نحوه انجام سئو برای وب سایت خود

راهنمای نهایی ما رتبه بندی سایت ما برای یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی مناسب است. قبل از شروع SEO ، باید بدانید موتور جستجو چگونه کار می کند. این مقاله در مورد چگونگی بهبود موتورهای جستجو است. اگر مبتدی هستید و می خواهید بدانید موتور موتور چگونه کار می کند ، لطفاً به برخی از مقالات Moz مراجعه کنید.

من با تحقیق در مورد کلید واژه شروع می کنم زیرا این اولین کار بهینه سازی موتور جستجو من است. شما نمی توانید بدون هدف قرار دادن یک لیست کلمه کلیدی پیش بروید. حال ، بیایید ببینیم چگونه می توان تحقیق کلمه کلیدی را با Google Keyword Planner انجام داد. ابتدا با یک حساب Gmail با یک حساب AdWords ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم ، روی تب ابزار Keyword Planner کلیک کنید. اکنون بر روی یافتن ایده های جدید برای کلید واژه کلیک کنید ، برخی خدمات یا محصولاتی را که از طریق وب سایت خود ارائه می دهید بنویسید و کشوری را که می خواهید هدف گذاری کنید انتخاب کنید. اکنون لیستی از کلمات کلیدی با حجم جستجو را در اختیار دارید.

اکنون دامنه حجم جستجو را دریافت می کنید ، نه تعداد دقیق آن. AdWords داده های دقیقی را فقط برای حسابهایی که کمپین های پرداخت شده را اجرا می کنند فراهم می کند. اگر می خواهید از حجم جستجوی دقیق مطلع شوید ، مناسب ترین کلمات کلیدی را اضافه کنید و روی طرح نقد و بررسی کلیک کنید. در نهایت حداکثر مقدار را در مناقصه وارد کنید و تب را از گروه Keyword Group به Keyword تغییر دهید و در آخر ، کلمه کلیدی مطابقت را انتخاب کرده و سپس با کلمه کلیدی و حجم جستجو را با جزئیات مسابقه بدست آورید. هم اکنون می توانید کلمه کلیدی مربوط به تجارت خود را انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی از حجم جستجوی مناسبی برخوردار است. اگر می خواهید کلمات کلیدی بیشتری برای دستیابی به بررسی حجم جستجوی خود داشته باشید ، یک جستجوی در Google انجام دهید و کلمه کلیدی را از پرس و جوهای مربوط به جستجوی کامل کامل خارج کنید فقط باید یک کلمه کلیدی را برای هدف قرار دادن در صفحه انتخاب کنید و برخی از کلمات کلیدی طولانی مرتبط باید برای محتوای صفحه غنی شوند. اکنون کلمات کلیدی را جستجو کرده اید و لیستی از کلمات کلیدی هدفمند را در اختیار دارید. اکنون ما به سمت ممیزی سایت حرکت می کنیم.

ما باید بفهمیم گوگل قبل از بررسی سایت وب سایت ما را بررسی می کند. من یک ایده اساسی در مورد عوامل طبقه بندی به شما می دهم. Google ابتدا دسترسی به سایت را بررسی می کند ، آیا سایت به سرعت بارگیری می شود و کاربران به راحتی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. اگرچه من این کار را به سادگی می نویسم ، Google مانند خطاهای هدر مرورگر ، تغییر مسیرها و خطاهای کد این کار را انجام می دهد. سپس موتور جستجو به منظور بهینه سازی صفحات موتورهای جستجو با برچسب های متا مناسب بهینه می شود. شروع با عنوان ، توضیحات متا ، کلمات کلیدی و برچسب های نمودار اجتماعی باز.

مهمتر از همه ، Google اختیار وب سایت را بررسی می کند. به منظور تأیید اعتبار ، عوامل اصلی تعداد پیوندها به وب سایت و کیفیت آن ، بررسی سن دامنه ، منقضی شدن دامنه ، آدرس IP سرور ، سیگنالهای نشانه گذاری اجتماعی و ترافیک وب سایت خواهد بود. قدرت قویترین عامل برای غلبه بر رقیب و شماره یک در موتورهای جستجو خواهد بود.

من در اینجا به لیست اصلی حسابرسی اشاره کرده ام اگر می خواهید یک اجرای کامل داشته باشید سئو بررسی در سایت شما توصیه من برای خرید یک برنامه SEO خواهد بود. این برنامه با نوشتن یک برنامه تجاری و اجرای طرح در سایت خود ، گزارش حسابرسی را به شما ارائه می دهد.

در آخر ، شما باید یاد بگیرید که چگونه لینک ایجاد کنید یا یک بک لینک ایجاد کنید. من اساس ایجاد لینک را توضیح خواهم داد. می توانید بک لینک از دایرکتوری آنلاین ، سایت های طبقه بندی شده ، انجمن های آنلاین ، وبلاگ های مهمان و بازاریابی محتوا ایجاد کنید. روش های اصلی من بازاریابی محتوا و نشر انجمن خواهد بود. برخی از انجمن های مربوط به وب سایت خود را انتخاب کرده و با لینک های سایت خود امضا کنید. اکنون پست های جدید ایجاد کنید یا به دیگران که به کمک شما نیاز دارند پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که موضوع را قبل از پاسخ به پست ها خوب می شناسید ، یا معتدلین در انجمن از انجمن شروع می شوند. بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی بسیار قدرتمند است. برای بازاریابی محتوا باید با موضوع خود بسیار آشنا باشید.

من برای شما توضیح داده ام که چگونه از طریق این مقاله کلمات کلیدی ، حسابرسی سایت ، ایجاد لینک را جستجو کنید ، که وظایف اصلی سئو هستند. شما با انجام این سه کار در سایت خود ، 75٪ روند سئو را پوشش می دهید. امیدوارم این مقاله به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا