نحوه خواندن آمار پاسخگو

بیایید در مورد چیزی صحبت کنیم که ممکن است خشک و خسته کننده به نظر برسد اما در واقع می تواند یک داستان عالی را بیان کند – آمار پست صوتی. این ممکن است چیزی نباشد که شما به طور منظم به آن نگاه می کنید ، غیر از بررسی اینکه چند نفر در این هفته در لیست شما ثبت نام کرده اند. نادیده گرفتن آمار می تواند یک اشتباه بزرگ تجاری باشد. بیایید به چند نمونه مختلف از چگونگی مطالعه آمار IVR در تصمیم گیری هوشمندانه و بهبود نتیجه کمک کنیم. امیدوارم گذر از این سناریوها به شما الهام بگیرد تا در آمار خود جستجو کنید و داستانهایی را که اعداد برای شما بازگو می کنند کشف کنید.

پیگیری فرم ثبت نام به شما می گوید چه عواملی م worksثر است

اولین آماری که می خواهید نگاه کنید نرخ تبدیل مدل های مختلف ثبت نام شماست. این به شما چیزهای زیادی می گوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مثر نیست. اگر دو صفحه اشتراک مختلف تنظیم کرده اید. شما در حال ارسال ترافیک از فیس بوک به یکی از آن صفحات هستید و از پیوند صفحه دیگر در وبلاگ مهمان خود استفاده می کنید. با مشاهده آمار ، خواهید دید که چه چیزی بیشترین تأثیر را دارد. پس از اندکی وقت ، خواهید فهمید که آیا صرف زمان بیشتر در فیس بوک یا نوشتن پست های بیشتر در بلاگ مهمان ، به شما کمک می کند لیست خود را سریعتر رشد دهید. این به شما کمک می کند هوشمندانه تصمیم بگیرید که کجا وقت و تلاش خود را صرف کنید.

آزمایش و پیگیری می تواند به شما نشان دهد که خوانندگان شما واقعاً چه می خواهند

همچنین می توانید از تهیه تست اسپیلت چیزهای زیادی یاد بگیرید. فرض کنید از خود می پرسید که آیا مخاطب مورد نظر شما بیشتر به موضوع A علاقه مند است یا موضوع B؟ شما می توانید یک آهنربای کوتاه و کوتاه برای هر دو ایجاد کنید و یک تست تقسیم تنظیم کنید که به نیمی از خوانندگان وبلاگ شما فرم ثبت نام نشان می دهد که گزارش A و گزارش B ارائه می دهد. بعد از مدتی شما ایده خوبی از تولید آهنربا اصلی که مشترکان بیشتری تولید می کند خواهید داشت. از این طریق خواهید فهمید که مخاطبان شما بیشتر به کدام موضوع علاقه دارند.

کلیک کنید و لغو اشتراک بزرگترین داستانها را بگویید

آماری که می خواهید بیشتر به آنها توجه کنید ، داده های ارائه شده برای ایمیل های منفرد است. اگر در یکی از ایمیل های خود کلیک های زیادی برای یک محصول خاص یا یک پست وبلاگ مشاهده کرده اید ، این نشانگر بسیار خوبی است که این مورد مورد توجه خوانندگان شما است. از طرف دیگر ، اگر پس از ارسال نامه الکترونیکی ، میزان لغو اشتراک بالاتر از حد معمول را مشاهده کنید ، می دانید که عکس این موضوع درست است. آخرین اما مهمترین ، به نرخ باز بودن خود توجه کنید. اینها موضوعاتی هستند که به خوبی برای شما تبدیل می شوند. بررسی کنید آیا می توانید سبک این عنوان ، عنوان یا مورد دیگری را ببینید یا خیر و سپس سعی کنید آن را تکرار کنید.

به آماری که سرویس پاسخگویی خودکار به شما ارائه می دهد توجه کنید. در اینجا چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد مشترکین و مخاطبان خود وجود دارد و از این طریق شما را به یک بازاریاب ایمیل بهتر تبدیل می کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا