نمی گذارید.

اجزای اضافی وجود دارد که این روند را برای شما آسان می کند. اکنون وب سایت ها می توانند با استفاده از هشدارهای فشاری پیام های متنی یا ایمیل را از طریق مرورگرها یا تلفن های همراه به مشتریان شما ارسال کنند (البته با اجازه کاربر).

مسابقات هدیه را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

یک مسابقه ساده ایجاد کنید که برای بازدیدکننده شما راحت اجرا شود و وارد آن شود. به عنوان مثال ، می توانید از یک بازدید کننده بخواهید که از حیوان خانگی خود با “تم” عکس بگیرد (یعنی کریسمس اگر دسامبر باشد) و این را با استفاده از برچسب هش خاص (#) به صفحه فیس بوک ، توییتر یا وبلاگ خود ارسال کنید و با درخواست خود آن را با حلقه دوستان خود به اشتراک بگذارید. تا دوباره همان کار را انجام دهم. شخصی که بیشترین سهم را در یک تاریخ مشخص داشته باشد برنده مسابقه و جایزه می شود! مراحل مسابقه را تا حد ممکن ساده اما مشخص نگه دارید. در مورد آنچه برای ورود و پیروزی در مسابقه لازم است شک نکنید. اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین رسانه های اجتماعی در مورد مسابقات را دنبال کنید!

اکنون برای دریافت ترافیکی که به دنبال آن هستید ، باید تبلیغ مسابقه خود را انجام دهید. این تبلیغ مشترکان خوبی را جذب می کند که به رشد کسب و کار شما کمک می کنند. اگر بتوانید مسابقات ویروسی را با هدف قرار دادن جایگاه خاص خود اجرا کنید ، افزایش حجم لیست خود را مشاهده خواهید کرد (که باعث افزایش بازدید به وب سایت شما می شود – که منجر به افزایش فروش می شود).

مسابقات شما باید حول افزایش مشارکت اجتماعی باشد. شما باید اهداف و مقاصد کاملاً مشخصی داشته باشید. اگر می خواهید لیست ایمیل خود را با استفاده از روش مسابقه رشد دهید ، باید بر روی آن یک روش تمرکز کنید. اگر می خواهید سهام بیشتری در پست های خود به دست آورید ، روی این روش متمرکز شوید. با تلاش بیش از حد حواس پرت نشوید. تعیین کنید … متمرکز باشید!

شما باید از الهام خلاقیت خود استفاده کنید تا یک جایزه هیجان انگیز که برای شما گران است – اما در نظر بازدید کننده ارزشمند است ، کسب کنید. به یاد داشته باشید ، بازدید کننده شما مشکلی دارد ، وگرنه آنها به دنبال راه حل نمی گردند! شخصی که میلیونر است چندین بار با یک کتاب الکترونیکی رایگان که با عنوان “چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد” وسوسه نمی شود.

مخاطبان خود را پیدا کنید. هدایای خود را به سمت این هدف هدایت کنید. خاص بودن یک آواتار از شخصی کامل که می خواهید به او کمک کنید ایجاد کنید! تمام تلاش های بازاریابی خود را بر روی آن آواتار متمرکز کنید! سعی نکنید “همه چیز برای همه مردم” باشید و فکر کنید این یک برنامه بازاریابی بهتر است. اگر “همه چیز خود را برای هرچه می دهید ، پس دیگر چیزی برای ارائه ندارید”.

من عاشق هدیه هستم! من مخصوصاً قسمت اهدای فیلم را به صورت مسابقه دوست دارم! اگر بدانید بازار هدف شما و آواتار کیست ، بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد که به معنای فروش بیشتر است!

اگر تمرکز خود را برای تأمین ارزش برای آواتار خود بگذارید ، چالش جلب بازدیدکنندگان وب سایت برای ارائه آدرس های ایمیل آنها چندان دشوار نیست. در جو بازاریابی امروز ، باید ضمن ارائه پاسخ به مشکل بازدید کننده ، ارزش بدهید. در غیر این صورت ، آنها احتمالاً از هدیه دادن شما صرف نظر می کنند و به یک بازاریاب دیگر می روند که چیزی را که بازدید کننده از آن باارزش تر می داند ، ارائه می دهد.

ارزش دادن> نتایج در افزایش اندازه لیست> نتایج در افزایش ترافیک> افزایش ROI برای کسب و کار شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا