نحوه بهینه سازی صفحه سئو

“چه مدت طول می کشد تا رتبه موتور جستجوگر شما بهبود یابد؟” – این سوال میلیون دلاری به دنبال هر کارفرمایی است. متأسفانه ، کلیک جادویی برای قرار دادن سایت شما در بالاترین موقعیت وجود ندارد.

با این حال ، ما نمی توانیم نگرانی های کارفرمایان در مورد افزایش رتبه وب خود را تضعیف کنیم. طبق نظرسنجی توسط Infront Webworks ، اولین صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) حدود 95٪ از ترافیک وب را دریافت می کند.

اکنون ، این ممکن است فوراً شما را به یاد یک کلیک (پرداخت هر کلیک). بسیاری از دارندگان سایت منابع زیادی را صرف PPC می کنند تا سریع تر رتبه بالاتری کسب کنند. در حالی که مطمئناً این امر در مدت زمان کوتاهی می تواند دید بیشتری را به سایت شما جلب کند ، کاربران پیشرفته اغلب تمایل دارند از سایتهای تبلیغاتی خودداری کنند و ترجیح می دهند از نتایج رایگان بازدید کنند.

یک یادداشت جالب از کمپین های رسانه ای جدید نشان می دهد که کلیک های بهینه سازی موتور جستجو ارگانیک 8.5 برابر بیشتر از نتایج جستجوی پرداخت شده است. با این وجود ، 87٪ دلار موتورهای جستجو (حدود 10 میلیارد دلار) برای PPC هزینه می شوند و تنها 11٪ (حدود 1 میلیارد دلار) برای تلاش های سئو اختصاص دارد. این بدان معناست که یک استراتژی 5 برابر بیشتر ، SEO ، تنها 1/8 از منابع صرف شده در بازار را دریافت می کند!

در حالی که PPC می تواند رتبه ها را فوراً افزایش دهد ، SEO با حفظ هزینه و همچنین با هزینه کمتری به حفظ رتبه کمک می کند. به همین دلیل است که ما به شدت اعتقاد داریم که PPC بر اهمیت سئو تأثیر نمی گذارد.

اگرچه قبلاً نیز اشاره کردیم که هیچ جادویی وجود ندارد ، اما به طور قطع استراتژی هایی وجود دارد که ممکن است برای تقویت طبقه بندی ارگانیک خود انجام دهید. یکی SEO در صفحه است.

# چگونه SEO را در صفحه بهبود بخشیم؟

SEO در صفحه به عملکرد بهینه سازی صفحات وب به منظور بهبود رتبه موتور جستجوی وب سایت شما و در نتیجه افزایش ترافیک رایگان اشاره دارد. اما گاهی اوقات ، بهترین شیوه SEO که توسط پزشکان تصادفی پیشنهاد شده است ، می تواند گمراه کننده باشد. نگران نباش ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. راهنمای جامع ما شما را به برخی ترفندهای SEO در صفحه توصیه شده و توسط متخصصان در هر آژانس جستجوگرها راهنمایی می کند که اگر به دنبال بهبود دید سایت خود در Google هستید ، باید دنبال کنید.

1. ایجاد محتوای با کیفیت بالا

محتوا هسته اصلی سئو در صفحه است. Google همیشه محتوا با کیفیت بالا را در اولویت قرار می دهد. محتوای آموزنده و کاربر پسند به طور خودکار مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند و از این رو رتبه بالاتری کسب می کند.

اولین قدم برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، انتخاب موضوع و کلمات کلیدی مرتبط است. نکات ذکر شده در زیر به شما در ایجاد محتوای عالی کمک می کند:

کلمات کلیدی خود را بهبود بخشید

با وجود تعداد زیادی الگوریتم پیچیده ، گوگل دائما در حال درک درک محققان است. این دیگر فقط به کلمات کلیدی محبوب متکی نیست بلکه محتوای باکیفیتی را ارائه می دهد که می تواند نیاز کاربران را برآورده سازد. یکی از اهداف اصلی گوگل بهبود تجربه کاربر است. استراتژی های سئو مدرسه قدیمی مانند پر کردن کلید واژه با استفاده از الگوریتم پنگوئن گوگل مجازات می شود. به همین دلیل مهم است که قبل از نوشتن محتوا از چگالی کلمات کلیدی ایده آل مطلع شوید.

علاوه بر این ، الگوریتم پاندا یک وب سایت را بر اساس کیفیت محتوا و صفحات با محتوای با کیفیت بالا که عموما با رتبه های بالاتر پاداش می دهند ، ارزیابی می کند.

پیشنهاد ما جستجوی کلمات کلیدی و ترکیب کلمات کلیدی با دم بلند است. این کلمات کلیدی خاص تر و نزدیک به نمایش داده شدگان جستجو هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما به صورت طبیعی یا ارگانیک در محتوا ظاهر می شوند و به نظر نمی رسد که تحمیل شوند.

محتوای تصویری مربوط ، جذاب و با کیفیت بالا را اضافه کنید

بینایی ها به طور مؤثر در مغز انسان ثبت می شوند. مغز ما می تواند بیش از 60،000 بار سریعتر از متن پردازش تصاویر را پردازش کند. علاوه بر این ، یک مطالعه توسط Venngage نشان داد که تصاویر می توانند تمایل به خواندن مطالب را با 80٪ فزاینده افزایش دهند.

هنگام بارگذاری هر محتوای بصری ، اطمینان حاصل کنید که به درستی آن را بهینه کنید. به عنوان مثال ، بدون اینکه روی کیفیت آن تأثیر بگذارد ، روی تصویر ضربه بزنید و مطمئن شوید که بارگذاری آن طول نمی کشد. در حالی که از فایلهای JPG برای تصاویر با کیفیت بالا استفاده می شود ، PNG گزینه های ایده آل برای آرم ها ، نمادها و غیره هستند.

همچنین ، از Alt (متن متن) استفاده کنید تا عنکبوتهای موتور جستجو ایده ای از موضوع تصویر بدست آورند. در زیر با جزئیات در مورد تصاویر متن جایگزین صحبت خواهیم کرد. بنابراین خواندن را ادامه دهید.

اظهارات قانع کننده CTA را درج کنید

شامل یک تماس برای اقدام (CTA) برای هدایت ترافیک به محصولات و ارائه صفحات است. این می تواند به طور مؤثری در ایجاد بیشتر تبدیل و در نتیجه افزایش بازده سرمایه گذاری (بازده سرمایه گذاری) کمک کند.

محتوای صفحه برای همه سئو موجود در صفحه ضروری است. سایر عناصر سئو موجود در صفحه از محتوای صفحه ناشی می شود ، بنابراین منابع و زمان کافی را برای توسعه و بهبود آن سرمایه گذاری کنید.

2. عناصر معماری سایت

عناصر معماری سایت به مؤلفه های وب سایت و صفحات شخصی شما اشاره دارد. نحوه ساخت وب سایت به Google کمک می کند تا صفحات و مطالب را خز کند.

پیوند صفحه

URL های صفحه باید توسط خوانندگان و موتورهای جستجو آسان باشد. این امر در ایجاد سلسله مراتب سایت نیز هنگام ایجاد زیرشاخه ها ، پست های وبلاگ و انواع دیگر صفحات داخلی حائز اهمیت است.

https://moz.com/blog

در این URL ، وبلاگ دامنه فرعی است و “moz.com” دامنه است. نکات زیر را برای نوشتن URL های دوستانه SEO جستجو کنید:

کلمه غیر ضروری یا اضافی را حذف کنید

در صورت امکان از “https” استفاده کنید ، زیرا Google از آن به عنوان یک عامل رتبه مثبت استفاده می کند.

پیوندهای داخلی

پیوند داخلی به فرایند لینک دهی به سایر صفحات وب سایت شما اشاره دارد. این برای صفحه SEO مهم است زیرا پیوندهای داخلی به سایر صفحات وب سایت شما ترافیک می دهند و Google صمیمی به سایت شما کمک می کند تا مفید و با ارزش باشد. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که پیوندها با موضوع محتوا مطابقت دارند زیرا پر کردن پیوندهای داخلی بی ربط بر تجربه کاربر تأثیر خواهد گذاشت.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهبود تجربه کاربری شما یک نگرانی عمده برای Google است ، بنابراین باید مورد توجه شما باشد. بنابراین ، فقط به آن صفحات پیوند دهید که واقعاً به خوانندگان کمک می کند تا درباره مکان خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنند. فقط در این صورت می توانید برای آن صفحات از ترافیک بیشتری انتظار داشته باشید. اگر کاربران دریابند که صفحات پیوندی بی ربط نیستند ، به آنها اجازه می دهند این صفحه میزان گزاف گویی را افزایش دهد. همچنین بر برند شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وبلاگ را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه پیوندهای داخلی را بررسی کنید – https://www.searchenginejournal.com/audit-internal-links/304303/

سرعت سایت

آیا می دانید حدود 40٪ از مصرف کنندگان بیش از سه ثانیه برای بارگیری یک صفحه صبر نمی کنند (منبع: Hoboweb)! این نشان دهنده اهمیت بهبود سرعت صفحه برای بهبود تجربه کاربر و افزایش میزان احتباس است. می توانید سرعت سایت را با Google PageSpeed ​​Insights بررسی کنید.

بهینه سازی کد یک استراتژی مشترک برای سرعت بخشیدن به زمان بار است. هرگونه شکاف و فاصله های غیر ضروری خط باید حذف شود و کد داخل آن غوطه ور شود. همچنین خوب است که فایلهای جاوا اسکریپت را در پاورقی صفحه وب قرار دهید تا بدون تأخیر محتوای در صفحه وب ، در پس زمینه بارگیری شوند.

پاسخ تلفن همراه

از آنجایی که دستگاه های تلفن همراه حدود 51.51٪ از ترافیک جهانی را تولید می کنند (منبع: Statista) ، ضروری است صاحبان مشاغل برای توسعه سایتهای سازگار با تلفن همراه ضروری باشند.

انتخاب طراحی مناسب سایت ، موضوع و چیدمان محتوا که به راحتی قابل خواندن و هدایت در دستگاه های تلفن همراه باشد بسیار مهم است. همچنین ، اگر مطمئن نیستید که سایت شما موبایل است ، از ابزار تست تلفن همراه Google Friendly استفاده کنید.

3. عناصر HTML

عناصر HTML به عناصر موجود در کد منبع صفحه وب اشاره دارند. (نکته سریع: برای بررسی کد منبع ، بر روی صفحه راست کلیک کنید> مشاهده منبع صفحه)

برچسب عنوان

برچسب عنوان یا عنوان صفحه شرح مختصری از هر صفحه است که در بالای پنجره مرورگر ظاهر می شود. عنوان اولین نشانه موتور جستجو و بازدید کنندگان از آنچه می توانند در صفحه مربوطه پیدا کنند. در اینجا بهترین روشها برای بهبود برچسب عنوان شما آورده شده است:

آن را زیر 70 کاراکتر نگه دارید. عنوان طولانی تر را می توان در نتایج جستجو کاهش داد.

– بهتر است عنوان را با کلمات کلیدی پر نکنید زیرا تجربه خواندن ناخواسته و مبتذل را فراهم می کند.

– اطمینان حاصل کنید که آدرس مربوط به صفحه است.

– هنگام نوشتن عنوان از تمام حروف بزرگ استفاده نکنید زیرا این امر بر خوانایی اثر می گذارد.

توضیحات شناسایی

توضیحات متا توضیحات صفحه ای کوتاه و فشرده شده است که در نتایج جستجو تحت عنوان قرار می گیرد. این می تواند روی نرخ کلیک شما (CTR) تأثیر بگذارد که توصیف متا جذاب ، مرتبط ، شانس بیشتری برای رانندگی نسبت به توصیف های تصادفی و تصادفی دارد. بنابراین ، بهبود ابرداده مهم است.

در اینجا نحوه ایجاد شناسه معتبر آورده شده است:

– شرح پستی بنویسید که USP را برای محصولات یا خدمات خود فاش می کند.

– حتما توضیحات متا را در 160 کاراکتر نگه دارید.

– از استفاده از کاراکترهایی مانند “-” ، “+” ، “و” خودداری کنید.

– درج کلمه کلیدی یا کل عبارت کلمه کلیدی.

تصویر متن جایگزین

تصویر Alt-text سئو تصاویر است. این به Google کمک می کند تا محتوای تصویر را به صورت دقیق فهرست کند. حتی اگر تصویر در حین برخی از خطاهای فنی بارگذاری نشود ، Google همچنان می تواند متن جایگزین را بخواند و به رتبه بندی صفحه کمک کند.

ضمن افزودن متن تصویر متناوب ، نکات زیر را در نظر بگیرید:

آن را توصیف کنید.

اطمینان حاصل کنید که مربوط به متن تصویر است.

آن را زیر 125 کاراکتر طولانی نگه دارید.

از کلمات کلیدی به صورت کم استفاده کنید و آنها را پر نکنید. اگر این کلمات به طور طبیعی مطابقت ندارند ، سعی کنید از کلمات کلیدی معنایی یا اصطلاحات در کلید واژه دم بلند استفاده کنید.

ما می دانیم که هنگام بهبود سایت شما باید کارهای زیادی انجام شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از هر نمایندگی معتبر سئو خارج شوید و از خدمات سئو خارج شوید.

نتیجه گیری

پس از اتمام برنامه های SEO خود ، این استراتژی ها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. به یاد داشته باشید که SEO کاری برای انجام دادن نیست و فراموش کردن آن است. بنابراین ، شما باید استراتژی های SEO موجود خود را به طور مداوم ردیابی و اصلاح کنید تا صفحه شما همیشه مرتبط باشد.

امیدواریم راهنمای ما به شما در درک چگونگی دستیابی به مزیت رقابتی با تاکتیک های پیشرفته SEO کمک کند. با این حال ، اگر سوالی دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا